Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in het Nederlands

Net hotel

naam naam
1-10-2011

Ligt achter het Aqua Hotel, waarvan de facaliteiten van gebruikt mag worden, waarbij het uitzicht beperkt kan worden door gebouwen. Wij hadden hiervan geen last.

Gereisd met partner in september 2011

Moderne kamers, goede ligging

M
3-8-2011

- Mooie, moderne en ruime kamers met airco

- Vriendelijk personeel

- Elke dag schoonmaak en schone handdoeken

- Dichtbij winkels, een gezellig pleintje en nog geen 5 minuten lopen naar het strand

- Gebruik van het eenvoudige zwembad bij het naastgelegen hotel

- Dichtbij het treinstation waar je met de trein goedkoop en snel naar andere badplaatsen en naar Barcelona kunt

- Pineda de Mar is een rustig maar gezellig plaatsje

- Nadelen zijn wat ons betreft dat er in Pineda de Mar weinig keus is qua restaurants en dat er in het centrum alleen kleine supermarkten zijn

Gereisd met partner in juli 2011

Pineda is een gezellig dorp .

Hetty
25-9-2009

Nostre Mar zijn prima appartementen, Ruim, modern en dagenlijks schoonmaak enschonen handdoeken.

De ligging is zeer centraal ,strand en trein om de hoek zodat je allekanten opkan.

Barcelona in 5 kwartier.

Gereisd met partner in september 2009

redelijk

van der Kwaak
7-6-2009

Mooi schoon appartement alleen geen waterkoker en koffiezetapparaat,

moesten we om vragen,uitzicht vanaf balcon niet echt geweldig,bedden

wel goed,evenals badkamer modern en netjes,klein bankje in zitkamer

is eigenlijk bed voor een persoon.

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Super goed appartement

Mary
19-8-2008

Echt een goede keuze dit appartement. Woon/eetkamer niet groot maar met 2 personen meer dan genoeg ruimte. Moderne uitstraling en mooie afwerking. Heerlijk iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Kortom: erg goede locatie. Wat betreft Pineda de Mar dat was kleiner dan verwacht maar iedere avond met de trein naar een ander plaatste geweest om daar te eten. Erg leuk dus. Station op 2 minuten lopen. Goede locatie voor goede prijs en een super vakantie gehad. De foto's op de site kunnen trouwens veel beter. Het zag er beter uit dan op de site van Sunweb.

Gereisd met partner in augustus 2008

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.