Appartement Masia Mas Oller

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Masia Mas Oller

• 9Pieter27-08-2019

Heerlijk met pubers, topaccomodatie #allesaanwezig

Prachtige accomodatie! Wij waren met 6 pers, 2 volwassenen en 4 pubers, het grote appartement via touroperator. De bovenste verdieping heeft airco, daar is een 2 pers kamer (brochure geeft 1 pers aan maar er staat een 1,40 bed. De woonkamer/keuken is zeer ruim en voorzien van alles. Wasmachine magnetron, oven etc.volledige inrichting met spelletjes, Nederlandse boeken etc. Een verdieping lager 2 zeer ruime kamers, 1 met een dubbel bed en een met drie losse bedden. Voldoende ruimte voor kleding. Wifi is echt top, netflix met 4 pers is geen probleem. Je deelt de accomodatie met 3 appartementen, ook het zwembad. Er is veel speelgoed aanwezig voor in- en om t zwembad. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Consum supermarkt op een paar minuutjes rijden, Lidl in Blanes zo’n 10 min. rijden. Wij zouden dit appartement aan iedereen aanraden. Hebben echt een heerlijke vakantie gehad!

Met oudere kinderen

• 2017
    10Karin13-07-2017

Heerlijk tot rust gekomen!

Echt genoten van de rust en het uitzicht over het platteland. Uren onder de amandelboom gezeten met een cava en een lekkere ham. Het (zoutwater ivm met het milieu) zwembad, wij vonden het heerlijk en helemaal niet zout, leende zich perfect voor een luie middag met een goed boek. En je loopt zo even naar je huisje voor een koud biertje. Kunst, cultuur, restaurants, het strand, leuke steden (Barcelona, Girona, Cadaques, Tossa d Mar), een goede supermarkt (de Consum op 7 autominuten) binnen prima rijbereik. Het appartement is van alle gemakken voorzien (mits je daar waarde aan hecht) en heeft prima bedden. Wij zaten in het app. aan de achterkant met eigen tuin en zitje. Gastvrije en hartelijke ontvangst, de gastvrouw spreekt goed Engels en weet leuke uitjes en handige adresjes. Eigenlijk was alles naar volle tevredenheid! Een aanrader!

• Oude reviews

9Kloek09-08-2016

Super plek voor een relaxte vakantie

Indien je niet direct in de drukte wenst te zitten, maar alles binnen 10 minuten bereikbaar.. Ideaal

Met oudere kinderen

• 9Niels te Boekhorst13-07-2013

Uniek adres

We waren op zoek naar een comfortabele vakantie op een mooie plek. We hadden appartement Sitges. Wat een prachtige plek! Bij aankomst werden we direct hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze woont met haar man en moeder naast de oude boerderij waarin de appartementen zijn gehuisvest. Het ontbreekt je in het appartement aan niets. Er is een mooie keuken, gezellige inrichting, goede badkamer en (in ons geval) een ruim eigen terras. De overige appartementen delen de tuin, maar die is zo mooi en groot dat niemand elkaar in de weg zit. Er zijn dan ook maar drie appartementen. Het perceel wordt prachtig onderhouden. Het zwembad is erg lekker en ook bruikbaar, het is 1.70 meter diep. De ligging is prachtig, maar het vertier van bv.Barcelona en Blanes is binnen handbereik. De omgeving is prachtig. Het blijft binnen koel door de dikke muren, toch vonden wij de slaapkamer soms wat benauwd. Het bed is wat aan de harde kant, maar dat is vaak persoonlijk. Al met al een uniek adres!

0 tips over Appartement Masia Mas Oller

0 vragen over Appartement Masia Mas Oller