Camping Playa Montroig

Camping Playa Montroig
8,1

13 tips over Camping Playa Montroig

Dennis en Denise, 3-7-2016
Ga naar de markt in buenas airos (fonetisch) en bezoek zeker cambrils! Restaurant Las Palmeras en ideaal om met het gezin ye eten. Leuke buitentuin en heerlijk eten. Is overigens van een Nederlandse eigenaar. Om met volwassenen "luxe" te eten raden wij miramar aan de boulevard. Superleuk met uitzicht op het boventerras over de haven en de zee.
Pieter, 28-2-2016
Huur de auto al in Nederland ivm hoge lokale borgkosten
annelies, 22-8-2015
Wil je lekker eten ga dan naar Friends. Leuke ligging aan het strand. Vanaf de camping het strand op rechts aanhouden. Het eerste restaurant is Friends

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Montroig voor je op een rij gezet:

Martin, 16-8-2015

Paar tips: "Duitse" slager in Maimi Platja heeft SUPER goed vlees tegen een redelijke prijs.

In Maimi Platja zit een Hiper Marcet Esclat. is een erg fijne winkel.

Paella eten (of vis) rij naar haven van Tarragona, genoeg tentjes prijzen serieus laag, een super!

Reis je met vliegtuig, gebruik de Planabus transfer. € 14,95 enkele reis Barcelona airport Terminal 1 -- Cambrills

vivian.dekruijff, 16-8-2015

Niet eten bij het restaurant op de Plaza:

Pizza duurt 40 minuten. Vlees is niet te pruimen, veel te druk, qua geluid lijkt het wel een kantine. Spaghetti was ook niet om vrolijk over te worden. Serveersters doen hun best maar de keuken is waardeloos. Kunt beter naar het grill restaurant bij de receptie, of naar een restaurant buiten de camping!

Willem, 16-8-2014
Reus en Tarragona zijn leuke plaatsjes. Op loopafstand van de camping enkele eettentjes, de meeste met een hoog "Friet van Piet" gehalte. Op enkele autominuten ook meerdere leuke eetgelegenheden met lokale keuken.

Fam. Verbruggen Reuver, 17-10-2013

Via het strand loop je richting Miami Platja (zuiden) en dan heb je diverse restaurantjes aan het strand waarvan links langs de winkel een goed spaans restaurant.Je kunt beter een abonnement via Nederland voor 1 maand aanpassen (t-mobile),dan heb je gegarandeerd internet.

Recht tegenover de camping heb je caravanstalling PACO ( bij de groentehal) waar je voor 200,= je caravan stalt, scheelt je in tijd / tol en brandstof. En als je wilt brengen en halen ze je caravan tegen een KLEINE vergoeding !

Ton, 1-7-2013
Eten bij het grill restaurant is redelijk "ook het restaurant op het park naast de winkel is goed maar het bedienend personeel is ON ervaren ze vergeten veel bijgerechten en je moet vaak lang wachten eten regelmatig koud verder een prima camping
MarliesM, 14-9-2012

1 liter sangria voor 7,80 euro

Pizza in take-away aan de kleine kant en niet heel bijzonder

Fam. Rooze, 23-8-2012
Restaurant Palmera. Net buiten de camping, tegenover Torres del Sol. Aan de buitenkant lijkt het niet veel maar je eet in een grote binnentuin. Eigenaar Paco en familie zorgt met passie voor zijn gasten. Ruime keuze, grote porties, niet duur! Wel reserveren, vooral met groepen. Dezelfde Paco's heeft ook de groentewinkel net buiten de camping en een caravanstalling.

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Montroig voor je op een rij gezet: