Aparthotel Palamos

16 reviews over Aparthotel Palamos in het Nederlands

Heel leuk apart hotel

piet
23-1-2013

Heel leuk apart hotel, waar je goed kunt verblijven.

Veel te zien in de omgeving.

Klein stukje naar het strand

Gereisd met partner in mei 2000

een aanbeveling zeker waard

Ilse
14-8-2011

We hadden een erg mooi gerenoveerd appartement met maar liefst 2 badkamers, aan straatzijde met uitzicht op een parkje. Zwembad eenvoudig, ontspannen en niet te druk. Goede supermarkt dichbij.Twee straten verderop was het heerlijke strand en via de boulevard erlangs wandelden we naar het gezellige centrum. Eettip restaurant Urtau! Wij vinden het een erg leuke plek om een weekje te genieten.

Klein minpuntje: de inrichting van het appartement was sober qua keukenspullen en in de week dat wij er zaten zijn de handdoeken maar 1 keer gewisseld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Vieze rotzooi, nooit meer

Rozendal
28-10-2009

Appartementen hotel Palamos

ooit gebouwd en zoals je heel vaak tegenkomt in Spanje nooit onderhouden

overal op de muur plekken badkamer uit het jaar 1920 zonder stank afsluiters

dus het ruikt naar een bekende geur. houtwerk verrot keuken 2 keer zo dik geworden door vocht .Alles wat van metaal is heeft roest plekken

Dit kan je niemand aandoen. U bent gewaarschuwd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Geen aanrader!

Esther
1-7-2009

Met mijn vriend ben ik hier in april 2008 geweest. Ze waren toen nog volop aan het verbouwen dus het was allemaal wat gehorig. De kamers waren wat smoezelig en de bank viel letterlijk uit elkaar. De douche was het ergst die werd van ijskoud naar kokend heet, was verschrikkelijk!!! Palamos zelf was erg rustig, weinig jongeren te bekennen. Wel heerlijk rustig als je wat privecy wilt.

Gereisd met partner in april 2008
2008

dus nooit meer

Willy Rust
23-10-2008

kamers waren niet schoon,roestplekken in het bad, douckop kon niet opgehangen worden omdat die stuk was,gemeld aan de balie na 3 dagen was hij nog niet gemaakt, maar wel een nieuwe doucekop die we dus nog steeds niet konden ophangen. Hele dag zonder water en stroom gezeten elec. kookplaat was kapot voor de tv was geen appart tafeltje deze stond gewoon op de eettafel in het zwembad waren geen mensen maar elke dag 10 a 15 zeemeeuwen aan het zwemmen, met het gevolg dat alle veren en uitwerpselen in het bad lagen. Voor ons was de prijs in october gelukkig niet zo hoog, maar ik beklaag de mensen die in de zomer veel meer moeten betalen. Dus helaas ronduit slecht.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

accommodatie

d.reuser
27-6-2008

de accommodatie is netjes,schoon,maar sober. prima vakantie gehad,bedankt.

Gereisd familie in juni 2008

Wat grappig om het commentaar van Gerrit te lezen! Ik ben namelijk zelf 30 april aangekomen in hotel Palamos en dezelfde dag weer vertrokken. We vonden het vreselijk: kamer was vies en alles was kapot (in de badkamer hing alles scheef en er zat kauwgom aan de muur). Na onze klacht bij de balie kregen we sleutels van andere kamers, maar de een was nog erger dan de ander. Ook Palamos zelf was vreselijk uitgestorven. Er waren geen winkels en restaurants zoals beloofd in de omgeving. We besloten om weg te gaan, we hebben de sleutel ingeleverd en zijn naar Lloret gegaan. De baliedame verontschuldigde zich voor de overlast, maar wij wilden zo geen vakantie houden! Als we in Palamos waren gebleven hadden we een rot vakantie gehad, nu hebben we ervan genoten! Nu nog maar hopen dat we ons geld terugkrijgen. Maar liever betalen dan dat we hier bleven, dat zegt toch wel iets ...

Gereisd met partner in mei 2008

ben hier een week met mijn partner geweest maar dit hotel was een drama of het nu kwam door de verbouwing weet ik niet maar mijn ervaring was slecht kamer werd niet schoongemaakt handendoeken moest ik iedere dag zelf halen linnen is niet een keer verschoond in een week tijd en de kamers zijn erg gehoorrig lijkt wel een machine kamer en meubels zijn inderdaad slecht met splinters

Gereisd met partner in mei 2008

kamers zijn erg gehorig en alle meubels zijn erg gedateerd en de splinters aan de deurstijlen en meubels. Het sanitair is voorzien van schimmel in de kitranden en de keuken is voorzien van 2 pannen die niet aan het formaat van de platen doen. Beetje moeilijk koken zo. Liften zijn niet betrouwbaar, wij hebben 2 keer vastgezeten. Het personeel was erg aardig en excuseerde zich voor de overlast van de verbouwing. De periode dat wij op vakantie waren is van eind augustus tot begin september 2007.

Gereisd familie in februari 2008
2007

in folter stond : kamers (meubilair e

M. Otten
29-9-2007

in folter stond : kamers (meubilair e.d) zijn vernieuwd. absoluut ONJUIST! kamer (in ieder geval van ons) was zeer oud met sleche bedden!!

deel van het hotel werd verbouwd (lawaai en STOF)

ook onjuist in folder: " ruimschoots voldoende parkeerplekken" .. in het naseizoen ging het net... laat staan in het hoofdseizoen....wel veel ruimte in het apartement! sfeer was vriendelijk..

Gereisd met partner in september 2007

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Palamos in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Palamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.