We hebben een aantal aanbieders voor Pals voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pals voor je op een rij gezet:

Reviews over Pals

ideaal voor vriendenreizen of met pubers.

Remcoco
    23-8-2018

erg leuke omgeving om met vrienden of je gezin een vakantie te vieren. er zijn genoeg activiteiten in de buurt en veel toeristische dorpjes om wat cultuur te snuiven. wil je een rustige vakantie, is hier ook voldoende natuur om heerlijk van te genieten. top omgeving.

Mooie prachtige omgeving iedereen aan te raden.

Marijke de Bruin
    5-7-2018

Wij komen al 12 jaar in Pals de omliggende plaatsen Begur Palamos zijn prachtig. Ook de stranden zijn zo mooi ideaal voor snorkelen maar ook de schoon. Ieder jaar zijn wíj weer verbaasd hoe mooi het daar is. Het heerlijke eten mooie omgeving en grote gastvrijheid.

Mooie omgeving!

angelique
    11-9-2013

Mooi plaatsje om te zien maar wel snel er doorheen. Wij zaten op een camping vlak buiten Pals dus gebruik van auto is handig in die regio. Openbaar vervoer matig. Sfeer gemoedelijk en behulpzaam. Strand mooi om te zien met leuke winkeltjes en strandtenten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein en saai, maar wel mooi

Rick
    20-6-2013

Pals zelf is maar een klein plaatsje waar weinig te beleven is. In de hoofdstraat liggen een aantal zaakjes, maar er zijn ook veel lege huizen/winkels. Het historische gedeelte is wel heel erg mooi. Volledig gebouwd tussen de stadsmuren met mooie historische huizen, kantelen, stadstuintjes etc. Platja de Pals, waar het strand is, is ook maar heel klein. Enkele restaurantjes, 2 supermarkten, enkele supermarkten en een paar campings.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Mooi middeleeuws plaatsje

Stijn
    26-8-2012

Pals is een mooi middeleeuws plaatsje waar je heerlijk door alle smalle straatjes kunt slenteren. Grote delen zijn gewoon bewoond en de invloed van het toerisme op de sfeer is daardoor gelukkig beperkt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pals scoort een 7,1 uit 10, op basis van 40 reviews