We hebben een aantal aanbieders voor Montagut voor je op een rij gezet:

Reviews over Montagut

• 7Luc Hoefman21-02-2017

Fantastisch!Piekfijn ongerepte natuur Geweldig!

Zeer nette onderhouden camping.Hier in deze nog ongerepte natuur kom je tot rust!Nog een eeuwenoud bruggetje op wandelafstand van de camping boven een groene oase van waters en rotsen .Geweldige zwemgelegenheid in volle natuur.voor jongeren geen disco en s'avonds heel stil op de camping. Wij komen elk jaartje terug voor een weekje of soms iets langer (voor de rust en de natuur)

• 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Barbara Bruin10-09-2015

Zeer veelzijdige omgeving

Was al een beetje bekend in de omgeving en kwam hier dan ook graag weer terug. Ik wist dat er van alles te doen is, als je van wandelen, fietsen, natuurschoon en oude stadjes houdt tenminste. Dit jaar niet toegekomen aan Cadaques, een heel lieflijk kustdorpje op ongeveer een uur rijden, dus dat gaan we volgend jaar doen. Want er is nog heel veel wat we niet hebben gezien of gedaan. Of opnieuw willen doen of zien...

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

september 2015

• 9Esther22-06-2015

prachtige omgeving!

mooie omgeving voor natuurliefhebbers.

• 10Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2011

• 10Mireia Cabo 29-03-2015

Poble molt petit. No hi ha ambient ni opcions

No hi ha gaire cosa a visitar

• 1Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 1Cultuur

januari 2015

• 9Esther Spijkerboer17-02-2015

Om steeds weer terug te komen!

Ook dit jaar komen we weer naar Camping Montagut! We komen er voor de mooie omgeving, de oude Catalaanse stadjes en de vriendelijke mensen. De zee is op een uurtje rijden en als je de ander kant op gaat ben je binnen een uur in de bergen. Je kunt er prachtig wandelen! Met een tandradbaan of tele-cabine kan je nog verder omhoog, echt de hoge bergen in. Op de camping heerst een fijne, ontspannen sfeer. Er zijn veel mensen die net als wij van dit land genieten. De camping ligt in het natuurpark Garrotxa in een vallei tussen 2 mooie stadjes. Vlakbij is een bergriviertje met een eeuwen oude brug waar de jeugd gaat zwemmen en van de rotsen springt. Aan het begin van de avond vinden de kinderen elkaar meestal op het grote sportveld of bij de ping-pong tafel. De oudere jeugd treft elkaar daar ook. ’s Avonds na 12 uur is het rustig en stil op de camping, de jeugd trekt nog even naar het riviertje of vind een plekje buiten de camping. Een aanrader dus.!! Esther Spijkerboer

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

oktober 2014

• 8David21-04-2014

Pequeño pueblo con encanto

Pequeño pueblo con encanto, cerca de centros culturales y zonas naturales de gran belleza como Castellfollit, Besalú o la zona de volcanes de la Garrotxa.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2014

• 7mama7118-08-2013

Schattig dorpje zonder bijzonderheden

Leuk om plaatselijke bakker te bezoeken voor vers brood, Spanjaarden zeer hulpvriendelijk.

• 8Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

augustus 2013

• 8Frances17-08-2013

super plekken

leuke rustieke camping met een super omgeving om te wandelen

• 6Uitgaanslevenn

juli 2013

• 7Peter06-08-2013

Een rustige plaats met enkele winkeltjes

De dichtsbijzijnde plaats om uitgebreid levensmiddelen te kopen is Besalù: tegenover het eerste benzinestation in die plaats staat achter een eusachtige groene haag een moderne supermarkt. En als je toch boodschappen doet, da dan aan de andere kant van de plaats de oude vesting van Besalù bezoeken.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Bram23-07-2013

Rustig dorpje

Veel historie, maar te klein om daar iets te beleven.

juni 2013

10 van de 12 reviews gezien