Camping Playa Montroigstersterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Playa Mont Roig del Camp is een luxe camping aan de Costa Brava. Hier drink je een lekkere Spaanse sangria terwijl je geniet van de zon of een van de avondshows. Gezinnen met kinderen van alle leeftijden kunnen hier terecht en er zijn zelfs twee verschillende disco’s. De camping is niet ver van de kust en vlakbij de Spaanse stad Tarragona.

353 reviews over Camping Playa Montroig

• 2019
    9Johan08-09-2019

Topcamping!!

Het is een echte familiecamping met uitstekende faciliteiten, geweldig zwembad, prima entertainment-programma, en bovenal word de camping uitstekend onderhouden, sanitair is altijd schoon

• 5Veltman02-09-2019

Niet nog een keer

Zonder auto is alles echt te ver weg. Boodschappen erg duur. Mooi zwembad. Alleen Spaans sprekend behalve bij de receptie die spreken wel engels.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Jaap01-09-2019

Grote ruime prachtige camping. Veel animatie, prachtige sta caravans en prima service door touroperator.

• 9Eetgelegenheden

• 8Sandra Pater18-08-2019

fantastisch

Super mooie camping, erg verzorgd en wordt goed bijgehouden, wij zaten in een stacaravan van een touroperator, verzorgd en behulpzame gastheer/gastvrouw. Voor campinggasten zijn er zeer luxe toiletgebouwen, erg schoon en nieuw. zwembad is leuk maar er mag weinig, overal wordt voor gefloten door de badmeesters die met meerdere aanwezig zijn, geen bal, niet duiken, het is meer alleen ter afkoeling, wat mijn jongens niet echt konden waarderen. goede supermarkt, met slager en groenteboer, aparte croissanterie ernaast, niet veel duurder dan de plaatselijke supermarkt, veel keus. Strand op loopafstand, in de middag wat schaduwplekken door de bomen die op de camping staan, geen ligbedden aanwezig maar met een luchtbed kun je er ook heerlijk vertoeven.. bij verschillende restaurants op de camping gegeten, een aanrader is om te reserveren. voor de oudere jeugd meerdere bars om's avonds te zitten, open tot 02.00 kortom een top vakantie gehad

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Xxx06-08-2019

Te duur

Een hele dure maar mooie camping. Wij stonden achteraf en dat is voor de prijs die wij moesten betalen het absoluut niet waard. We stonden naast een afwasplek en vuilcontainers. Veel lawaai dag en nacht hierdoor. Je staat wel mooi tussen prachtige bomen. Na negen uur mag niet meer fietsen. Toiletgebouw is prachtig en schoon. Het is een hele mooie camping maar naar mijn idee veel en veels te duur. Oh ja trein rijdt toeterend een paar keer over de camping.

• 4Eetgelegenheden

• 10Fam van de Looverbosch04-08-2019

Beste Camping Ooit

Terug van heerlijke vakantie. Camping is supermooi en schoon. Wordt hele dag bijgehouden. We hadden een ingerichte caravan geboekt. Hele ruime plaatsen. We zaten tussen weg en spoor in. Dichtbij zwembad en winkeltjes. Grote supermarkt (aparte groente/slager) en souvenir winkel. Bakker zit langs souvenir winkel. Lekker stokbrood en croissants. Prijzen zijn laag. Je hoeft niet naar grote supermarkt in de buurt te rijden. Heerlijke spiesjes voor op de BBQ. Rechtstreeks aan zee. Super ideaal. Restaurants op camping vonden we tegenvallen qua zitplaatsen buiten maar het eten is prima. Zwembaden zijn prima met veel ligplekken op kunstgras. Leuke glijbaantjes. En proffesionele lifeguards. Wat ons wel opviel is dat er veel gezinnen zijn met oudere kinderen. Onze kindjes zijn 6 5 2. Maar de animatie is zeer breed (4-8 9-12 13-17) Camping is zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. 2 nadelen. Er is geen 4G op camping en de wifi is heel slecht

• 9Danielle01-08-2019

Super! We gaan nog eens terug!

