Hotel ALEGRIA Pineda Splashsterstersterster

7.4Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Pineda de Mar

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Pineda Splash voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

416 reviews over Hotel ALEGRIA Pineda Splash

• 2019
    9Audrey22-12-2019

Fantastische ervaring

Wat een fantastisch hotel was dat! Wij hebben hier echt een supervakantie gehad! Zeer vriendelijk personeel, veel zwemplezier en heerlijk eten. Alleen de ligging vonden we wat minder, aangezien er niet veel te doen was in de buurt. De kamers waren net gerenoveerd en dus ook zeer mooi, alleen wat aan de kleine kant. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Jenny11-09-2019

Een waar kinderparadijs

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad, alleen hadden we de pech op wat minder weer. Het hotel is een paradijs voor kinderen, die de hele dag vermaakt (kunnen) worden. Wij hadden gevraagd om een kamer op begane grond (Ivm baby) maar deze zijn niet aanwezig. Wegens slecht weer daarom wel veel op de kamer doorgebracht en dan zou een suite met 2slaapkamers fijner zijn zodat je zelf wat meer je gang kan gaan.

Over het eten en drinken hebben wij niks te klagen gehad. Alles is er in overvloed en in goede kwaliteit. Je kan bijna de hele dag door eten. Ook waterijsje, slush en bakjes ijs zitten bij de all inclusive.

In pineda zelf is niet heel veel te beleven maar je kan met de trein alle kanten op. Er gaat een boemeltreintje aan de overkant elk half uur naar calella.

Ik zou dit hotel vooral aanraden voor mensen met jonge kinderen die zich prima vermaken met een drankje aan het zwembad en met een klein straatje winkeltjes om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3Tony Vercauteren24-08-2019

Nooit meer!

Bij aankomst totaal geen duidelijke uitleg gekregen en niet vriendelijk, de kamer was totaal niet voorzien van voldoende opbergruimte, de kleerkast was open waardoor dit zeer rommelig leek. De kamers werden wel proper gekuist. Keuken> zeer eentonig. Totaal geen lokale lekkernijen te vinden. Iedere avond dezelfde bereide gerechten. Desserten bestonden alleen uit mousjes en als je geluk had was er een gebak. Het zwembad was een overrompeling. Je lag als sardienen op elkaar gepropt. Gelukkig hadden wij een wagen gehuurd waarmee we naar St Poll de Mar konden vluchten om toch iets kwalitatiever van onze vakantie te kunnen genieten. All-in is zeker geen All-in. Voor teveel zaken moest je bijbetalen. Voor elk all-in bandje die ze uitreiken moet je 10 euro borg betalen, nog nooit gezien! Dit hotel is totaal geen 4 sterren waardig. Meestal verwacht je in Spanje en enorme kindvriendelijkheid naar kinderen toe, hier was dit totaal niet te merken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9SJ23-07-2019

Alegria Pineda Splash is een fantastisch hotel. Inmiddels 2 keer hier verbleven. Mooie kamers die elke dag goed worden schoongemaakt. Eten is divers, voldoende keuze voor iedereen. Ook voor kinderen erg leuk met de glijbanen bij het zwembad en de speeltuin. Het animatieteam doet zich alle moeite om de kinderen een fantastische vakantie te bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8kl25-04-2019

erg leuk, deze plaats al 2x keer bezocht

Mijn partner en ik zijn al 2 keer in dit hotel geweest. Het is de ideale plek om tot rust te komen.

Pineda is een rustig dorpje met een mooi strand en leuke strandtentjes. Het hotel is een paar jaar geleden volledig gerenoveerd en is erg schoon! het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ook voor kinderen is er veel te doen en is er een leuk animatie team.

Vanaf het hotel is het 2 min lopen naar het strand en het station. Vanaf het station kan je de trein pakken naar bijvoorbeeld blanes (en via daar kan je naar lloret de mar) en naar Barcelona.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Thera Rozenhout-Dinjens13-04-2019

Geweldig

Een familiehotel waar het eten erg lekker is en steeds beter wordt. Zijn hier al enkele jaren in voor en na seizoen geweest. Het personeel is zeer vriendelijk. Barcelona en Gerona zijn goed met de trein te doen. Echt een aanrader ook voor kleine kinderen. Er is overdag en 's-avonds animatie. Gaan in september weer 2 weken. Verheug me er op.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9s.lebrechthausen08-04-2019

Heerlijk Hotel

Een gezellig familie hotel. Heerlijke kamers, eten en drinken. Lekker dichtbij het strand en vele mogelijkheden in en om Pineda de Mar

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8A.amperse25-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Goed hotel. Goed, gevarieerd eten. goed geregeld(bijv. Geen badhanddoeken op ligstoelen. Ochtend en middag naar tafel gebracht.

Gereisd met partner in september 2018

• 6N20-09-2018

Nooit meer

Te kleine kamer geen 4 sterren waardig De schoonmaak toen ik voor het eerst binnen kwam dacht ik zie er netjes uit maar daarna wordt er niet veel meer gedaan en als je er dan 2 weken ben wordt het stoffig Eten was de eerste week goed 2 week vonden we het slechter worden Heel veel engelse ook grote groepen heel veel herrie en geluid overlast

Gereisd met partner in september 2018

• 7Inez17-07-2018

Ok hotel

Hotel is proper Kamers zijn heel klein, geen plaats voor de bagage Eten is lekker, verzorgd en voldoende afwisseling Iedereen vriendelijk Parkeren van de wagen gaat er niet makkelijk meer gaan met het nieuwe parkeerbeleid van de stad Buiten het hotel is er niks te zien

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

8 tips over Hotel ALEGRIA Pineda Splash

• Frank Goijen, 24-07-2012

Meteen een klantgerichte houding aannemen want klant is koning.

• piet, 24-12-2013

Lekker naar het strand lopen langs de winkeltjes

• Pieter van hemert, 19-09-2013

een familiekamer is echt genieten als gezin

8 vragen over Hotel ALEGRIA Pineda Splash

• Manisha, 30-01-2019

Eten

Hoe is het eten hier geregeld? Wat is inbegrepen en wat niet?

• davidsurinx, 14-01-2018

zwembad

moet er voor het gebruik van het zwembad adults only bij betaald worden? het toeristisch treintje rijdt dit nog tot calella?

• Sieanne Boertien, 06-09-2011

All-inclusive??

Is dat nu werkelijk waar wat AJ schrijft in de beoordeling van 5-9-11. We hebben nl. zelf meerdere malen all-in gehad maar nooit op deze manier. Altijd keus uit meerdere ijsjes. (Ook 'eenvoudige' roomchoco's o.a.(Dus niet de magnums) En op enkele dingen een toeslag. Bijv. verse jus 1 euro. Alle coctails ca. 2 of 3 euro maar dan wel iedere dag een andere cocktail v.d. dag die wel weer all-in was. Tijdens lunchtijd aan de bar voor al het eten betalen maar daarna weer zeker 2/3 van de snackkaart all-in. o.a. patat, broodje hamb. of kipfilet, mini pizza enz. Is het ook werkelijk zo slecht gesteld met het eten. We zijn nl. geen echte 'fijnproevers' maar ik lees daar eigenlijk net iets te vaak slechte verhalen over. Wat zijn dat voor snacks wat all-in is dan precies? En waar moet je dan voor betalen en hoeveel? Ik heb echt nog nooit zoveel meningen op een rij gezien die zover uit elkaar liggen. Wat moet je nu geloven??

QUHBA, 07-09-2011

Wat betreft de lange rij bij het inchecken,daar kan ik niet over meespreken omdat we met het vliegtuig gingen ipv met de bus,en pas in de namiddag toekwamen.Vluchten geboekt bij de bekende Ierse lowcost-airline,waren zelfs ietsje goedkoper af dan met de bus,echt waar!,maar wel een tijdswinst van zo'n 30 uur,heen en terug. Over de snacks,die liggen in de namiddag op het buffet in de eetzaal en zijn beperkt tot worstjes en hamburgers en wat salades.Ikzelf heb mezelf 3 maal per dag rond kunnen eten,had eigenlijk niet veel zin in snacks tussendoor,niemand van ons gezelschap trouwens, ik had ook niet veel zin om 10 kg bij te komen tijdens de vakantie.Andere snacks zoals pizza,hot dog etc zijn te verkrijgbaar aan de bar,tegen betaling maar niet duur. De all-inclusive ijsjes zijn inderdaad die ijswaterrommel,andere ijsjes kosten ong. 1,2 euro. Cocktails zitten in de all-in,maar stellen niet echt veel voor.De meer verzorgde cocktails zijn te betalen,inderdaad.Maar als je all in boekt koop je alles wat er op het drankmenu staat en niet inbegrepen is in de all in aan de helft van de prijs.Dus voor 2 a 3 euro heb je een ' echte' mojito e.d. Het eten biedt voor ieder wat wils,3 keer per dag,en ja het is niet altijd heet,maar zeker niet lauw of koud,je kan best even opletten wanneer dingen worden aangevuld om zeker te zijn dat je eten echt warm is.Er zijn trouwens potjes ijs bij het buffet.Ik ben wel een alleseter,absoluut niet te kieskeurig maar het moet wel vers zijn en met zorg bereid en behandeld en dat was hier weldegelijk het geval,wat men bij de beoordelingen ook moge beweren. Ik weet niet wat je gewend bent qua all in ervaring,dit hotel biedt geen luxe en overvloed zoals je die vindt in Turkse,Egyptische of Caraibische 4 of 5 sterrenresorts,maar wat kan je anders verwachten voor die prijs?!?! Wij betaalden voor 2 volwassenen en een kind van 14 jaar (die trouwens zo goed als gratis verblijft maar wel eet als een paard!),inclusief vlucht van Charleroi naar Barcelona amper 900 euro voor een week,tijdens de Belgische schoolvakantie!Ik vind dat spotgoedkoop en stel dan niet zoals anderen die dit hotel afkraken belachelijke eisen inzake drank,eten en comfort.Ik vind het dan ook normaal dat er hier en daar een likje verf ontbreekt,dat de snacks bij te betalen zijn,net zoals roomijsjes en cocktails.Het is dan ook bijna vanzelfsprekend dat er wordt bespaard op personeel aan de bar zodat je lange wachtrijen hebt en geen bediening aan tafel.Hoe ik sommigen heb zien zuipen en eten verspillen,het zou bijna verwonderlijk zijn dat dit hotel winst boekt met zulke lage prijzen.Mijn schoonbroer was er ook bij en aan ons zullen ze daar ook niet veel verdiend hebben die week,buiten wat fooien ;-) Wij zijn meermaals in andere en duurdere hotels geweest in de regio,en betaalden evenveel en zelfs meer voor een weekje half pension,en ja ,daar had je iets beter eten en mooiere en grotere kamers maar daar waren we wel een rib uit ons lijf kwijt wanneer we eens bleven hangen in de bar of na een hele dag drinken en knabbelen aan het zwembad.Hopelijk ben je hier iets mee,veel vakantiegenot!

Hotel ALEGRIA Pineda Splash info

• Aantal sterrensterstersterster