Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Hotel ALEGRIA Pineda Splash
7,9

Terug naar overzicht

Graag meer informatie over 'van alles en nog wat'

Sieanne Boertien, 1-9-2011

Wij willen dit hotel ws. gaan boeken voor volgend zomer. Gezien het slechte weer dit jaar in Nederland willen we de 'schade' inhalen en 14 dagen gaan.

Om teleurstelling te voorkomen nog wel wat vragen.

De gezinskamers (4 pers.) staat in reisgids 'met aparte slaapkamer' Begrijp uit sommige beoordelingen dat dit altijd een appartement betreft? Is dit echt waar? Schijnt ook (open) trap in te zitten(We hebben kindje van (dan) 2 jaar) en 1 van (dan) 6. Hoe is de ligging van deze appartementen? (Uitzicht?)Verdieping? Lift? Kindveilige balkons? Beetje ruim balkon/terras?

Mogelijkheid dicht bij zwembad bijv.? (Dit i.v.m. babyfoon)

Ik las iets van geen muziek aan het zwembad? Animatie altijd binnen? Geldt dit voor alles?

Of is het ook mogelijk buiten te eten? (ontbijten bijv.)

Badhanddoeken huur? Worden hier alleen de badlakens mee bedoeld? (aan het zwembad) en wat kost het? (Scheelt weer een hoop bagage dan) Meer ruimte is er helaas niet. Alvast bedankt!

2 reacties Graag meer informatie over 'van alles en nog wat'

Sieanne Boertien, 6-9-2011

Super bedankt! Ga zaterdag meteen bellen!

Wat is er trouwens nu 'juist' De negatieve reacties op zoover of de overweldigende positieve!

Of er wat tussenin? Erg moeilijk vindt ik dit. Scoort vrij laag maar komt door het gemiddelde van allemaal 3en ofzo en allemaal 8ten of hoger.

QUHBA, 3-9-2011

Hallo Sieanne,wij zijn net terug maar hadden een gewone hotelkamer.Weet niet hoe de appt. er van binnen uitzagen,volgens mij zijn dat inderdaad de familiekamers, maar kan wel enkele andere vragen beantwoorden.

De appt. liggen net achter het hotel,maar toch dicht genoeg (enkele stappen) bij het zwembadgedeelte,de bar,enz..

Er is geen handdoekenverhuur,maar ik heb er enkelen met de handdoek van de hotelkamer aan het zwembad zien liggen.De balkonnen zijn even ruim dan die van het hotel,je kan er gemakkelijk met z'n drieen of vieren op vertoeven.

Er is een overkoepeld gedeelte van de eetzaal waar je min of meer buiten kan eten.

Avondanimatie en muziek speelt zich binnen af,spelletjes en kinderanimatie op het terras/zwembad/kidsclub.Die kidsclub met speeltuintje,net als de sportveldjes bevinden zich vlak naast het appartementengedeelte.

Op dinsdag en zaterdag is er een Nederlandse receptioniste aanwezig,misschien kan je dan even bellen naar het hotel voor meer info over de inrichting van de familiekamers.