Sorteren

Reviews over Montagut

Fijne camping, mooie omgeving!

Ton en Yvon
    1-9-2018

Een heerlijke camping, niet te groot, (bijna 100 plaatsen), een zwembad, redelijk centrale plek (veel leuke plekjes in de omgeving), mooie campingplekken. Ze houden de toiletten netjes, de kampeerplekken/camping worden heel netjes verzorgd, zeer aardige eigenaar/beheerder.

Wij hadden wel veel last van vliegen overdag (kwam door natte voorjaar). Bij sommige kampeerplekken kun je de auto niet fijn kwijt.

Aanrader, prachtige groene camping!

San
    28-8-2018

Mooie, rustige en kindvriendelijke camping. Zeer netjes onderhouden. Mooie standplaatsen, leuk zwembad en prima sanitair. De camping heeft een gunstige ligging. Je kunt naar de kust rijden of de steden Barcelona en Girona bezoeken. Ook liggen er diverse mooie dorpjes in de nabije omgeving. Of je kunt de bergen intrekken, met de trein naar Nuria is een aanrader! Mooie wandeltochten maken. In het restaurant kun je lekker eten en 's morgens kun je in het winkeltje op bestelling vers brood kopen. Het personeel werkt heel hard en is vriendelijk. Camping wordt veel bezocht door gezinnen, dus voor kinderen altijd genoeg vriendjes om mee te spelen. Naast de camping ligt een meer met een prachtige brug. In het meer kan gezwommen worden. Boodschappen kun je doen in Olot.

Wij kunnen geen minpunten opnoemen.

Goede camping met uitstekend sanitair.

Johan
    28-8-2018

Wat vooral opviel, was het schone sanitair. Niet te grote camping, best wel verschil in grootte van de plekken. Gelukkig een voldoende ruime plek kunnen krijgen om tent voor dochter bij de caravan te kunnen plaatsen.

Restaurant is prima, 1 km terug zit een nog beter restaurant, maar in het dorp zelf zat het leukste restaurant (vlakbij de kerk). Geen woord Engels, maar wel zeeeer klantvriendelijk.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Enige nadeel wat ons betreft: veel vliegen en kleine mugjes die vervelend prikken/bijten.

Aanrader

HH11
    24-8-2018

Mooi aangelegde en goed onderhouden camping. Ruime plaatsen (vouwwagen met bijzettent). Toiletgebouw werd goed schoongehouden, ruime douches en toiletten (met papier). Genoeg aflegmogelijkheden. Keurig verzogd.

Kampeerplekken werden goed bijgehouden. Na vertrek werd de plek aangeharkt, eventueel gemaaid. Winkeltje met de hoognodige zaken, en je kunt er brood bestellen. Alles schappelijke prijzen. Goede uitvalsbasis voor lange wandelingen. (langs de Llierca omhoog, of in de bossen). Mooie omgeving, mooie dorpjes, en de diverse vulkanen in de buurt om te bezoeken.

Zwembad was erg schoon, en goed onderhouden. Restaurant had lekker eten en schappelijke prijzen. Erg aardig personeel !

Na 23:00 was het stil tot ong 09:00. Veel spanjaarden en kinderen.

Leuke kleinschalige camping met prima restaurant.

Hardeman
    22-8-2018

Leuke kleinschalige rustige camping. Alles is netjes en goed onderhouden. Sanitair is netjes en schoon. Vonden het alleen jammer dat je geen aparte/privé ruimte had met wastafel. Verder alles oké. Wij zaten in een safaritent. Deze was zeer compleet ze staan op heel goede plekken. In het dorpje niet veel te beleven maar met de auto ben in een mum van tijd in een leuk dorje/stad. Leuke tips zijn Besalú, Girona, strand van l’Escala. Leuk klein meertje om de hoek en heel veel wandel en fietsroutes. Restaurantje/bar op de camping is echt prima en ook in de omgeving zijn meerdere eetgelegenheden. Verder geen animatie maar dat vonden wij juist heel fijn. Wel is er een sportveldje aanwezig voor de (wat oudere) jeugd voetbal, tafeltennis enz. Voor staanplaatsen; wel veel ruimte maar weinig privacy door de summiere afscheiding. Ook is er een klein campingwinkeltje waar je oa broodjes kunt halen.

Montagut scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews