Camping Palamos

56 reviews over Camping Palamos in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Masius,
22-7-2018

Eigenlijk ziet men upgrading van de al camping faciliteiten .

Terras is groter geworden ,bediening nog efficienter als het al was .

Eten is geperfectioneerd . Er is goede onopvallende bewaking .Alles relax. Voor de liefhebbers aquagym. 3 keer per week .meerdere feestjes tot 00.00. Salsa en relaxavonden maar ook voor de jeugd de fantastische discoavonden ,bbq avonden en nog veel meer leuke activiteiten voor de campinggasten .

Wat opvalt en niet vergeten mag worden is de vriendelijkheid van het gehele staf,ondanks hun zware diensten .

Een dikke pluim is zeker op zijn plaats .

Helaas ,maar dit is persoonlijk. Het catalaansbier (ESTRELLA) aan de tap vervangen door Heinikenbier. Natuurlijk zeer belangrijk ALLES OP REDElIJK LOOP AFSTAND

Verder raad ik iedereen om Camping Palamos te bezoeken en de mening te geven over de camping .

Masius

Al 4 keer geweest

Urs,
11-3-2018

Gemoedelijke caming waar alles zo aan te lopen is links de baai van La Fosca op 10 minuten lopen en rechts het dorpje Palamos op ook zo'n 10 minuutjes lopen

Meer dan Fantastisch!

Joke,
21-10-2017

Palamos is een super gezellig dorp vlak aan zee , er is een ruim aanbod om te wandelen in de natuur en de retaurantjes zijn heel gezellig en niet duur . Paco is een aanrader. Er is altijd zon en er komen regelmatig grote cruises aan in de gezellige haven. Met de bus (heel goedkoop) of auto kun je naar alle leuke dorpjes in de omtrek en die zijn vaak heel pitorest. Ook Platja d'Aro is een aanrader, je kunt er onbeperkt shoppen en de prijzen zijn vaak de helft van bij ons, en van goede kwaliteit.

Leuke rustige camping

Heidi
27-8-2016

Leuke camping. overzichtelijk, vriendelijk personeel en net sanitair! Strand is 8 min lopen, mooie baan, boulevard. Palamos is met kinderen niet te lopen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Heerlijke camping

Anne
25-8-2016

Een gezellige camping zonder schreeuwende animatie, vaste groepen en geen verschrikkelijke bandjes rond je pols. Ligt centraal tussen strand en stad. Rondom Palamos ook verschillende leuke steden om te bezoeken. Mix van spanjaarden, fransen en nederlanders. Nederlandse kinderen vinden elkaar makkelijk.

Goed verblijf

Anja
23-8-2016

Het is op zich een leuke camping, maar eg ver van het strand La Fosca. Wij gingen met de auto aangezien het toch bijna een kilometer lopen is. Het is daar een heel erg druk strand, zeker in Augustus. Echt een hutje mutje strand. Er is ook een heel mooi strand en dat heet platja de Castell, daarvoor rij je richting Palafrugrell. Je neemt dan alleen de afslag ervoor. Daar betaal je wel 5 euro voor het parkeren. je kan ook heel goed richting Sant Antinie de Calonge gaan. Op de camping wel veel last van mieren, dus alles heel goed schoon houden en niks laten liggen. Voor de tennisbaan moet je helaas betalen. Naar deze camping gaan we zeker niet meer terug, dat vooral gezien de afstand en de drukte van het strand. Het dorp Palamos is erg toeristisch en heel erg druk. Qua animatie is er wel twee tot drie keer per week, maar daar zijn we niet geweest. Het is een rustige camping, zonder veel herrie van disco of jeugd die laat terug komt. Zwembaden zijn nooit druk, maar er zijn heel weinig bedjes. Er is geen peuterbad.

Geweldig

Lissy
5-9-2015

Een heerlijke rustige familie camping. Bestaat uit 2 delen, waar een weg doorloopt. Dat is jammer voor de kleine kinderen die daarom niet naar de speeltuin konden.

Op ons gedeelte hadden we werkelijk een fantastisch uitzicht over zee, en een fijne plek om de tent heen. We stonden in een logde, een tent met douche wc en keuken. De bedden waren heel erg hard helaas. De tent is fantastisch!

Mieren!

Jansen
4-9-2015

Na een lange reis 2 dagen bezig geweest om de caravan miervrij te krijgen. Wat een ellende! We stonden achteraan op de camping. Het stuk bij de receptie vonden we te druk, en de plaatsen te klein. Achteraan is ook een zwembad en er zijn sportveldjes. Enige nadeel is dat er weinig schaduw is. Sanitair is prima. Ik vond het een goed georganiseerde, rustige camping. Er lopen vriendelijke beveiligers rond die een oogje in het zeil houden, en bij de receptie word je goed geholpen. Fosca strand is erg mooi, maar druk! Wij gingen naar Pals (20min rijden) vanwege de golfslag en het mooie strand. Voor €2,- kun je daar de auto 5 uur aan de boulevard parkeren. Op terugweg een keer kip gegeten in de ' kippenvreetschuur', goedkoop en erg lekker. Palamos is een leuke plaats, en vanaf de camping te belopen. Jammer dat in de laatste week de camping leeg liep.

Goede ligging.

Fam. van Eldik
18-8-2015

Wij moesten toch wel even slikken toen we de camping op kwamen rijden. Vooral de kampeer gedeelte, oogden erg rommelig. Wij hadden een mobile home gehuurd, deze stond (vonden wij) op een van de mooiste plaatsen van de camping nr.23 (naast de tennisbaan) met stukje uitzicht op zee en zwembad. Vanaf de camping is het ongeveer 10 min. lopen naar het centrum van Palamòs en ongeveer 10 min. lopen de andere kant op naar de strand van Fosca. Barcelona is goed te doen vanaf de camping ongeveer anderhalf uur rijden, als je geluk hebt kun je op een parkeerterrein in de buurt van Camp Nou gratis parkeren. Gerona is ook een heel mooi stadje on te bezoeken.

Leuke camping

Tanja
28-5-2015

Camping Palamos is een leuke camping, er is een leuke mis van nationaliteiten en het personeel is erg vriendelijk. Er staan veel bomen op de camping.

De stacaravan die wij gehuurd hadden was wel erg gedateerd, de bedden waren slecht erg slecht en er was geen luifel aanwezig. Wil je er een accomodatie huren, dan doe je er beter aan een cottage te huren, deze waren nieuwer en hadden een luifel.

De zwembaden waren fijn, wij gingen meestal naar het achterste zwembad, daar was het eigenlijk nooit te druk en de badmeester was nooit te flauw over balletje gooien, duiken, etc, zo lang het allemaal een beetje met beleid ging.

De omgeving is prachtig. Het was prima te lopen naar Palamos en ook de andere kant op kon je een prachtige wandeling langs het Fosca strand maken tot aan het Castel strand, prachtig !!!!!

Al met al een fijne vakantie, ondanks de matige mobile home.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Palamos in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Palamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.