Camping King's Palamos

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping King’s bij Palamos in Spanje is een eenvoudige camping. Kom hier vooral voor de omgeving en niet voor de camping zelf. De camping heeft wel een zwembad, restaurant en winkel. Na 5 minuten lopen kom je bij de baai en het strand van La Fosca. Langs de kust lopen mooie wandelpaden en zijn nog meer mooie baaitjes te vinden.

Contact

174 reviews over Camping King's Palamos

• 2019
    8Fam Baas21-11-2019

Een echte aanrader voor jong en oud!

Al meerdere jaren komen wij op deze gezellig camping met de hele familie. Het is elk jaar weer een soort thuis komen. Spelen, zwemmen, disco noem maar op en ze hebben het. De kinderen genieten enorm dus wij ook!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Fijne camping28-08-2017

Fijne relaxte camping

Rustige camping die in het hoogseizoen niet helemaal vol was. Sanitair beetje verouderd, met name de kranen, maar werkt allemaal prima en is goed schoon. Altijd warme douches gehad en nooit wachten op een vrije douche. In tegenstelling tot veel andere berichten is er wel toiletpapier aanwezig, maar dat hangt op 1 rol centraal in het gebouw. Ruime campingplekken met, indien gewenst, veel schaduw. Supermarkt is niet groot maar verkoopt van alles, waaronder lekkere verse broodjes. Restaurant op de camping is geen aanrader. Super goedkoop maar niet echt lekker eten. Er zijn een aantal leuke restaurantjes aan het strand die veel beter zijn. Zwembad zijn wij zelf maar 1x geweest. Zwembad zelf is mooi maar de entourage behoeft wel enig onderhoud. Het gebouw achter het zwembad (waar o.a. de bowlingbanen, snookertafels en disco zijn gevestigd) ziet er echt lelijk uit aan de buitenkant. Loopafstand naar de strand: perfect! Geen steile wegen/paden. Strand La Fosca helemaal geweldig en niet al te druk. De omgeving van de camping is mooi en er zijn veel leuke plaatsjes waar je naar toe kunt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Jantine13-08-2017

Simpel

Camping ziet er prachtig uit als je aan komt...mooie receptie, maar dan heb je ook alles gezegd. Sanitair is zeer verouderd, je moet zelf voor het toiletpapier zorgen en er staan in de toiletten geen prullenbakken voor dameshygiene, zwembad is klein en stinkt en er word keihard gereden over de camping door gasten maar ook door het camping personeel. Er is niks te doen op de camping....geen animatie en s'avonds is er ook weinig te beleven. Het eten van de 2 restaurants is vreselijk, vaak koud of lauw. Het strand bij de camping is prachtig, maar wel klein en ook de zee is prachtig. Je kunt er mooi snorkelen.ook kun je hele mooie routes lopen of fietsen. Voor de omgeving zouden we zeker terug komen.....

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Senn04-06-2017

Goede camping

Camping is over het algemeen goed, niet hele grote staanplaatsen voor tenten, weinig parkeergelegenheid, wij parkeerde de auto op de staanplaats. Douchegebouwen waren simpel maar schoon. Zwembad is simpel, weinig ligbedjes. Eten op de camping is goed. Leuk strandje in de buurt (loopafstand), Palamos zelf is niet op loopafstand. Ook nog een ander leuk strandje in de buurt (Cala de Castell), wel ongeveer 30 min lopen, deze wandelroute is langs de kust en is de moeite waard.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam Beek18-01-2017

Leuke gezellige kindvriendelijke camping

Behoorlijk overdreven van het verhaal hieronder, sommige caravans staan wel wat dicht op elkaar, maar dat is op de meeste campings zo. wij hadden een Bungalowtent gehuurd, leuk straatje voldoende ruimte en erg rustig. Onze kinderen konden daar zonder problemen spelen, wij hebben dit jaar weer geboekt zeker de moeite waard de touroperator heeft ook hele scherpe prijzen op dit moment succes met jullie keuze

