Hotel Hostal Residencia Catalina

Hotel Hostal Residencia Catalina
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal Residencia Catalina voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hostal Residencia Catalina in het Nederlands

toppertje

splinter
19-9-2010

we zijn 4 nachten geweest, goede service, kamer in orde en heel schoon. elke dag schone handdoeken en beddengoed. sanitair ,prima. ligging bij centrum. wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in september 2010

Fantastisch vriendelijk gemoedelijk Hostal

M.J.J. Peters
3-9-2010

Prima prijs kwaliteit verhouding, ligging perfect, stad en strand op 5 minuutjes en toch rustig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig: (stille) airco, wifi, tv, eigen badkamer met douche/ bad en toilet, haardroger, wekkerradio. Heerlijk veelzijdig en vers ontbijt! Aardige en erg behulpzame eigenaren, die goed hun talen spreken. Parkeerplaats kan probleem zijn en voor mensen die moeilijk ter been zijn iets minder geschikt. (geen lift en heuvelachtige omgeving) Ik heb hier een fantastische 4 weken doorgebracht. Het is een prima uitgangspunt om de costa brava te verkennen. Kortom, ik ga zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Fantastisch en heel gastvrij Hostal!!

Marijke Peters
3-9-2010

Prima prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende en rustige ligging ten opzichte van het centrum en de stranden! Kamers ruim en erg netjes, alles wat je nodig hebt is aanwezig:("stille"airco/verwarming,Tv,wekkerradio,eigen badkamer met douche of bad en toilet,fohn,enkele kamers zonder balkon. Iedere dag netjes schoongemaakte kamer en nieuwe handdoekken. Heel erg lekker ontbijt met alles erop en eraan. Parkeerplaats is wel een probleem! De eigenaars zijn uiterst behulpzaam en lieve mensen, staan altijd voor je klaar, dag en nacht, want ze wonen zelf ook in het gebouw. Voor mensen die moeilijk ter been zijn: er is geen lift en de omgeving is nogal berg op en af. Ik ben hier 4 weken geweest en heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Prima uitgangspunt om de costa brava te ontdekken!! Kortom: "TOP-HOSTAL"! Mij vindt je hier weer terug volgend jaar!

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Knus en gastvrij hotelletje

Rosa
20-7-2010

Super aardige ontvangst, goed ontbijt met alles erop en eraan, goede service, simpele maar comfortabele kamers met balkon. 10 min. van strand en 5 min. van oude centrum. Goede prijs - kwaliteit!

Gereisd Met partner in juli 2010

goed als je op zoek bent naar spanje

david
17-1-2010

dicht bij het strand en centrum,en toch lekker rustig. kamers zijn schoon maar wel gehoorig,prima ontbijd. mochten nog de hele dag zonder kosten in kamer bljiven vlogen s,avonds terug,kan je teminsten nog even douchen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hostal Residencia Catalina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostal Residencia Catalina in Palamós, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostal Residencia Catalina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.