Hotel ALEGRIA Pineda Splash

7,9

8 reacties Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Eten

Manisha, 30-1-2019
Hoe is het eten hier geregeld? Wat is inbegrepen en wat niet?
0 reacties

zwembad

davidsurinx, 14-1-2018

moet er voor het gebruik van het zwembad adults only bij betaald worden?

het toeristisch treintje rijdt dit nog tot calella?

0 reacties

All-inclusive??

Sieanne Boertien, 6-9-2011

Is dat nu werkelijk waar wat AJ schrijft in de beoordeling van 5-9-11.

We hebben nl. zelf meerdere malen all-in gehad maar nooit op deze manier. Altijd keus uit meerdere ijsjes. (Ook 'eenvoudige' roomchoco's o.a.(Dus niet de magnums) En op enkele dingen een toeslag. Bijv. verse jus 1 euro. Alle coctails ca. 2 of 3 euro maar dan wel iedere dag een andere cocktail v.d. dag die wel weer all-in was. Tijdens lunchtijd aan de bar voor al het eten betalen maar daarna weer zeker 2/3 van de snackkaart all-in. o.a. patat, broodje hamb. of kipfilet, mini pizza enz.

Is het ook werkelijk zo slecht gesteld met het eten. We zijn nl. geen echte 'fijnproevers' maar ik lees daar eigenlijk net iets te vaak slechte verhalen over.

Wat zijn dat voor snacks wat all-in is dan precies? En waar moet je dan voor betalen en hoeveel?

Ik heb echt nog nooit zoveel meningen op een rij gezien die zover uit elkaar liggen.

Wat moet je nu geloven??

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Pineda Splash voor je op een rij gezet:

Tjingo

Graag meer informatie over 'van alles en nog wat'

Sieanne Boertien, 1-9-2011

Wij willen dit hotel ws. gaan boeken voor volgend zomer. Gezien het slechte weer dit jaar in Nederland willen we de 'schade' inhalen en 14 dagen gaan.

Om teleurstelling te voorkomen nog wel wat vragen.

De gezinskamers (4 pers.) staat in reisgids 'met aparte slaapkamer' Begrijp uit sommige beoordelingen dat dit altijd een appartement betreft? Is dit echt waar? Schijnt ook (open) trap in te zitten(We hebben kindje van (dan) 2 jaar) en 1 van (dan) 6. Hoe is de ligging van deze appartementen? (Uitzicht?)Verdieping? Lift? Kindveilige balkons? Beetje ruim balkon/terras?

Mogelijkheid dicht bij zwembad bijv.? (Dit i.v.m. babyfoon)

Ik las iets van geen muziek aan het zwembad? Animatie altijd binnen? Geldt dit voor alles?

Of is het ook mogelijk buiten te eten? (ontbijten bijv.)

Badhanddoeken huur? Worden hier alleen de badlakens mee bedoeld? (aan het zwembad) en wat kost het? (Scheelt weer een hoop bagage dan) Meer ruimte is er helaas niet. Alvast bedankt!

2 reacties

all inclusive

QUHBA, 21-8-2011
Kan er iemand zeggen hoe de all-inclusive werkt? Met een polsbandje of zoals we al meemaakten elders in Spanje met zo'n kaartje dat bij elke bestelling wordt gecontroleerd/gescand ..Kan je meerdere drankjes tegelijk bestellen en zo...alvast bedankt!

winkels

Frans van Duuren, 28-12-2010

hallo allemaal,

we zijn eigenlijk naar alle plaatsen geweest behalve Pineda de Mar, nu is mijn vraag aangezien

mijn vrouw van winkelen houdt is er 's avonds genoeg te winkelen..boulevard?..winkelstraat?

is het hotel goed..we zijn niet te veeleisend als het maar proper en hygienisch is en hoe is het

voor mijn dochter van 12 jaar..en laatste hoe is het strand en zee.

met vriendelijke dank

2 reacties

over lift en trap

Maikel, 31-7-2010

is er ook een trap in het hotel want de vriendin van me vader die heeft zoon angst dat ze niet in liften durft is er ook misschien een trap ?? dat was me vraag of er een trap is :P

en is het hotel egt failiet of nie ?? want ik ga er over 2 weke heen

failliet

Klavertje 4, 13-9-2009
hotel montemar is failliet verklaard vanmiddag. alle gasten moeten morgen het hotel verlaten.