Camping Montagut

45 reviews over Camping Montagut in het Nederlands

Het is geweldig vakantieman

rob beaufort
24-2-2018

Wij reizen al 15 of 16 jaar met touroperator, de eerste jaren met kinderen maar deze zijn groot en op hun zelf, maar wij hebben de traditie reizen per bus voortgezet. Dit door alle tevredenheid die we tijdens de reis en vakantieverblijf in Montaqut park verblijven. Ook voor dit jaar zijn wij weer voornemens om met touroperator naar de Casta brava af te reizen. Door touroperator onder de zon hahahaha.

Topcamping

Roos01
9-8-2017

Twee weken op deze fijne camping verbleven. We hadden een grote topplek op de bovenste terassen met uitzicht op de bergen. Geweldig! We hebben er iedere dag van genoten. Vriendelijke, hardwerkdnde eigenaren. Net sanitair en fijne douches. Een mooi zwembad. Naast Nederlanders ook veel Spaanse gasten (en andere nationaliteiten); heel leuk! De omgeving is geweldig; bergen, mooie natuur, kust en mooie oude stadjes/dorpjes.

Safaritenten (er zijn er 2) zijn mooi geplaatst. Camping is overzichtelijk, zwembad voldoet, vlakbij camping leuk Spaans restaurantje (500 meter terug), weinig muggen of wespen, goede uitvalbasis voor wandelingen. Dorpje Beget erg mooi als je het riviertje van beneden naar boven volgt. We zaten er half juli.

Oude reviews (archief)

Fijne camping in prachtige omgeving

Joost brugman
5-11-2016

Camping montagut is heerlijke camping in de mooie uitlopers van de Pyreneeën. Met zee en mooie stadjes en steden binnen handbereik.

Prachtige rustig gelegen camping

Fam. Brekelmans
9-10-2016

Wij hebben een kleine week met een caravan op deze camping gestaan. De camping is prachtig gelegen met uitzicht op de uitlopers van de Pyreneeën. Prima zwembad en sanitair. Een echte aanrader deze camping.

De camping is heel rustig gelegen, maar tegelijkertijd ook heel centraal om zowel bergen als kust te bezoeken. Veel leuke oude, gezellige dorpjes in de omgeving. De directe omgeving is nog niet overspoeld door het toerisme, in tegenstelling tot de kust en dat merk je aan de prijzen o.a.. op de terrasjes (niet duur). De camping ligt midden in de natuur, wij hadden een plek met zeer mooi uitzicht. De plaatsen zijn eerder afwisselend qua grootte, maar bij het reserveren kan je wel de afmetingen van je caravan/tent doorgeven, alsook de zone (zie plattegrond) waar je graag wil staan en in ons geval was daar zeker rekening mee gehouden. Leuke bar met eenvoudige gerechtjes en drankjes aan zeer democratische prijzen. Zwembad met ligbedjes en een plonsbad voor de kleintjes. Wel jammer dat het zwembad vrijwel overal te diep is om te kunnen staan. Tijdens ons verblijf waren er vooral gezinnen met kdn tot 12jaar. Overdag veel spelende kdn, maar 's avonds na 23uur muisstil tot ong. 9u 's morgens. Het terrein is zeer goed onderhouden, telkens als er mensen vertrokken werd de plek helemaal opgeruimd (bladeren geharkt, gras afgereden) en ook het sanitair werd meermaals per dag gepoetst. Mss een klein minpuntje: er zijn geen individuele washokjes met lavabo. Een aftrekker bij de douches zou handig zijn zodat je telkens je douche netjes kan achterlaten. We hadden hier een zeer fijne vakantie.

Fijne camping, komen graag terug!

Familie Munsterman
20-8-2016

Goed onderhouden camping. We stonden op een hoog terras (alleen toegankelijk voor tenten) en hadden een ruime plaats met prachtig uitzicht.

Net toiletgebouw, toiletpapier aanwezig!

Leuk zwembad, verse broodjes (wel bestellen) en lekker eten (ook ophalen).

De kinderen (leeftijd 5 tot 20) hebben zich prima vermaakt, leuk contact met andere jongeren op de camping.

De camping is een goede uitvalbasis voor prachtige tochten in de omgeving.

Ook het restaurant, vlak bij de camping is een aanrader.

Wij komen hier zeker nog een keer terug maar reserveren dan wel alvast een plaats op een van de bovenste terrassen, naar ons idee de mooiste plekken!

Mooie rustige charmecamping

Fam. Moons-Cams
29-7-2016

Geboekt in maart, op basis van campingplan&google mooie plaats gekozen met privacy. Rustig, enkel in het weekend druk omwille van Spaanse weekendkampeerders. Prima uitvalsbasis voor daguitstappen, tevens mooie wandeling vlakbij (Sadernes). Net sanitair, zwembad uitstekend onderhouden. Mooie speeltuin. Klein winkeltje op de camping en grootwarenhuis (zeer grote supermarkt) in Olot (15min. rijden, tevens leuke markt en enkele eetgelegenheden). Wij houden wel van de rustige sfeer op deze camping

Perfect, rustig en verzorgd.

Koen
28-7-2016

Prachtige vakantie gehad op deze charmecamping. Het was er rustig en aangenaam vertoeven. Vriendelijk onthaal en bediening. Heel verzorgde en propere camping. Buiten het geluid van enkele vogels, hoor je niets 's nachts. Ideale uitvalsbasis voor vele uitstappen wegens dicht bij autostrade. Ruime plaats gekregen met genoeg privacy. Wel vooraf zone gekozen, zie kaart website. Eenvoudig maar lekker restaurant met eerlijke prijs. In het weekend iets drukker door Spaanse verblijvers, maar niet storend. Na 22 uur hebben wij het graag stil, dus geen problemen gehad. Geen kinderclubtoestanden met als gevolg dat kinderen ook graag meegaan op uitstap. Voor ons is dat beter. Hier komen we graag eens terug!!

Wij kwamen hier dit jaar voor de eerste keer op aanraden van vrienden. Het is een mooie omgeving en de camping zelf ligt mooi en wordt goed onderhouden. In het voor en na seizoen is het hier waarschijnlijk perfect. Wij zaten in het hoogseizoen en dat maakte het plaatje iets minder perfect. Ondanks dat we al in april hadden gereserveerd (en als bijna de eerste zomergasten arriveerden) kregen we de kleinste plek op de camping. De hele straat /camping was toen nog leeg maar een andere mogelijkheid was er niet.... Er is tussen de meeste plaatsen geen scheiding, waardoor je bovenop elkaar staat. Wanneer iedereen zijn auto bij de plaats parkeert geeft dit een overvolle aanblik van een straat en heb je een ingesloten gevoel. Wanneer je al jaren op deze camping komt weet je precies welke plaatsen je moet reserveren. Want er zijn zeker ook een aantal hele leuke plekjes met meer privacy. Verder zijn er voldoende positieve zaken. Maar een beetje tegengeluid en realisme kan geen kwaad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Montagut in Montagut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Montagut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Montagut scoort een 8.51 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: