Hotel ALEGRIA Pineda Splash

Hotel ALEGRIA Pineda Splash
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Pineda Splash voor je op een rij gezet:

390 reviews over Hotel ALEGRIA Pineda Splash in het Nederlands

Ok hotel

Inez
17-7-2018

Hotel is proper

Kamers zijn heel klein, geen plaats voor de bagage

Eten is lekker, verzorgd en voldoende afwisseling

Iedereen vriendelijk

Parkeren van de wagen gaat er niet makkelijk meer gaan met het nieuwe parkeerbeleid van de stad

Buiten het hotel is er niks te zien

Marion
14-10-2017

Mooi hotel, heerlijk eten en drinken, zeer aardig personeel!! All inclusive voor het eerst gedaan en we komen zeker terug in dit hotel een echte aanrader!!!☀️☀️👍

Goed, maar niet voor 2e keer

Marion
10-9-2017

Mooi gerenoveerd hotel, eten was erg goed en elke dag schoonmaak en schone handdoeken, top! Vriendelijk personeel, op enkeling na. In Pineda is verder niks te doen, dus elke avond met trein ergens heen waar wel leuke terrassen en winkels zijn, goed te doen overigens.

Top hotel

Lebrechthausen
18-8-2017

Alegria Pineda Splash is een familie hotel en een beleving apart. De service en vriendelijkheid is top. Het is een verbouwd hotel met aanpassingen voor minder validen en prachtig ingericht. Wat ook nog wel aanpassingen nodig heeft zoals meer opbergruimte in badkamers en duidelijk zijn met all-in bandjes(al het receptiepersoneel!)

Het restaurant is helemaal het einde zoveel soorten vlees/vis/pasta/dessert e.d. dus voor elk wat wils.

Wij zijn hier voor de 18e keer geweest en het is echt een aanrader.

Nooit meer

Linda
11-8-2017

het eten was wel te doen maar de vriendlijkheid laat veel wensen over! en de hygiene bah bah bah toen wij aankwamen om 1 uur in de nacht kon ik het zelf schoonmaken de haren in de badkamer zaten tegen de muur geplakt gadverdamme!~!!!!!

Leuk, maar geen 2e keer meer

Ronald
8-8-2017

Een heel mooi gerenoveerd hotel, mooie kamers, prima restaurant, goede service.

Animatie laat te wensen over, geen mooie avondshows, hoofdzakelijk geboekt door

Engelsen, dus veel lawaai en geschreeuw, weinig respect, normen en waarden.

In Pineda is niet veel te doen.

Super fijn hotel

Kitty
5-8-2017

Aldgria splash is een fijn schoon en helemaal vernieuwd hotel. Kindvriendelijk, mooie fijne zwembaden. Voor ieder wat wils. Vlakbij het strand en het centrum met winkels.

Fantastisch hotel !!

Geurtz
2-8-2017

Een echte aanrader !

Erg leuke glijbanen voor de kinderen en leuke animatie .

Prachtig dakterras met zwembad enkel voor volwassenen als je even rustig wilt liggen.

Het eten was echt top !

Kamers prachtig elke dag zuivere lakens /handdoeken.

Kortom goede prijs kwaliteitsverhouding .

Goed hotel met leuke kinderfaciliteiten

Fam. Menke
31-7-2017

pluspunten:

- handdoeken worden verwijderd vd bedjes als mensen er lange tijd geen gebruik van maken (bv lunch / markt etc). zo heeft iedereen toch de mogelijkheid op n bedje

- speeltuintje/miniclub/kinderbad allemaal bijeen erg fijn als ene kind wil spelen de ander wil zwemmen en je ze toch in t zicht wil houden.

- badmeesters

- eten: heerlijk gegrilde groentes, volop keuze. ontbijt was goed maar elke dag hetzelfde maar wel veel keus.

- moderne mooie kamers

- ligging dichtbij strand winkels station

- miniclub (vooral voor de kleintjes leuk) ook gericht op engelsen. 1 nederlands meisje bij animatie.

- receptie is vriendelijk

- qua prijs/kwaliteit dit jaar goed. voor deze prijs (met bus) elders heb je hp of vp.

minpunten:

- barpersoneel weinig vrolijkheid, eerder gehaast. animatieteam wel aardig.

- schoonmaak kamers wisselend

- verwacht geen spectaculaire entertainmentshows

- weinig keus in allin drank en ijsjes. geen cassis / rivella bv. cocktails ook beperkt.

Mooi hotel, teveel Engelsen

Ronald
30-7-2017

Mooi gerenoveerd hotel. De kamers zijn super, het eten is goed. Kamers mogen wel beter schoongemaakt worden, want het stof lag onder de bedden. Echter is het hotel minimaal voor de helft gevuld met Engelsen (Jet-holidays heeft 50 procent van de kamers in beheer, ze hebben namelijk 1 miljoen mee betaald aan de renvatie) Ik heb niets tegen Engelsen, maar teveel is wel een probleem omdat men zich dan asociaal gaat gedragen. Er word zelfs niet geluisterd naar het personeel.

Het personeel is verder niet echter interactief met de gasten. Bij de bar kan er geen glimlach vanaf. De glijbanen is super leuk voor de kids........en volwassenen, maar er zijn te weinig bedjes bij beide zwembaden. Rond lunchtijd halen de lifeguards dan ook handdoeken van de bedjes als je even bent lunchen.

Als je verder wat levendigheid bent gewend, moet je niet in Pineda de Mar zijn, want daar is weinig te beleven.

BEDENK GOED WAT JE DOET!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Pineda Splash in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Pineda Splash zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ALEGRIA Pineda Splash scoort een 7.16 uit 10 op basis van 407 reviews.