Sorteren

Reviews over Montagut

Fantastisch!Piekfijn ongerepte natuur Geweldig!

Luc Hoefman
    21-2-2017

Zeer nette onderhouden camping.Hier in deze nog ongerepte natuur kom je tot rust!Nog een eeuwenoud bruggetje op wandelafstand van de camping boven een groene oase van waters en rotsen .Geweldige zwemgelegenheid

in volle natuur.voor jongeren geen disco en s'avonds heel stil op de camping.

Wij komen elk jaartje terug voor een weekje of soms iets langer (voor de rust en de natuur)

Zeer veelzijdige omgeving

Barbara Bruin
    10-9-2015

Was al een beetje bekend in de omgeving en kwam hier dan ook graag weer terug. Ik wist dat er van alles te doen is, als je van wandelen, fietsen, natuurschoon en oude stadjes houdt tenminste. Dit jaar niet toegekomen aan Cadaques, een heel lieflijk kustdorpje op ongeveer een uur rijden, dus dat gaan we volgend jaar doen. Want er is nog heel veel wat we niet hebben gezien of gedaan. Of opnieuw willen doen of zien...

prachtige omgeving!

Esther
    22-6-2015

mooie omgeving voor natuurliefhebbers.

Om steeds weer terug te komen!

Esther Spijkerboer
    17-2-2015

Ook dit jaar komen we weer naar Camping Montagut! We komen er voor de mooie omgeving, de oude Catalaanse stadjes en de vriendelijke mensen. De zee is op een uurtje rijden en als je de ander kant op gaat ben je binnen een uur in de bergen. Je kunt er prachtig wandelen! Met een tandradbaan of tele-cabine kan je nog verder omhoog, echt de hoge bergen in.

Op de camping heerst een fijne, ontspannen sfeer. Er zijn veel mensen die net als wij van dit land genieten. De camping ligt in het natuurpark Garrotxa in een vallei tussen 2 mooie stadjes. Vlakbij is een bergriviertje met een eeuwen oude brug waar de jeugd gaat zwemmen en van de rotsen springt.

Aan het begin van de avond vinden de kinderen elkaar meestal op het grote sportveld of bij de ping-pong tafel. De oudere jeugd treft elkaar daar ook.

’s Avonds na 12 uur is het rustig en stil op de camping, de jeugd trekt nog even naar het riviertje of vind een plekje buiten de camping. Een aanrader dus.!!

Esther Spijkerboer

Montagut scoort een 8,1 uit 10, op basis van 12 reviews