Camping Gran Sol

6 reviews over Camping Gran Sol in het Nederlands

Spaanse vaste gasten

Bert
20-8-2017

Vies en je bent niet welkom. Prima voor een overnachting meer niet voor meerdere dagen

Niet weer. Prijs kwaliteit scheef.

Rob van Dijk
25-9-2016

Nette camping met veel vaste plekken. Met ons 2 betaalden we voor een klein tentje en 2 motoren €28 !!

Veel te duur voor een camping met antiek sanitair en een gesloten zwembad bij 25 graden. De straal van manneke pis is harder dan de straal hier onder de douche. Ik ga de volgende keer een stukje verder een camping zoeken.

Erg positief

Gerie Robbemond
2-7-2016

Erge leuke ontvangst. Bij de receptie kregen we de vraag of we een kaart van de streek wilde en gelijk kregen we veel informatie over bezienswaardigheden, mooie routes en activiteiten. Mooie ruime plekken. Sanitair sterk verouderd maar schoon en heerlijk warm water bij de douches. Alleen het water om af te wassen was niet warm. Je ziet dat er nu ook al veel geïnvesteerd wordt om de camping te moderniseren.

Prima camping voor uitstapjes

oeble
12-10-2014

De camping zelf biedt weinig vertier maar is een prima plek voor uitstapjes naar Andorra, Le Seu e.d. Het zwembad is mooi, maar heeft koud water en is zonder enig vertier. Op de camping vind je veel gasten met vaste plaatsen en zijn er zeer ruime plekken voor mensen die korter blijven.

heerlijke camping

Familie Bakker
27-6-2014

Camping Gran Sol is een heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. De camping beschikt over alles wat nodig is. Mooi zwembad, speeltuintje en sportvelden, binnenspeeltuintje en een bar/restaurant. De medewerkers zijn zeer behulpzaam. Zo wilden wij een auto huren en heeft de medewerkster van de receptie voor ons uitgezocht en gebeld waar dit konen wat de kosten waren. Dit hebben wij nog niet eerder mee gemaakt. Onze kleine van 2 kon zich hier prima vermaken en wat ook fijn is, is dat er gras is.

Ondanks dat de camping aan een drukke weg ligt, heeft het een heerlijk rustige sfeer. Enige nadeel is dat La Seu d'Urgell alleen te bereiken is via deze drukke weg wat niet echt een veilig gevoel geeft als je er naartoe moet fietsen of lopen. La Seu d'Urgell is een gezellig stadje met veel historie.

Goede camping met schitterend uitzicht

Tineke en Jan
2-7-2011

Vreemd dat deze camping in geen Nederlandse gids staat. We kamen hier toevallig terecht omdat de geplande camping in de buurt erg slecht was (vies sanitair, onvoldoende warm water, veel verkeerslawaai). Op korte afstand van de mooie stad La Seu d'Urgell. Daar is inhet eerste weekend van juni een groot middeleeuws feest met veel folklore. In de omgeving veel gelegenheid voor autotochtjes; Andorra ligt op slechts 15 km afstand.

Een aanrader! Komen hier zeker nog eens terug

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gran Sol in Montferrer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gran Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.