Bed and Breakfast Casa El Limonero

Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Casa El Limonero in het Nederlands

Idyllisch Bed & Breakfast!

Jeroen
1-9-2011

Midden in het boerendorp Parlava, in de prachtige Costa Brava, staat aan het kerkplein een mooi gerenoveerd huis waarin twee vrolijke gastheren, Jean Paul en Ingmar, ons met plezier in de watten hebben gelegd.

Ondanks dat wij er slechts 2 dagen zijn geweest, aven zij ons beide een warm gevoel van gastvrijheid.

Wij waren hier met onze dochters van 3 en 9 e dat was prima te doen. We hadden twee prachtige kamers met een badkamer, geheel tot onze beschikking.

Ingmar heeft 1 avond heerlijk voor ons gekookt, PAËLLA. Het was heerlijk.

Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Casa El Limonero

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Limonero in Parlavà, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Limonero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.