Camping Palamos

68 reviews over Camping Palamos

• 2019
    7K.30-08-2019

Plussen en minnen.

Net terug van onze vakantie op camping Palamós! Wij stonden met onze tent op het deel aan zee en waren echt heel blij met onze plek en het uitzicht. Een aanrader. Wel vonden wij dat je een aantal dingen voor lief moet nemen op deze camping... Duiven! Maar vooral de duivenpoep! Sanitair kan echt beter schoon gemaakt(op dit deel aan zee). Restaurant/maaltijden zijn prima, paella vonden wij lekker. Maar ook hier kan het veel schoner/opgeruimder gemiste kans vonden wij. Wij vonden de strandjes in de omgeving erg leuk, op de camping is een hek naar stenenstrandje via een steil pad. Ook links van de camping een stenenstrandje. La Fosca (zandstrand) super mooie baai en druk. 10 minutjes lopen op de stoep, prima te doen. Bij de haven is een zand/steen strandje. Overal kun je goed snorkelen, voor de stenenstranden zijn waterschoenen een must!!! Palamós a 15 min lopen zelf vonden we erg bruisend met heel veel restaurants.. Leuke vakntie!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Bart Janssen11-06-2019

super ik kom hier al 20 jaar

leuke camping fijn voor kinderen alle leeftijden dicht bij het dorp. sanitair wordt goed schoon gehouden, 2 leuke zwembaden

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Masius22-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Eigenlijk ziet men upgrading van de al camping faciliteiten . Terras is groter geworden ,bediening nog efficienter als het al was . Eten is geperfectioneerd . Er is goede onopvallende bewaking .Alles relax. Voor de liefhebbers aquagym. 3 keer per week .meerdere feestjes tot 00.00. Salsa en relaxavonden maar ook voor de jeugd de fantastische discoavonden ,bbq avonden en nog veel meer leuke activiteiten voor de campinggasten . Wat opvalt en niet vergeten mag worden is de vriendelijkheid van het gehele staf,ondanks hun zware diensten . Een dikke pluim is zeker op zijn plaats . Helaas ,maar dit is persoonlijk. Het catalaansbier (ESTRELLA) aan de tap vervangen door Heinikenbier. Natuurlijk zeer belangrijk ALLES OP REDElIJK LOOP AFSTAND Verder raad ik iedereen om Camping Palamos te bezoeken en de mening te geven over de camping . Masius

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Urs11-03-2018

Al 4 keer geweest

Gemoedelijke caming waar alles zo aan te lopen is links de baai van La Fosca op 10 minuten lopen en rechts het dorpje Palamos op ook zo'n 10 minuutjes lopen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Joke21-10-2017

Meer dan Fantastisch!

Palamos is een super gezellig dorp vlak aan zee , er is een ruim aanbod om te wandelen in de natuur en de retaurantjes zijn heel gezellig en niet duur . Paco is een aanrader. Er is altijd zon en er komen regelmatig grote cruises aan in de gezellige haven. Met de bus (heel goedkoop) of auto kun je naar alle leuke dorpjes in de omtrek en die zijn vaak heel pitorest. Ook Platja d'Aro is een aanrader, je kunt er onbeperkt shoppen en de prijzen zijn vaak de helft van bij ons, en van goede kwaliteit.

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2017

• 7Heidi27-08-2016

Leuke rustige camping

Leuke camping. overzichtelijk, vriendelijk personeel en net sanitair! Strand is 8 min lopen, mooie baan, boulevard. Palamos is met kinderen niet te lopen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Anne25-08-2016

Heerlijke camping

Een gezellige camping zonder schreeuwende animatie, vaste groepen en geen verschrikkelijke bandjes rond je pols. Ligt centraal tussen strand en stad. Rondom Palamos ook verschillende leuke steden om te bezoeken. Mix van spanjaarden, fransen en nederlanders. Nederlandse kinderen vinden elkaar makkelijk.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Anja23-08-2016

Goed verblijf

Het is op zich een leuke camping, maar eg ver van het strand La Fosca. Wij gingen met de auto aangezien het toch bijna een kilometer lopen is. Het is daar een heel erg druk strand, zeker in Augustus. Echt een hutje mutje strand. Er is ook een heel mooi strand en dat heet platja de Castell, daarvoor rij je richting Palafrugrell. Je neemt dan alleen de afslag ervoor. Daar betaal je wel 5 euro voor het parkeren. je kan ook heel goed richting Sant Antinie de Calonge gaan. Op de camping wel veel last van mieren, dus alles heel goed schoon houden en niks laten liggen. Voor de tennisbaan moet je helaas betalen. Naar deze camping gaan we zeker niet meer terug, dat vooral gezien de afstand en de drukte van het strand. Het dorp Palamos is erg toeristisch en heel erg druk. Qua animatie is er wel twee tot drie keer per week, maar daar zijn we niet geweest. Het is een rustige camping, zonder veel herrie van disco of jeugd die laat terug komt. Zwembaden zijn nooit druk, maar er zijn heel weinig bedjes. Er is geen peuterbad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Lissy05-09-2015

Geweldig

Een heerlijke rustige familie camping. Bestaat uit 2 delen, waar een weg doorloopt. Dat is jammer voor de kleine kinderen die daarom niet naar de speeltuin konden. Op ons gedeelte hadden we werkelijk een fantastisch uitzicht over zee, en een fijne plek om de tent heen. We stonden in een logde, een tent met douche wc en keuken. De bedden waren heel erg hard helaas. De tent is fantastisch!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Jansen04-09-2015

Mieren!

Na een lange reis 2 dagen bezig geweest om de caravan miervrij te krijgen. Wat een ellende! We stonden achteraan op de camping. Het stuk bij de receptie vonden we te druk, en de plaatsen te klein. Achteraan is ook een zwembad en er zijn sportveldjes. Enige nadeel is dat er weinig schaduw is. Sanitair is prima. Ik vond het een goed georganiseerde, rustige camping. Er lopen vriendelijke beveiligers rond die een oogje in het zeil houden, en bij de receptie word je goed geholpen. Fosca strand is erg mooi, maar druk! Wij gingen naar Pals (20min rijden) vanwege de golfslag en het mooie strand. Voor €2,- kun je daar de auto 5 uur aan de boulevard parkeren. Op terugweg een keer kip gegeten in de ' kippenvreetschuur', goedkoop en erg lekker. Palamos is een leuke plaats, en vanaf de camping te belopen. Jammer dat in de laatste week de camping leeg liep.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015