Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag22°2°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments voor je op een rij gezet:

Soladore

1 review over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in het Nederlands

gunstige ligging

sandra Vyncke
21-8-2013

Vriendelijke mensen aan de receptie, appartement is functioneel ingericht, de bedden in de slaapkamer zijn niet comfortabel (krakende en slechte matrassen) en het sofabed is nogal klein voor twee kinderen. Op het eerste zicht schoon, maar na 5 minuten blootvloets rond te lopen werd duidelijk dat de vloer dat niet was. Lang smal terras waar je niet met z'n vieren rond een tafel kan zitten.

Ligging kan niet beter qua afstand tot het centrum. Jammer dat er afvalcontainers bijna vlak onder de appartementen staan, die 's morgens vroeg geledigd worden. Heel fijn voor de kinderen is de toegang tot de faciliteiten van het Aquahotel. Pineda is een fijne vakantieplaats. Super tapas restaurantje is Ca L'Aurelie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.