Camping Playa Montroig

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar.

Vera Klaassen
9-9-2018

Super mooie camping aan zee gelegen. Mooi allemaal aangelegd. Sanitair is prima. Schoon allemaal. Goede straal met het douchen. Veel te doen voor kinderen tot 14 jaar denk ik. Voor de oudere jeugd kun je beter voor camping Sanguli kiezen in Salou. Winkeltjes allemaal goed. Vooral de slager is een aanrader en de croissanterie. Dagelijks vers gebakken lekkernijen. Slager heeft goed vlees. Lekker en malse gemarineerde biefstuk en overheerlijke spiesjes. Take away ook goed. Voor ieder wat wils. Camping wordt goed schoon gehouden dagelijks. In principe hoef je het park niet af voor de boodschappen. Camping ligt niet bij een dorpje of zo. Dus wel de auto pakken om ergens heen te gaan. In Cambrils heb je een Lidl. Is 12 km verder. Nachten zijn rustig. Geen lawaai. Wij zaten in zone A. Hier heb je een breed mooi strand. Hier heb je in het begin wat kleine kiezeltjes en daarna zand als je de zee in loopt. Zone B en D daar heb je keien.

Mooie camping aan zee.

Fam. Deijkers
23-8-2018

Geweldige camping aan zee met mooie ruime plaatsen en prachtig sanitair in de buurt van Salou en Cambrils. Voor ieder wat wils. Zee, zwembad met gljjbanen en een heel leuk nieuw spetterbad. Toch zijn er ook wat minpunten. De campingplaatsen in het hoogseizoen zijn erg duur, voor de rest de prijzen in de winkel, op het terras etc normale prijzen. De shows op het terras zijn veelal in het Spaans en niks bijzonders, iedere jaar en elke week weer hetzelfde, weinig variatie. Begint pas om 22.30 uur en om 23.30 uur is het alweer afgelopen. Voor zo'n dure camping verwacht je eigenlijk wel spectaculaire shows of een keer goeie band. Wifi is slecht. Het restaurant op de plaza is 1 groot drama, soms krijg je wat je besteld helemaal niet of het voor-, hoofd-, nagerecht krijg je tegelijk. 2 x meegemaakt dat iedereen al klaar is met eten en dat 1 persoon nog steeds niks had.....beetje jammer. Ondanks een topvakantie.

Voor herhaling vatbaar!

Valerie
19-8-2018

wij zijn dit jaar voor het eerst gaan kamperen met de kamper en een kindje van 6 jaar, geen idee waar we moesten zoeken maar uiteindelijk op goed geluk deze camping gekozen. Wát een schot in de roos!!! Ontzettend fijne camping, met een schaduwrijke plek, ver van(weliswaar op verzoek) alle lawaai,sanitair etc. Omdanks het feit dat de camping goed vol zat, had je zeker niet het gevoel dat je bij elkaar op schoot zat.

Zwembaden ruim opgezet, daar wel drukker rondom en in het bad, maar ook hier heb je geen last van. Het water was ververst waarna het héél koud was en dus niemand meer in dat bad ging waardoor de andere baden overvol raakten.mijn dochter kreeg last van haar ogen door de chemicalien(?)in het water dus een duikbril is aan te raden. Animantie is superleuk en zeer gericht op de kindjes.

het enige minpunt is de trein de overdag langsraast en toetert,daar wen je wel aan.personeel behulpzaam en vriendelijk.Absoluut een aanrader!

Onbetaalbaar qua gevoel.

Robert
8-8-2018

+ Erg mooie sanitairgebouwen, waar bijna constant de schoonmakers aanwezig zijn. Douches zijn thermostaat geregeld evenals de waterhoeveheid.

+ Verder een kleine afstand naar het strand en het zwembad ziet er spik en span uit.

+ De camping voorziet u elke avond van een show en daarna kunt u eventueel losgaan in de twee discoclubs (één alle leeftijden en de ander 18+, waarbij 16&17 jarigen ook worden toegelaten).

+ De camping heeft een Beachbar, twee restaurants, een supermarkt, een bakker, een souvenirwinkel en een bodega (verse Sangria en heerlijke Spaanse dranken).

+ De plekken op de camping zijn goed beschut.

- WiFi op de camping kan beter en er is een slechte beschikbaarheid aan parkeerplaatsen, waardoor de auto op je eigen plek (amper ruimte) of aan de andere kant van de camping moet worden gezet.

• Deze camping biedt alles wat je nodig hebt en je wordt zelfs dag en nacht in de gaten gehouden door de bewaking.

Veel te duur geworden!!

Arjan
5-8-2018

Ik kom al 40 jaar op deze camping.

Op veel punten is het verbeterd.Maar de min punten hebben de overhand....Erg duur geworden.Plaats vol kuilen en heuvels.Hierdoor is het bijna niet mogelijk om alles normaal neer te zetten.wij betalen nu 120 euro voor 2 personen en dan nog eens voor 3 jongens bijna 8 pp per nacht !!

