Hotel Termes Montbrió

7 reviews over Hotel Termes Montbrió in het Nederlands

Een aanrader !

Alan en Heidi
30-7-2011

Prachtig 4* hotel iets verder van de drukte van Cambrills en kust (8km). Mooi verzorgd, heel mooie en supergrote Welness en Spa. (1x gratis inkom per 5 geboekte overnachtingen).

Bij half pension keuze om 's middags of 's avonds te gaan eten, zonder vooraf te verwittigen. Diner en lunch van hoogstaande kwaliteit. De kaart is wel eerder te beperkt, vermits ze maar 1x per week wordt veranderd en er wel een aantal gerechten opstaan die niet iedereen zal smaken. Ontbijt is gewoonweg goed te noemen, maar opletten in het weekend want dan zijn er redelijk wat "verwenweekendjes" geboekt door de Spanjaarden zelf en kan het aan het ontbijt wel eens druk zijn. In tegenstelling tot in de week, op tijd opstaan en je vermijdt dit probleem ;-)

Alhoewel kinderen gratis tot 15 jaar gratis op de kamer van de ouders mogen, toch geen Belg of Nederlander gezien... en dus weinig kinderen die dezelfde taal spreken. Animatie ...Nihil..maar is dat wel nodig in een hotel als dit?

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een hotel om snel te vergeten

Never
29-8-2009

Dit hotel is geen 4 sterren waardig en waarschijnlijk alleen aan het aantal gekomen door de Spa.

Kamers bijzonder klein, het merendeel zonder balkon (ondanks de superior kamer) badkamer heel klein en douche in bad met een vies douchegordijn.

Overal bijzonder veel vliegen, bedienend personeel was erg onvriendlijk.

Zonder auto ben je aangewezen op een taxi om naar de nabij gelegen kustplaatsen te gaan omdat er in het dorpje niks te beleven valt; gesloten restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2009

Een leuke plek voor ouderen

F. Koel
19-8-2009

Een echt wellness oord, waar men de hele dag in witte badjassen rondloopt. Het krijgt meer het idee van een verzorgingstehuis. De drankjes aan het veel te kleine zwembad zijn veel te duur. € 3,50 voor een klein biertje in een vies plastic glaasje. Avond eten, begint pas om 20.00 uur. Te chick en te weinig variatie. Er is 's avonds totaal geen entertainment.

Gereisd met partner in augustus 2009

2008

Om onmiddellijk opnieuw te boeken

Peter Lefebvre
19-7-2008

Een topper.

Voor deze prijs kan je volgens mij geen betere kwaliteit in Spanje vinden. Kinderen tot/m 15 jaar gratis, krijgen trouwens ruime keuze van eten. Fantastisch ontbijtbuffet, haute cuisine 's avonds! De kamers zouden wel wat groter mogen zijn en voor grotere kinderen is er geen animatie doch de aquatonic is prachtig. Jetairklanten mogen er per dag éénmaal gratis binnen. Kortom een heel goed hotel.

Gereisd familie in juli 2008

Heel mooie reis gehad

Peter
19-7-2008

Heel mooie reis gehad. Eten was werkelijk voortreffelijk. Kamers waren eerder klein, zelfs de superior doch iedere dag goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Prachtige aquatonic die je als klant van onze touroperator iedere dag éénmaal gratis mocht bezoeken (30€/dag inkom). Alleen wat last gehad van vliegen aan het zwembad. Prijs/kwaliteit heel goed.

Gereisd familie in juli 2008

Wij zijn van 11 t/m 18 juni 2008 in dit hotel geweest. De kamer die wij aangeboden kregen was een 4*hotel niet waardig. Verschoten gebobbelde vloerbedekking, sigarettenstank (wij roken niet) en een verwaarloosd balkon. De entree doet niet vermoeden dat er dergelijke kamers zijn. Tegen meerprijs een superior kamer gekregen, die op de sigarettenstank na acceptabel was.Zwembad was tot 15.6 in principe alleen het weekend open!Vreemd dat je nergens mag roken behalve in de kamers. Er zijn geen "niet roken" kamers. Wel handig als dat in de gids staat. Jammer voor een Thermenhotel waarvan je denkt dat gezondheid hoog in het vaandel staat. Verder bijzonder vriendelijke nederlandse dames aan de receptie die goed met klachten omgaan. Ondanks voorgaande opmerkingen toch een prettige tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2008

2007

Dit is werkelijk een hartstikke goed hotel !

Kinderen gratis tot 15 jaar, heel rustig gelegen, mooie kamers, prachtig interieur met majestueuse inkom, park, aquatonic, in het hoogseizoen gratis shuttledienst naar cambrils. Zeer vriendelijk personeel. Enorm uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avonds haute cuisine. Bovendien helemaal niet duur. Boeken, zou ik zeggen....

Gereisd familie in augustus 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Termes Montbrió voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Termes Montbrió in Montbrio del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Termes Montbrió zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.