Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Hotel ALEGRIA Pineda Splash
7,2

8 tips over Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Frederik & Elke, 2-8-2014

Het strand van Pineda is zeer verzorgd. De Pineda-animacio, aan te vragen via hotel, was een boeiende aanvulling, vooral voor kinderen. Het stadje is klein en je merkt vele leegstand. Toch kun je verschillende mooie tochtjes maken in de winkelstraat of op de dijk.

De trein vlak aan het strand en op 300m van het hotel is een troef. Het is een ‘boemeltrein’, maar hij brengt je wel naar verschillende andere badplaatsen, de markt van Tordera en uiteraard Barcelona.

Wendy, 22-7-2014
Het zwembadwater mag wel iets warmer en de WIFI verbinding laat wat te wensen over...
piet, 24-12-2013
Lekker naar het strand lopen langs de winkeltjes

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Pineda Splash voor je op een rij gezet:

Pieter van hemert, 19-9-2013
een familiekamer is echt genieten als gezin
kris van tichelt, 25-7-2013

Om het half uur komt er een trammetje waarmee je naar callela kan, daar zijn leuke winkeltjes. Kost ong.4eu retour pp

Vlakbij kan je de trein nemen naar Barcelona ed.

Fam. Bovens, 6-10-2012
Vraag goed na bij de tour operator welke kamer je krijgt, en waar de bus stopt.

Frank Goijen, 24-7-2012
Meteen een klantgerichte houding aannemen want klant is koning.
Stephan, 19-12-2011

Een tipje , het strand is 200m van je hotel af en de zee is lekker warm , en het is er zalig om te zonnen!

* ik ga er zeker en vast nogmaals terug naar toe!