Villa Pals

3 reviews over Villa Pals in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een vakantie die wij snel willen vergeten

MarielleHermans, 23-4-2012

Villa in Pals gehuurd. Villa was in slechte staat van onderhoud; diverse apparatuur was smerig. Tuinstoelen etc. waren kapot.

3e nacht stond een inbreker naast ons bed, die binnen was gekomen door een slecht sluitende deur. Van het bureau in Spanje niets gehoord; uit Nederland nog minder. Naast de materiele schade, ook emotionele schade opgelopen waar wij nog lange tijd last van hebben gehad.

Villa ligt afgelegen in de bossen, tussen

Nooit meer

Tony, 18-8-2010

Via Ideal Costa Brava een villa gehuurd.

De gehuurde villa verkeerd in een slechte staat, vaatwasser, wasmachine en meubels zijn aan vervanging toe. Bij aankomst was de villa vuil en ranzig.

De tuin is aan een grote onderhoudsbeurt toe. Nooit meer IDEAL COSTA BRAVA!!!

BEDANKT AGAATH!!!

28-7-2009

We hadden een acht persoons huisje in Platja de Pals. Met een eigen zwembad. Zo'n luxe hadden we voor dit geld niet gedacht. Twee weken genoten van zon, zee en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pals in Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pals scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: