Aparthotel

Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments voor je op een rij gezet:

9 reviews over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in het Nederlands

gunstige ligging

sandra Vyncke
21-8-2013

Vriendelijke mensen aan de receptie, appartement is functioneel ingericht, de bedden in de slaapkamer zijn niet comfortabel (krakende en slechte matrassen) en het sofabed is nogal klein voor twee kinderen. Op het eerste zicht schoon, maar na 5 minuten blootvloets rond te lopen werd duidelijk dat de vloer dat niet was. Lang smal terras waar je niet met z'n vieren rond een tafel kan zitten.

Ligging kan niet beter qua afstand tot het centrum. Jammer dat er afvalcontainers bijna vlak onder de appartementen staan, die 's morgens vroeg geledigd worden. Heel fijn voor de kinderen is de toegang tot de faciliteiten van het Aquahotel. Pineda is een fijne vakantieplaats. Super tapas restaurantje is Ca L'Aurelie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Net hotel

naam naam
1-10-2011

Ligt achter het Aqua Hotel, waarvan de facaliteiten van gebruikt mag worden, waarbij het uitzicht beperkt kan worden door gebouwen. Wij hadden hiervan geen last.

Gereisd met partner in september 2011

Moderne kamers, goede ligging

M
3-8-2011

- Mooie, moderne en ruime kamers met airco

- Vriendelijk personeel

- Elke dag schoonmaak en schone handdoeken

- Dichtbij winkels, een gezellig pleintje en nog geen 5 minuten lopen naar het strand

- Gebruik van het eenvoudige zwembad bij het naastgelegen hotel

- Dichtbij het treinstation waar je met de trein goedkoop en snel naar andere badplaatsen en naar Barcelona kunt

- Pineda de Mar is een rustig maar gezellig plaatsje

- Nadelen zijn wat ons betreft dat er in Pineda de Mar weinig keus is qua restaurants en dat er in het centrum alleen kleine supermarkten zijn

Gereisd met partner in juli 2011

Echt geweldig!

Cindy
18-9-2010

schoon! en hele mooie ruime kamers.. en ontzettend vriendelijk personeel.. heb echt genoten van mijn vakantie! ga dus ook weer terug naar Pineda!

echt voor herhaling vatbaar, en dan is dit hotel echt aan te raden.. geen zwembad maar je mag gebruik maken van het zwembad van aqua promenade hotel, zag er perfect uit, wij hebben alleen maar op het strand gelegen en daar genoten van de cocktailbarretjes! je bent zo in barcelona en in Malgrat of Blanes met de trein.. Pineda de Mar is zelf ook erg leuk!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Pineda is een gezellig dorp .

Hetty
25-9-2009

Nostre Mar zijn prima appartementen, Ruim, modern en dagenlijks schoonmaak enschonen handdoeken.

De ligging is zeer centraal ,strand en trein om de hoek zodat je allekanten opkan.

Barcelona in 5 kwartier.

Gereisd met partner in september 2009

redelijk

van der Kwaak
7-6-2009

Mooi schoon appartement alleen geen waterkoker en koffiezetapparaat,

moesten we om vragen,uitzicht vanaf balcon niet echt geweldig,bedden

wel goed,evenals badkamer modern en netjes,klein bankje in zitkamer

is eigenlijk bed voor een persoon.

Gereisd met partner in mei 2009

2008

Super goed appartement

Mary
19-8-2008

Echt een goede keuze dit appartement. Woon/eetkamer niet groot maar met 2 personen meer dan genoeg ruimte. Moderne uitstraling en mooie afwerking. Heerlijk iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Kortom: erg goede locatie. Wat betreft Pineda de Mar dat was kleiner dan verwacht maar iedere avond met de trein naar een ander plaatste geweest om daar te eten. Erg leuk dus. Station op 2 minuten lopen. Goede locatie voor goede prijs en een super vakantie gehad. De foto's op de site kunnen trouwens veel beter. Het zag er beter uit dan op de site van Sunweb.

Gereisd met partner in augustus 2008
2007

We zijn net terug

saskia
30-8-2007

We zijn net terug.Het app.was niet erg groot ,maar wel heel schoon en netjes.In de keuken was alles wat je nodig had.Er zijn 2 blokken verder 2 goede supermarkten en er is een goede bakker om de hoek.Verder zit je erg dicht bij het centrum van Pineda.Het treinstation is 5 min. lopen,vandaar kan je allerlei plaatsen bezoeken.Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer.

Gereisd familie in augustus 2007

Ik heb samen met mijn vriendin van 23 juni t/m 30 juni 2007 in dit appartement gezeten. Het was erg goed! We kwamen om 8 uur 's morgens aan en we konden meteen al in het appartement, normaal kan dat pas 's middags. Het is een klein appartementencomplex met 24 uur p/d receptie. Het is nog maar een paar jaar oud. We zaten in een 2 kamerappartement, wat niet erg groot is, maar wel netjes ingericht! De appartementen hebben erg grote balkons en je kunt gebruik maken van het zwembad van Hotel Promenade.

Wil je meer informatie of foto's mail me maar!

Gereisd anders in juli 2007

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.