Camping Internacional Palamós

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Camping Internacional Palamós
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Internacional Palamós voor je op een rij gezet:

114 reviews over Camping Internacional Palamós in het Nederlands

Liever huurtent ipv huisje. 1 x is genoeg.

Maaike,
28-8-2018

Positief: Kleine, nette, rustige, camping, al half leeg aan eind van seizoen. simpel maar ruim zwembad. opblaasspul en frisbee mag maar balletjes overgooien niet. geen polsbandjes of strakke zwembroeken. grasveld en een paar ligstoelen

Negatief: Jeugdige en onervaren receptioniste, weinig uitleg, nonchalant ventje in golfkarretje dat je naar huisje begeleid. Putlucht in oud, zeer krap 6 persoonshuisje. geen schoonmaaklucht zoals ventje beweerde maar eerder kapotte stankafsluiter. Mieren!! In de keuken, de badkamer, in je bed en in de auto. Een lok doosje doet niets. Sprayen van camping hielp 1 dag. Ventje zei dat je dan ook maar geen eten moet laten liggen. Het is niet onze gewoonte om in de badkamer of in bed te eten!!! Spray uit supermarkt hielp goed. stapelbed alleen geschikt voor kleine kinderen en niet voor een gezonde hollandse meid. Matras flinterdun. Het 2 persoons bed in die kamer is ook net ff te kort voor een knul van 1.85

fantastisch

Leonoor,
16-4-2018

Het is een rustige camping, met weinig animatie, maar hier hadden wij geen problemen mee. De jongste, van toen 6 had veel aanspraak met zowel Nederlanders als Belgen. De middelste van toen 11 had een vriendengroepje van 4 meisjes, en uiteindelijk op de laatste avond zelfs met een groep van 20 mensen. Er waren ook groepen van oudere kinderen. Klein stukje naar het strand, af en toe klimmen maar het is te doen. Wifi deed het ook, maar niet perfect, dat kan natuurlijk ondertussen zijn veranderd!

Fantastische camping!

Maud Oprins,
21-2-2018

Ik kom al 17 jaar op deze camping en heb mij er ook nog geen enkel moment verveelt! Het voelt altijd heel goed om na een jaar terug aan te komen, super lief personeel. Ik kan mij geen zomer meer bedenken dat ik niet op deze camping was.

Ook heel lekker eten in de cafetaria! La fosca is ook super gezellig om te komen, veel stadjes om te bezoeken! kortom gewoon een geweldige plek om op vakantie te gaan!

Canvas Holidays

Nog steeds een prima camping

manon,
4-9-2017

Voor het 2de jaar geweest en ook dit jaar weer prima. Heerlijk warm douchen en schone toiletten.

Rustige camping waar jezelf wat van je vakantie moet maken. Animatie voor de kinderen maar daar houd het ook bij op.

Mooie omgeving

Niet top!

Beau.,
27-8-2017

Absoluut geen aanrader. Wc vuil alles is verouderd

Laatste keer

Oltmans,
21-7-2017

In 2016 hier geweesten goede ervaringen. Zodoende in 2017 nogmaals teruggekomen. Nog steeds rustige camping, alleen personeel/eigenaren zijn een beetje doorgeslagen. Slotjes op electrakastjes, terwijl er ruimte genoeg is. Tafeltje wat over de "lijn" (lege plaats) staat moet verplaatst worden. Ondanks dat er nauwelijks nieuwe gasten bij komen. Jammer dat een rustige, schone camping door regeltjes minder leuk word. Voor ons de laatste keer.

zou hier niet lang willen blijven

Van Geirt Liliane
10-10-2016

wij hadden een plaats met in de verte zicht op de zee

mooi gelegen camping maar wel duur - 52.50 euro voor 1 nacht

restaurant op de camping niet te doen - heel slecht gegeten

de baai van Fosca is heel klein en overvol

geen fietsmogelijkheden

Mooie camping

Sam Janssen
7-9-2016

Prima gelegen camping t.o.v. van strand en het stadje Palamos.

De ruimte rondom de stacaravan was keurig onderhouden en was gunstig gelegen onder bomen, waardoor het een aangenaam verblijf is in dit warme klimaat.

Het publiek sanitair was netjes en schoon.

Fijn zwembad; geen glijbanen of andere speeltoestellen, waardoor je gewoon lekker kunt zwemmen. Verder was er een peuterbad en een terras.

Ook rond het zwembad waren ruimschoots bomen op het grasveld aanwezig.

De campingwinkel had een klein assortiment; voldoende voor wat kleine boodschappen. Iedere dag was er vers brood.

Dit geldt tevens voor het restaurant/cafetaria.

Kortom een uitstekende camping !

Super camping

manon
28-8-2016

Keurig netjes sanitair iedere dag heet water

Zelf je plek uit zoeken

Rustig

Verschillende nationaliteiten

Mooie omgeving

Heerlijk zwembad

Heerlijke camping aan de Costa Brava!

Sandro
27-8-2016

Gezellige familiecamping waar door zeer vriendelijk personeel hard gewerkt wordt om de gasten het naar hun zin te maken. Een zeer net campingterrein, continu schoon sanitair, prima winkel, gezellige restaurant/bar en een geweldig zwembad. Daarnaast op loopafstand van zowel het strand van La Fosca als het centrum van Palamos. Al jaren lang hoog kwaliteit!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional Palamós in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional Palamós zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.