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 3Anna21-09-2016

vreselijk: krap, oud en onveilig

Hele kleine plaatsen, ook bij de mobile homes; deze staan niet naast maar achter elkaar met een anderhalve meter tussen je terras en de achterkant van de buren. Geen speelruimte bij mobile homes voor de kids; op het kleine plaatsje langs je mobile home staan open en bloot de gasflessen van de buren in de brandende zon. De weggetjes waar je de auto moet parkeren zijn zo smal dat de spiegels ingeklapt moeten staan om er langs te kunnen. Heel veel beschadigde auto's op camping (wij ook 2 schades), overal sporen van aanrijdingen op gebouwen en lantaarnpalen. Er werd niets gedaan voor de kids; er is ook geen veldje of zo waar ze kunnen voetballen of fietsen. De kleinere kinderen razen dus maar op fietsjes en stepjes die hellingen af tussen de auto's door met valpartijen en schade aan voertuigen tot gevolg. Voor de oudere kinderen is er alleen een oude, vervallen soort speelhal met een aantal biljards, voetbalspellen, onder fel tl-licht; kapotte toestellen staan de in hoek opgestapeld. Weinig schaduw op camping, veel mensen hadden zelf zonneluifels van doeken gemaakt om een beetje schaduw te hebben. Onze mobile home (geboekt bij bekende reisorganisatie) had dan wel een ''overdekte veranda'' maar het luifeltje was en heel klein driehoekje wat een schaduw bood. Heb bij de receptie om een parasol gevraagd of een schaduwdoek maar ze waren niet bereid iets te doen. Moesten het zelf maar oplossen. Foto's op site camping en reisorganisatie zijn erg oud. Het zwembad is vergane glorie: geen werkende fonteinen, afbrokkelende tegels, schimmel, geen filtering (het zwembad werd tijdens ons verblijf en paar keer bijgevuld door een soort ''gierton'' met vers water), wel veel chloor! Niks mag (geen balletje, duikbrilletje, t-shirt, kinderen niet alleen etc). Het barretje bij het zwembad is niet meer in gebruik. Zelf iets meenemen om te eten of drinken is niet toegestaan. Er waren geen winkeltjes, heb een zeer ongezellig soort "restaurant" gezien pal aan de weg bij de take-away. Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel bij de receptie. Wat wel mooi is: het strand La Fosca op ca 200 meter van de uitgang van de camping. Mooi helder groen/blauw water, fijn zandstrand, prima om te snorkelen. Aan het strand een paar restaurantjes en twee barretjes, erg leuk! De plek is super, maar deze camping: nooit weer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Jolanda21-08-2016

Camping was het NIET! Omgeving en weer prachtig!

Camping te vol qua auto's, als er gereden werd veel te hard. Toiletten verouderd maar schoon. Dit geldt ook voor het zwembad. Receptie dames erg nors en geen vrolijke gezichten. Camping stinkt op vele plaatsen na riool lucht. Mobil homes te dicht op elkaar. Te weinig ruimte eromheen. Supermarkt en broodjeszaakje netjes en vriendelijke mensen. Teveel Fransen, geen bewaking op de camping. Zo streng ze zijn bij het zwembad, zo slecht is de controle over de gehele camping. Het kinderkamp, schoolkamp, geen hinder van. Al met al mooie omgeving, maar voor ons geen tweede maal Camping King's vanwege alle hierboven genoemde nadelen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Fam.Umans15-08-2016

Nét niet,volgende keer ergens anders heen voor ons

In principe goede camping, maar veel dingen zijn net niet wat we verwacht hadden: geen wc papier ìn de toiletten (toch maar rol meenemen), zwembad niet schoon en zeker aan opknapbeurt toe (te weinig ligruimte op het kunstgras), geen warme douche gehad in 2,5 week (was niet erg omdat het erg warm was), vaak geen goede temperatuur water om af te wassen, weinig avond animatie op de camping (maar genoeg in de omgeving). Staplek precies groot genoeg voor grote en kleine tent en partytent, auto op P gezet. Voor dit stageld zijn er in de omgeving betere campings te vinden. Aanwezigheid Engels watersportkamp geen last van. Mooi en schoon strand La Fosca op net 5 minuten lopen via vlakke weg is wel top. En strand van Castell op 20 minuten lopen.(daar geen douches). Aardig personeel welke snel reageren op je vragen/ klachten. Supermarktje oké voor vergeten boodschappen bij de grote supers in de omgeving. Geen gratis WIFI punt. Lekkere kip bij afhaal. Bewakers spreken goed Engels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Familie Smeets12-08-2016

Mooie verzorgde groene camping

Erg goed verzorgde camping met veel groen en veel fleurige bloemen langs de verharde paden. Prima en schoon sanitair. Deze camping ligt op 5 minuten lopen van een prachtige baai La Fosca genaamd. Wij hadden een ingerichte coco-tent via de camping gehuurd en deze waren nieuwe en keurig in orde. Eetgelegenheid op de camping was minimaal maar aan het strand liggen genoeg gezellige restaurants waar je erg goed kan eten tegen een leuke prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Nadine19-05-2016

Had er meer van verwacht

Op de site van de camping zag het er allemaal beter uit. Het is vooral een camping met veel stacaravans en huisjes. De plekken voor eigen tenten en caravans zijn krap. Als je een grote tent of caravan hebt kun je je auto niet meer op de plek zetten. Wij zaten in het laagseizoen dus gaf dat geen probleem maar in hoogseizoen kan ik mij voorstellen dat het een probleem gaat geven. Het sanitair is matig. Er wordt goed schoongemaakt maar in de douches heb je aleen een haakje aan de deur en moet je maar hopen dat je spullen niet nat worden. Er is een wc-rol per toiletgebouw beschikbaar. Er is geen kinder -of babysanitair. Het zwembad zag er mooi uit, geen gebruik van gemaakt ivm het weer. Er was alleen een klein restaurant met een take-away open. In de supermarkt kon je wel elke dag vers brood halen. Strand is op loopafstand en netjes. Genoeg dingen om te doen in de directe omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden