Camping King's

133 reviews over Camping King's in het Nederlands

Heerlijke vakantie op camping Kings

Martin L
13-5-2018

Heerlijke camping in een schitterende omgeving en op loopafstand van het strand.

Fijne relaxte camping

Fijne camping
28-8-2017

Rustige camping die in het hoogseizoen niet helemaal vol was.

Sanitair beetje verouderd, met name de kranen, maar werkt allemaal prima en is goed schoon. Altijd warme douches gehad en nooit wachten op een vrije douche. In tegenstelling tot veel andere berichten is er wel toiletpapier aanwezig, maar dat hangt op 1 rol centraal in het gebouw.

Ruime campingplekken met, indien gewenst, veel schaduw.

Supermarkt is niet groot maar verkoopt van alles, waaronder lekkere verse broodjes.

Restaurant op de camping is geen aanrader. Super goedkoop maar niet echt lekker eten. Er zijn een aantal leuke restaurantjes aan het strand die veel beter zijn.

Zwembad zijn wij zelf maar 1x geweest. Zwembad zelf is mooi maar de entourage behoeft wel enig onderhoud. Het gebouw achter het zwembad (waar o.a. de bowlingbanen, snookertafels en disco zijn gevestigd) ziet er echt lelijk uit aan de buitenkant.

Loopafstand naar de strand: perfect! Geen steile wegen/paden.

Strand La Fosca helemaal geweldig en niet al te druk.

De omgeving van de camping is mooi en er zijn veel leuke plaatsjes waar je naar toe kunt.

Simpel

Jantine
13-8-2017

Camping ziet er prachtig uit als je aan komt...mooie receptie, maar dan heb je ook alles gezegd. Sanitair is zeer verouderd, je moet zelf voor het toiletpapier zorgen en er staan in de toiletten geen prullenbakken voor dameshygiene, zwembad is klein en stinkt en er word keihard gereden over de camping door gasten maar ook door het camping personeel. Er is niks te doen op de camping....geen animatie en s'avonds is er ook weinig te beleven. Het eten van de 2 restaurants is vreselijk, vaak koud of lauw.

Het strand bij de camping is prachtig, maar wel klein en ook de zee is prachtig. Je kunt er mooi snorkelen.ook kun je hele mooie routes lopen of fietsen. Voor de omgeving zouden we zeker terug komen.....

Goede camping

Senn
4-6-2017

Camping is over het algemeen goed, niet hele grote staanplaatsen voor tenten, weinig parkeergelegenheid, wij parkeerde de auto op de staanplaats. Douchegebouwen waren simpel maar schoon. Zwembad is simpel, weinig ligbedjes. Eten op de camping is goed.

Leuk strandje in de buurt (loopafstand), Palamos zelf is niet op loopafstand. Ook nog een ander leuk strandje in de buurt (Cala de Castell), wel ongeveer 30 min lopen, deze wandelroute is langs de kust en is de moeite waard.

Mooie locatie

Eelco vd sluiks
23-4-2017

Hele mooie locatie, genoeg wandel of fiets routes in de buurt. Mooie strandjes te bezoeken. Camping zeer verouderd en weinig ruimte voor de auto's. Geen animatie en de klusjes man heeft nog veel werk te doen mbt het sanitair. Slecht afgewerkt en Zeer verouderd sanitair. Nogmaals de omgeving maakt veel goed en het is ook een 3 sterren campings.

Super vakantie! Heerlijke lokatie

Koolen
25-1-2017

Je voelt je gelijk op je plek daar. Super plek, mooi zwembad en binnen 1 minuut lig je op het strand. Prachtig plekje daar, het strandje La Fosca. Tenten waren super, lekker een waterkoeler erbij en alleen maar fijne mensen die je overal bij hielpen als je wat nodig had. Onze kinderen hebben veel vriendjes gemaakt en willen dit jaar weer terug. Zit er dik in dat we dat gaan doen!!

Leuke gezellige kindvriendelijke camping

Fam Beek
18-1-2017

Behoorlijk overdreven van het verhaal hieronder, sommige caravans staan wel wat dicht op elkaar, maar dat is op de meeste campings zo. wij hadden een Bungalowtent gehuurd, leuk straatje voldoende ruimte en erg rustig.

Onze kinderen konden daar zonder problemen spelen, wij hebben dit jaar weer geboekt zeker de moeite waard de touroperator heeft ook hele scherpe prijzen op dit moment succes met jullie keuze

Oude reviews (archief)

vreselijk: krap, oud en onveilig

Anna
21-9-2016

Hele kleine plaatsen, ook bij de mobile homes; deze staan niet naast maar achter elkaar met een anderhalve meter tussen je terras en de achterkant van de buren. Geen speelruimte bij mobile homes voor de kids; op het kleine plaatsje langs je mobile home staan open en bloot de gasflessen van de buren in de brandende zon. De weggetjes waar je de auto moet parkeren zijn zo smal dat de spiegels ingeklapt moeten staan om er langs te kunnen. Heel veel beschadigde auto's op camping (wij ook 2 schades), overal sporen van aanrijdingen op gebouwen en lantaarnpalen. Er werd niets gedaan voor de kids; er is ook geen veldje of zo waar ze kunnen voetballen of fietsen. De kleinere kinderen razen dus maar op fietsjes en stepjes die hellingen af tussen de auto's door met valpartijen en schade aan voertuigen tot gevolg. Voor de oudere kinderen is er alleen een oude, vervallen soort speelhal met een aantal biljards, voetbalspellen, onder fel tl-licht; kapotte toestellen staan de in hoek opgestapeld.

Weinig schaduw op camping, veel mensen hadden zelf zonneluifels van doeken gemaakt om een beetje schaduw te hebben. Onze mobile home (geboekt bij bekende reisorganisatie) had dan wel een ''overdekte veranda'' maar het luifeltje was en heel klein driehoekje wat een schaduw bood. Heb bij de receptie om een parasol gevraagd of een schaduwdoek maar ze waren niet bereid iets te doen. Moesten het zelf maar oplossen. Foto's op site camping en reisorganisatie zijn erg oud. Het zwembad is vergane glorie: geen werkende fonteinen, afbrokkelende tegels, schimmel, geen filtering (het zwembad werd tijdens ons verblijf en paar keer bijgevuld door een soort ''gierton'' met vers water), wel veel chloor! Niks mag (geen balletje, duikbrilletje, t-shirt, kinderen niet alleen etc). Het barretje bij het zwembad is niet meer in gebruik. Zelf iets meenemen om te eten of drinken is niet toegestaan. Er waren geen winkeltjes, heb een zeer ongezellig soort "restaurant" gezien pal aan de weg bij de take-away. Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel bij de receptie. Wat wel mooi is: het strand La Fosca op ca 200 meter van de uitgang van de camping. Mooi helder groen/blauw water, fijn zandstrand, prima om te snorkelen. Aan het strand een paar restaurantjes en twee barretjes, erg leuk!

De plek is super, maar deze camping: nooit weer.

Camping te vol qua auto's, als er gereden werd veel te hard. Toiletten verouderd maar schoon. Dit geldt ook voor het zwembad. Receptie dames erg nors en geen vrolijke gezichten. Camping stinkt op vele plaatsen na riool lucht.

Mobil homes te dicht op elkaar. Te weinig ruimte eromheen. Supermarkt en broodjeszaakje netjes en vriendelijke mensen.

Teveel Fransen, geen bewaking op de camping. Zo streng ze zijn bij het zwembad, zo slecht is de controle over de gehele camping. Het kinderkamp, schoolkamp, geen hinder van. Al met al mooie omgeving, maar voor ons geen tweede maal Camping King's vanwege alle hierboven genoemde nadelen.

In principe goede camping, maar veel dingen zijn net niet wat we verwacht hadden: geen wc papier ìn de toiletten (toch maar rol meenemen), zwembad niet schoon en zeker aan opknapbeurt toe (te weinig ligruimte op het kunstgras), geen warme douche gehad in 2,5 week (was niet erg omdat het erg warm was), vaak geen goede temperatuur water om af te wassen, weinig avond animatie op de camping (maar genoeg in de omgeving). Staplek precies groot genoeg voor grote en kleine tent en partytent, auto op P gezet. Voor dit stageld zijn er in de omgeving betere campings te vinden. Aanwezigheid Engels watersportkamp geen last van. Mooi en schoon strand La Fosca op net 5 minuten lopen via vlakke weg is wel top. En strand van Castell op 20 minuten lopen.(daar geen douches). Aardig personeel welke snel reageren op je vragen/ klachten. Supermarktje oké voor vergeten boodschappen bij de grote supers in de omgeving. Geen gratis WIFI punt. Lekkere kip bij afhaal. Bewakers spreken goed Engels.

We hebben een aantal aanbieders voor King's voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping King's in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping King's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping King's scoort een 6.9 uit 10 op basis van 169 reviews.