Heerlijke vakantie gehad in een stacaravan van Roan. Camping is de beste die we tot nu toe gehad hebben. Ligt aan het strand met een heerlijk terras. Watersporters kunnen zich hier uitleven. Zwembad fijn. Badmeesters aanwezig. Je kunt dichtbij goed eten. Maar Salou of Cambrils is ook heel erg leuk! Onze eerste keer touroperator is super bevallen. Ons zoontje van 10 huurde een fiets en kon zich heerlijk uitleven op ‘t voetbalveld waar hij ook vrienden vond. De meiden van 8 en 12 hadden ook al snel vriendinnen. Veel Nederlandse kinderen in het hoogseizoen. Shows zijn goed verzorgd in de avond. De kans is groot dat wij weer terug gaan. Het voelde als thuis komen en dit was de eerste keer dat wij er waren. We spraken veel mensen die al meerdere keren waren geweest en nog steeds tevreden waren. Voor de campeerders: de toiletgebouwen zijn ook super! Kortom, echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

• 6B.28-07-2019

Zeer knappe camping, bungalow niet proper

Gezinsvakantie van 10dagen met 4 jongens van 7,7,10 en 12jaar Zeer leuke camping, alleen liet de netheid van de bungalow wel te wensen over. Afwasmachine dat niet werkte zelfs na 2 maal tussenkomst technieker. Buitenkant van de bungalow was echt vuil, kussens op ligstoelen met vogelpoep bedekt,....

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7FamilievdB14-07-2019

Fijne, sportieve camping met wat kanttekeningen.

Voordelen: Veel groen en daardoor veel schaduw. Ruime staplekken. Fijne sfeer. Veel sportprogramma's.

Nadelen: Geen echt gezellig centrum. Nepgras (wordt heel heet in de zon) bij zwembad. Weinig schaduw bij zwembad en door het nepgras is er geen mogelijkheid om een parasol in te steken (maar wel neer te leggen). Ongeorganiseerde bediening. Doen wel hun best, maar sommige waren te onervaren. Daarnaast onderbezet. Onhandige manier van bedienen. Bijv opnemen, inschenken en uitserveren door 1 ober. Zeer onpraktisch en tijdrovend. Heel lang wachten op bediening. Elektriciteit op de camping valt vaak uit. 2 x halve dag zonder toiletpapier Geen prullenbakken aanwezig. Dichte doucheruimte erg warm...... 😓 Camping kan de capaciteit niet aan. Veel water en elektriciteit problemen. Hele bedrag betalen daardoor geen mogelijkheid om eerder weg te gaan. Mensen bezetten sochtends massaal plekken op het strand en komen pas in de middag terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Mike Holsten13-07-2019

Zeer goed

Een schitterende camping,faciliteiten meer dan top. Wel wat aan de dure kant. Enige minpunt is dat er een groep camping gasten zijn die denken dat ze zichzelf alles kunnen veroorloven. Laten kinderen op zware motoren rijden (levensgevaarlijk ) Daar moet de camping op gaan letten.

13 tips over Camping Playa Montroig

• Nicole, 16-07-2012

Wij gaan er zeker nog eens terug.. Camping ligt naast La Torre de sol en Els Ptars Village alhoewel de ACSI gids ze onder 3 verschillende locaties plaatst.Op 6km van Cambrils en 2km van Miami Platja en ongeveer 20km ten Zuiden van Tarragona. Bezoek ook eens Llametla de Mar : mooi vissershaventje waar 's namiddags de boten binnenvaren.

• Ton, 01-07-2013

Eten bij het grill restaurant is redelijk "ook het restaurant op het park naast de winkel is goed maar het bedienend personeel is ON ervaren ze vergeten veel bijgerechten en je moet vaak lang wachten eten regelmatig koud verder een prima camping

• Fam. Verbruggen Reuver, 17-10-2013

Via het strand loop je richting Miami Platja (zuiden) en dan heb je diverse restaurantjes aan het strand waarvan links langs de winkel een goed spaans restaurant.Je kunt beter een abonnement via Nederland voor 1 maand aanpassen (t-mobile),dan heb je gegarandeerd internet. Recht tegenover de camping heb je caravanstalling PACO ( bij de groentehal) waar je voor 200,= je caravan stalt, scheelt je in tijd / tol en brandstof. En als je wilt brengen en halen ze je caravan tegen een KLEINE vergoeding !

59 vragen over Camping Playa Montroig

• jannette, 28-12-2018

stoelen zwembad

Mag je zelf stoel bij zwembad neerzetten?

• G.H.W Driessen- van Brunschot, 20-12-2018

Wanneer is het zwembad open. Mei vakantie

• MCC van den Boomen, 13-08-2018

Boeking voor volgend jaar zomer

vraagje is er een disco voor 16 jaar, is het zwemwater altijd schoon, is het aan het strand?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig