Appartement Masia Mas Oller

Appartement Masia Mas Oller
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Masia Mas Oller voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Masia Mas Oller in het Nederlands

Heerlijk tot rust gekomen!

Karin
13-7-2017

Echt genoten van de rust en het uitzicht over het platteland. Uren onder de amandelboom gezeten met een cava en een lekkere ham. Het (zoutwater ivm met het milieu) zwembad, wij vonden het heerlijk en helemaal niet zout, leende zich perfect voor een luie middag met een goed boek. En je loopt zo even naar je huisje voor een koud biertje. Kunst, cultuur, restaurants, het strand, leuke steden (Barcelona, Girona, Cadaques, Tossa d Mar), een goede supermarkt (de Consum op 7 autominuten) binnen prima rijbereik. Het appartement is van alle gemakken voorzien (mits je daar waarde aan hecht) en heeft prima bedden. Wij zaten in het app. aan de achterkant met eigen tuin en zitje. Gastvrije en hartelijke ontvangst, de gastvrouw spreekt goed Engels en weet leuke uitjes en handige adresjes. Eigenlijk was alles naar volle tevredenheid! Een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2017

Super plek voor een relaxte vakantie

Kloek
9-8-2016

Indien je niet direct in de drukte wenst te zitten, maar alles binnen 10 minuten bereikbaar.. Ideaal

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Uniek adres

Niels te Boekhorst
13-7-2013

We waren op zoek naar een comfortabele vakantie op een mooie plek. We hadden appartement Sitges. Wat een prachtige plek! Bij aankomst werden we direct hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze woont met haar man en moeder naast de oude boerderij waarin de appartementen zijn gehuisvest. Het ontbreekt je in het appartement aan niets. Er is een mooie keuken, gezellige inrichting, goede badkamer en (in ons geval) een ruim eigen terras. De overige appartementen delen de tuin, maar die is zo mooi en groot dat niemand elkaar in de weg zit. Er zijn dan ook maar drie appartementen. Het perceel wordt prachtig onderhouden. Het zwembad is erg lekker en ook bruikbaar, het is 1.70 meter diep. De ligging is prachtig, maar het vertier van bv.Barcelona en Blanes is binnen handbereik. De omgeving is prachtig. Het blijft binnen koel door de dikke muren, toch vonden wij de slaapkamer soms wat benauwd. Het bed is wat aan de harde kant, maar dat is vaak persoonlijk. Al met al een uniek adres!

Gereisd Met partner in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Masia Mas Oller voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Masia Mas Oller in Palafolls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Masia Mas Oller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.