De stroom valt gemiddeld 10 keer in de week uit ! Hierdoor viel onze airco in storing.De gratis WiFi is heeeel slecht ! Snap niet als je zo veel geld vraagt ,dat dit soort dingen niet op oorde zijn !!! De bewakers zijn een stel chagerijnen.Totaal niet klant vriendelijk.De wasmachines in ons deel van de camping,zijn uit het jaar kruik....ouwe zooi...Echt zo jammer ....Heb het altijd heerlijk gevonden,maar het is een geldmachine geworden!!!Hoor ook van veel mensen dat er met klachten zowel mondeling als per mail totaal niks gedaan Word.Wat ik als klant schandalig vind.

Jammer dat ik na zoveel er nu zo over denk..

Fantastische camping

Farrah Temmerman
3-8-2018

Playa Montroig is een fantastische en mooie camping met veel groen en bloemen. Heel mooi proper sanitair.Mooie grote staanplaatsen.Mooie zwembaden met leuke glijbanen en kunstgras. De bakker en winkel hebben een ruim assortiment voor correcte prijzen.Leuk om het WK voetbal 2018 live te kunnen volgen op de gezellige plaza met een lekker groot glas sangria voor maar 2,5€.De shows begonnen redelijk laat wat moeilijk was met kleinere kinderen.Veel animatie, voor ieder wat wils.Vriendelijk personeel.Een minpuntje is dat onze standplaats op een redelijk druk punt stond waardoor er van s’morgens vroeg al veel lawaai was van de vuilniswagen, werkmannen, enz.Maar daar krijg je een goed onderhouden en propere camping voor in de plaats. Ook s’nachts hebben we wat lawaai gehad van mensen die luidruchtig passeerden.De camping is redelijk duur wat betreft staanplaatsen huren maar je krijgt er wel veel voor in de plaats.Wij hebben een topvakantie en gaan zeker nog eens terug!!!

Heel mooi, maar duur !

van Cauwenberghe
31-7-2018

Playa Montroig is een mooie, grote en luxe camping.

Wij komen hier al jaren. Elk jaar is er wel weer wat vernieuwd.

Ze hebben super mooi en schoon sanitair !

In de omgeving is er genoeg te beleven en te ontdekken.

Gratis Wifi (niet altijd even goed in het hoogseizoen)

Het is een nette camping maar er zijn toch ook wel wat nadelen :

- De camping word steeds duurder en is daardoor op den duur niet meer te betalen,

-De bewaking is enorm streng : Wij hadden ons bandje nog niet aan en moesten direct mee naar de receptie daar we een waarschuwing kregen.

-Huisdieren zijn hier niet toegestaan. Dit vinden wij echt een enorm minpunt.

Hierdoor kunnen wij onze hond nooit meenemen en hier zien we allemaal erg vanaf.

-De trein blijft een minpunt, hier heb je toch wel veel lawaai door.

Verder kan ik aanraden om een fiets mee te nemen vanwege de grootte van het complex.

Het is een mooi resort, maar hier betaal je wel naar.

Voor de tweede keer daar geweest. Super mooie camping met van alles te doen. Ruim en schoon sanitair wat zelfs s'nachts schoon gemaakt word. Dag en nacht beveiliging die de camping rond fietsen. Alle personeel even vriendelijk. Winkel en Bakker helemaal top en ook niet duur voor een camping winkel. Zwembad prima zeker als je gelijk aan zee bent.

Ligging van de camping is prima als je een auto ter beschikking hebt.

Vorig jaar de Caravan aan de overkant (niet van de camping zelf) op de stalling gezet. Ook de stalling is erg goed met breng en haal service. Volgend jaar gaan wij weer terug.

Top camping met wel hier en daar een minpuntje.

winterjas
10-7-2018

Prachtige camping met geweldig sanitair. Ruime plek. Strand is vrij smal. Elk jaar wordt het strand kleiner werd ons verteld (?). Goede winkel. Leuk op de fiets ri Salou, Cambrils en Maimi Playa. Bijzonder: geen stoelen bij het zwembad. Je mag op de handdoek op het kunstgras liggen. Op onze leeftijd (70+). In het weekend komen veel Spaanse gezinnen. Wij vonden dat leuk, totaal geen overlast ervaren.

Prachtige camping, schitterend sanitair, plaatsen zijn allemaal beschut. Nieuw waterpark voor de kinderen is schitterend ( tegels zijn glad). Strand is mooi alleen als je de zee inloopt zul je een meter keien moeten trotseren.

Let op: iedere staanplaats is gescheiden met beplanting om eigen auto te parkeren. Resulterend in een plaats van 6 x 7 waardoor het krap is om caravan of grote tent kwijt te kunnen.

Nummering is een rommeltje en niet geheel duidelijk waardoor er soms wat verwarring / ergernis ontstaat wanneer er nieuwe gasten komen.

Werd tijdens ons verblijf meerdere keren gewaarschuwd voor de behandeling van de bomen, hierbij werd vriendelijk verzocht alles dicht te houden en handdoeken op te bergen met 25 graden :-(

Al met al een prachtige camping maar ook wel wat aanmerkingen.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa Montroig in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa Montroig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.