Reviews over Montseny

Ruim opgezette camping in stiltegebied

Familie Schouwstra,
    17-9-2013

Je moet even een 'heuvel' op (10 minuten met de auto over hobbelige onverharde paden) maar dan kom je ook op een prachtige camping met veel rust en ruimte. Heerlijk zwembadje met ruime openingstijden, een gezellig kantinegebouw en een vriendelijke beheerder. Het grote centrale grasveld op de camping (zie GoogleEarth) was voor ons een prima plek om aan de rand ervan te kamperen. Maar er zijn ook terrasplekken.

Minder gelukkig was de plek van de vuilniscontainers: langs een looproute en dichtbij het sanitair, waardoor je op die plek regelmatig geconfronteerd werd met vieze luchtjes. Die zou de baas nog eens moeten verplaatsen. Ander nadeel zijn de muggensoort hier, waar we flink last van hadden. Onzichtbaar, maar zeer venijnig. Deet meenemen dus.

Van de camping rijd je in 20 minuten naar het station voor de trein naar Barcelona. In een uur ben je ook aan het strand. De omgeving vonden wij verder niet zo inspirerend (stadjes en zo), maar je kunt er wel veel in de natuur wandelen.

Prima plek voor liefhebbers van rust en ruimte.

Marion,
    9-8-2011

Prima camping boven op berg in natuurgebied, mooi uitzicht, rustig.mooi zwembad, sanitair schoon.

Naar Barcelona met auto 3 kwartier, parkeren in de parkeergarage bij de cathedraal.

Beautiful and quiet surrounding

fam.Seuntjens,
    13-6-2011

We stayed two weeks in Husa Sant Bernat. We made motortours in the surroundings.

Beautiful location, very friendly staff. The hotel lays in the mountains and Park Montseny. Very quiet. Great atmosphere, beautiful terras and garden, little swimmingpool.

Barcelona is 1 hour by train. Cosy restaurant for breakfast and dinner. Comfortabel rooms, with fine balcony

schitterende camping als je van rust houdt

Paul Bergervoet,
    6-8-2010

de camping is was lastig te bereiken 5 minuten over een verharde weg waar je beter geen tegenliggers kunt hebben. Dan kom je op de camping en is het nog een eind omhoog op een onverharde weg. De beheerders zijn vriendelijk maar kunnen slechts een paar woorden engels. Prijs voor 4 met tent en elek. = 37 euro.

naar Barcelona met auto naar Saint Celonie en dan de trein naar Barcelona.

Op de camping is een mooi zwembad.

Wonderschoon gelegen hotel met prachtig uitzicht

Miriam ,
    1-6-2005

Wonderschoon gelegen hotel met prachtig uitzicht. Ook zeer geschikt als trouwlocate. Wij hebben er als gezin een paar superdagen doorgebracht met tussentijds bezoeken aan Barcelona.

Montseny scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews