Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments ***

Review geschreven door sandra Vyncke

gunstige ligging

sandra Vyncke,
21-8-2013

Vriendelijke mensen aan de receptie, appartement is functioneel ingericht, de bedden in de slaapkamer zijn niet comfortabel (krakende en slechte matrassen) en het sofabed is nogal klein voor twee kinderen. Op het eerste zicht schoon, maar na 5 minuten blootvloets rond te lopen werd duidelijk dat de vloer dat niet was. Lang smal terras waar je niet met z'n vieren rond een tafel kan zitten.

Ligging kan niet beter qua afstand tot het centrum. Jammer dat er afvalcontainers bijna vlak onder de appartementen staan, die 's morgens vroeg geledigd worden. Heel fijn voor de kinderen is de toegang tot de faciliteiten van het Aquahotel. Pineda is een fijne vakantieplaats. Super tapas restaurantje is Ca L'Aurelie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013