We hebben een aantal aanbieders voor Montblanc voor je op een rij gezet:

Reviews over Montblanc

redelijk

jonker
    14-7-2013

weinig te doen, voor jonge kinderen oke, voor ouderen , jeugd is het niet veel. MontBlanc leuk stadje, rustig.Tarragona is een leuke, drukke stad aan zee, moeite waard om te zien. Port Aventura Salou, aanrader !! Lleida, stad in binnenland, veel buitenlanders, niet fijn lopen daar.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Montblanc is leuk dorpje

bruggeman.woordes
    21-11-2011

Leuke bezichtingen, mooie wandelingen. Dorp van Joris en de Draak, leuk voor kinderen die dit verhaal kennen. Ga pas wel na 17.00 a 18.00 uur het dorpje in, daarvoor is het echt te heet (zomers 40graden) en uitgestorven. Na 18.00 komt het dorp tot leven met hele gezellige ambiance en terrasjes!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Montblanc is een prachtig middeleeuws stadje, dat volledig

Jean-Paul
    7-7-2007

Montblanc is een prachtig middeleeuws stadje, dat volledig ommuurd is. Het is alsof je zo de geschiedenis instapt. Het ligt ook prachtig in de Penedes. Ik ontdekte Montblanc toen ik vanuit de supperbadplaats Sitges in het binnenland ging toeren. Vermits ik reeds 23 jaren in Sitges kom, kan ik andere toeristen tips geven om in het binnenland te verkennen. Immers over Barcelona lees je in iedere gids, maar de Penedes is zeker het ontdekken waard. En wat is er dan heerlijker om in je eigen appartementje in El Castell, Vallpineda te Sitges terug te keren.

Gereisd Met partner in juli 2006
Montblanc scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews