Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Terug naar overzicht

winkels

Frans van Duuren, 28-12-2010

hallo allemaal,

we zijn eigenlijk naar alle plaatsen geweest behalve Pineda de Mar, nu is mijn vraag aangezien

mijn vrouw van winkelen houdt is er 's avonds genoeg te winkelen..boulevard?..winkelstraat?

is het hotel goed..we zijn niet te veeleisend als het maar proper en hygienisch is en hoe is het

voor mijn dochter van 12 jaar..en laatste hoe is het strand en zee.

met vriendelijke dank

2 reacties winkels

Frans van Duuren, 9-6-2011

Hartstikke bedankt voor de info,

hier kunnen we wat mee, ook wij zijn niet te veeleisend als het maar schoon en proper is en ik deel de mening dat er mensen zijn die altijd wat te klagen hebben.

ik zou dan zeggen pak dan een duurder hotel.

Ik had inderdaad gelezen over de overname door Montemar..en de meeste reacties hebben nog betrekking op Sehrs..

Groetjes uit Limburg

fam.lebrechthausen, 9-6-2011

In Pineda is een winkelstraat, maar in Callela,Santa Susanna en Malgrat zijn meer winkels in de straat

en op de boulevard.Ook is er een winkelcentrum in Mataro plaatsen per trein e.d. bereikbaar.

Het hotel was eerst van de fam.Masjoan, toen in combi van Sehrs en nu in combi van Quality, wij komen al 12jaar hier en het is net als thuis komen. Geen luxe maar alles is aanwezig schoon, vriende-lijk en het eten is goed.(er zijn altijd gasten die klagen!!!) Het strand is de straat uiten richting station

bij rest.ELS PESCADORS op de boulevard strandzijde is het goed toeven. Voor kids van deze leeftijd is

het best moeilijk ze vallen overal tusssen, maar houd ze van zwemmen,winkelen,fietsen,skaaten en spelletjes van anm.team ook is er een internetwinkel in het plaatsje en er zijn altijd wel kids van deze

leeftijd in het hotel, waar leuke vriendschappen uit ontstaan. hopende dat we jullie hiermee geholpen

hebben, wensen wij juliie een fijne vakantie in Pineda.