Camping Luxury Tents Catalunya (Camping Internacional Palamos)

CampingKleine hotelsWeer vandaag33°22°
Camping Luxury Tents Catalunya (Camping Internacional Palamos)
9,7

6 reviews over Camping Luxury Tents Catalunya (Camping Internacional Palamos) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ellen
8-10-2017

Heel prettig persoonlijk ontvangst op de camping. Plek op de camping is prima en heerlijk rustig in September. De tent is fantastisch en ook heerlijk geslapen op goede bedden. Wat prettig om een eigen prima douche te hebben. Op de camping was ook alles heel schoon en het viel op dat er zelfs in het na seisoen bewaking was. Prettig idee. Binnen 10 minuten liepen we naar de leuke baai waar de eettentjes nog open waren. Je kunt er prachtige wandelingen maken pal langs de kust. Het centrum van Palamos is ook gezellig met leuke winkeltjes en een mooi breed strand. Wij hadden wel een auto gehuurd en dat zou ik ook zeker aanraden want er is genoeg te ontdekken in de omgeving. Carlos je had gelijk. De kust is een pareltje !! Rivke en Carlos we hebben genoten ,bedankt voor jullie gastvrijheid. Ellen en Mariette

Helemaal super!

Ben en Cintha
8-9-2017

De perfecte manier luxe kamperen op een mooie lokatie in de buurt van fijne en niet toeristische stranden aan de Costa Brava.

En wat hebben de eigenaren / beheerders van deze luxury tents Carlos en Rivke het goed begrepen. Wat een klasse en passie voor het vak.

Wij zijn een week op camping International de Palamos geweest in een van de twee luxury tents. Het begint al met de warme en persoonlijke ontvangst bij aankomst. Je bent direct op je gemak met een flesje Cava in de koelkast, een leuk kado en een welkomstbordje met je naam erop. Ter plekke wordt de grote fles met gekoeld water geïnstalleerd die al bij Carlos achter in de auto ligt. De rest van de week zijn Carlos en Rivke altijd bereikbaar en hebben snel antwoord op alle vragen. Desnoods komen ze direct ter plekke langs, ook voor een gezellige borrel in de vorm van een Cava of witte wijn. Dat noemen we warme gastvrijheid en betrokkenheid bij de beleving en kwaliteit van vakantie vieren in een luxury tent. Helemaal super dus!

Thuis in Spanje

Bas en Wendy Ros
18-8-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op Camping Begur in een tent van Luxury Tents.

Na een langere reis als gepland kwamen wij eindelijk aan bij onze safaritent en werden op het latere tijdstip gewoon nog welkom geheten door Carlos en Rivke met een heerlijke fles Cava. Ze hadden gewoon op ons gewacht. Wat een fijn gevoel gaf dit zeg. Het voelde direct als thuis. De tent is echt van alle gemakken voorziene stortdouche, heerlijke bedden en een meer dan uitgebreide keukeninventaris er staat zelfs een waterkoeler in. Wij vonden het fijn om niet met flessen water te hoeven slepen vanuit de supermarkt. We hebben echt 2 heerlijke weken gehad in Begur. Het was zo fijn dat we tijdens onze vakantie al direct weer hebben geboekt voor volgend jaar. Wij kunnen gelukkig zeggen: tot volgend jaar Carlos en Rivke.

Veel comfort in een prachtige omgeving

Fam. Broeders
3-8-2017

Dit jaar was voor ons gezin de 2e keer dat we in deze prachtige safaritent verbleven. Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Carlos en Rivke. Wat ons opviel was het feit dat de kleine tips die wij hadden doorgegeven ook daadwerkelijk waren toegepast. Mijn complimenten daarvoor. De inventaris is zeer uitgebreid, met een heerlijke badkamer en kookgedeelte. De tenten bevinden zich op schaduwrijke plekken waardoor de nachten lekker koel zijn. De omgeving van Begur is de mooiste van de hele Costa Brava, met mooie baaitjes en leuke dorpjes. Voor ons voelt het inmiddels als een 2e huis. Wij komen dan ook zeker nog een keertje terug.

Geweldig! Super luxe safaritent!

Annemaroe
4-7-2017

Van 15 juni tot 1 juli zijn wij met onze kids van 4 en 1 naar deze droomplek in Begur geweest. We werden hartelijk ontvangen door Carlos en Rivke, eigenaren van Luxury tents Catalunya. Wat een paleisjes hebben zij gemaakt van deze safaritenten. Naast de persoonlijke ontvangst viel het ons op hoe brandschoon het was. Prachtige stortdouche, mooie ruime badkamer, een keuken met echt alles er in. Van eisnijder tot melkopschuimer. We hebben hier 16 dagen enorm genoten. Rivke en Carlos begrijpen wat klanten willen. Dit zie je in alles terug. Bij toeval kwamen we op hun site en we hebben geen moment spijt daarvan gehad. Wil je het comfort van thuis maar wel het campinggevoel? Ga dan zeker een kijkje nemen op hun website voor meer info. Omgeving prachtig. Begur top. Baaien super. Kortom we gaan zeker terug!

Wij zijn zeer tevreden over deze kleinschalige maar vooral persoonlijke organisatie!

Vanaf de boeking was er een zeer vriendelijk en accuraat contact en alle boekingsinformatie was zeer helder. Wij hebben netjes een routebeschrijving een week voor aankomst ontvangen en een dag voor onze aankomst kregen wij heel modern een whatsappje om te vragen hoe laat we ongeveer op de Camping zouden zijn, zodat we persoonlijk onthaald zouden worden. Bij aankomst op de Camping stonden de gastheer en gastvrouw ons al op te wachten. Wij werden netjes naar de Luxury Tent gebracht. De Luxury Tent was in het echt nog mooier dan wij op de foto's gezien hadden! Wij kregen een warm onthaal met een heerlijke koude Cava en ook aan de kinderen was gedacht want zij kregen een kleine versnapering met een drankje. Na de Luxury Tent even doorgelopen te hebben zijn wij aan onze heerlijke vakantie begonnen. Er is echt aan alles gedacht. Wij hebben echt genoten tijdens de Paasdagen, wij komen zeer zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Luxury Tents Catalunya (Camping Internacional Palamos) in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Luxury Tents Catalunya (Camping Internacional Palamos) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.