Camping King's

Camping King's
6,9

6 tips over Camping King's

Mariska Roeland, 16-2-2014
In Calella de Mar kun je een wandeling maken langs de kustlaan. Een echte aanrader!
Marion, 20-8-2013
Mooie wandeling die wij sinds 1972 al maken als we in de buurt zijn: Rijd met de auto naar het strandje van 's Agaro, dat is een leuke kleine baai waar nog geen grote hotels staan. Loop naar de Noordelijke hoek (dus richting Playa de Aro/ Platja de Aro) daar begint een prachtige wandeling over een mooi aangelegd breed pad (ivm de vele hoogteverschillen en trappetjes niet geschikt voor rolstoelen) langs inhammetjes en mooie rotspartijen, absoluut de moeite waard en heel goed te doen, niet zwaar,
Hans, 17-8-2013
Wandelen id omgeving, prachtig

We hebben een aantal aanbieders voor King's voor je op een rij gezet:

erik, 21-1-2013
Palamos centrum Playa d"aro als je wil onderenemen is er genoeg te zien wij zijn echte stand mensen.
Jolanda, 9-9-2012
Ga op het strand La Fosca links en/of rechts omhoog, je kunt er prachtig wandelen! Barcelona op 1.15 uur rijden. Parkeren kruising carrer de Napols/av. de Vilanova. Parkeergarage 17,25 per dag. Beklim de berg in Torroella de Montgri, mooi uizicht! Prachtige baai Cala sa Cova nabij Playa d'Aro. Zwemmen in Aqualand in Lloret of Playa d'Aro. En nog vele mooie baaitjes in de omgeving. Kijk op de vele ansichtkaarten en zoek ze op!!
Hein, 15-8-2012
Maak een mooie wandeling langs de kust

We hebben een aantal aanbieders voor King's voor je op een rij gezet: