Camping Playa Montroig

• 8.7Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Playa Mont Roig del Camp is een luxe camping aan de Costa Brava. Hier drink je een lekkere Spaanse sangria terwijl je geniet van de zon of een van de avondshows. Gezinnen met kinderen van alle leeftijden kunnen hier terecht en er zijn zelfs twee verschillende disco’s. De camping is niet ver van de kust en vlakbij de Spaanse stad Tarragona.

358 reviews over Camping Playa Montroig

• 8TLSSRS22-09-2020

Zelfs in Corona tijd super

Wij kwamen hìer voor de tweede keer, en ondanks de Corona tijd was het weer super. De camping doet er alles aan om je toch een heerlijke vakantie te bezorgen (voor onze touroperator gold dat helaas iets minder). Wij hebben ons hier geen moment onveilig gevoeld. Ondanks de sterk verminderde bezetting was het toch gezellig in en rondom het zwembad, restaurant/terras etc. Door het veel kleinere aantal gasten regelde de capaciteit zichzelf, waardoor we gelukkig naar het zwembad konden wanneer we wilden. Voor eten op terras moest je wel reserveren als je zeker wilde zijn van een tafel. De vele palmbomen, de groene en frisse uitstraling, het strand, het mooie weer, etc maken het verblijf hier zeer aangenaam. Ook de Playa Montroig Diving is aan te bevelen. Enige nadeel waren de vele prikmugjes dit jaar (vorig jaar geen last van gehad). Komt misschien door de plassen als gevolg van sproeien? En het is ver rijden vanuit Noord Nederland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Liv17-08-2020

Mooie camping!

Super camping. Let op wel Cucarachas ! Kakkerlakken aanwezig op de camping! Super animatie. Super shows sávonds. Zwembad wel erg druk. Bediening niet top. Verder park is prachtig onderhouden, worden veel werkzaamheden verricht aan schoonhouden. Douchen dit keer minder schoon dan gewend. Te weinig controle op gasten van andere campings die komen zwemmen. Kwaliteit van het eten is goed. Na 23 uur stil op de camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Daniela15-08-2020

Ons favoriet

Super camping! Prachtige natuur! Mooie bomen. Lekker eten helaas bediening echt erg slecht. In de restaurants lang wachten op bestelling. Ook als je er gaat ontbijten. Wij betalen liever wat meer om op een goede nette camping te staan. Zwembad was erg druk hele groepen van andere campings kwamen dagelijks zwemmen en bereiden zich voor bij controles. Als je aan het strand staat soms last van jongeren die asociaal harde muziek aanzetten.Zowel savonds als overdag. Vroeger stond er meer bewaking mogelijj Door corona toch in bezuinigd. Sanitiair wordt iets minder dan we gewend zijn maar nog steeds erg goed. Wel zo nu en dan koude douches. Kinder animatie is grandioos. Heel fijn met aansluitend het terras voor de ouders. Kwaliteit eten in restaurant ook super. Speeltuintjes super. Veel nette mensen op de camping door de wat hogere prijzen. Dat is zalig. De stacaravans staan stuk verderop dat zorgt zo nu en dan wel voor wat ander publiek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Peter29-07-2020

Fantastische camping met een paar aantekeningen

Camping en zwembaden zien er fantastisch uit. Erg schoon en mooi aangelegd direct aan zee. Helaas geen bedjes en parasols bij het grote zwembad. Animatieprogramma is erg wisselvallig. Af en toe wel geweldige live muziek, maar is al om 23.00 uur afgelopen, terwijl alles in omliggende campings tot zeker 24.00 uur doorgaat. Bediening op terras is helaas erg slecht. Directe omgeving stelt weinig voor.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10G. V.24-02-2020

SUPER!!!

Het is een heerlijke camping aan het strand. Mooi sanitair, prachtig zwembad met 9 glijbanen. Van 10 tot 20 zijn er badmeesters aanwezig Zwembad wordt iedere avond schoongemaakt voor de volgende dag.. Lekker aan de zee. Als je van animatie houdt is er vol op te doen. Van Nederlandse eigenaren . Die wel van een beetje gezelligheid houden. Heerlijk bakkertje die de hele dag open is voor taartjes broodjes etc.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2019
    9Johan08-09-2019

Topcamping!!

Het is een echte familiecamping met uitstekende faciliteiten, geweldig zwembad, prima entertainment-programma, en bovenal word de camping uitstekend onderhouden, sanitair is altijd schoon

• 10Staat v/h sanitair

• 5Veltman02-09-2019

Niet nog een keer

Zonder auto is alles echt te ver weg. Boodschappen erg duur. Mooi zwembad. Alleen Spaans sprekend behalve bij de receptie die spreken wel engels.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Jaap01-09-2019

Grote ruime prachtige camping. Veel animatie, prachtige sta caravans en prima service door touroperator.

• 9Eetgelegenheden

• 8Sandra Pater18-08-2019

fantastisch

Super mooie camping, erg verzorgd en wordt goed bijgehouden, wij zaten in een stacaravan van een touroperator, verzorgd en behulpzame gastheer/gastvrouw. Voor campinggasten zijn er zeer luxe toiletgebouwen, erg schoon en nieuw. zwembad is leuk maar er mag weinig, overal wordt voor gefloten door de badmeesters die met meerdere aanwezig zijn, geen bal, niet duiken, het is meer alleen ter afkoeling, wat mijn jongens niet echt konden waarderen. goede supermarkt, met slager en groenteboer, aparte croissanterie ernaast, niet veel duurder dan de plaatselijke supermarkt, veel keus. Strand op loopafstand, in de middag wat schaduwplekken door de bomen die op de camping staan, geen ligbedden aanwezig maar met een luchtbed kun je er ook heerlijk vertoeven.. bij verschillende restaurants op de camping gegeten, een aanrader is om te reserveren. voor de oudere jeugd meerdere bars om's avonds te zitten, open tot 02.00 kortom een top vakantie gehad

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Xxx06-08-2019

Te duur

Een hele dure maar mooie camping. Wij stonden achteraf en dat is voor de prijs die wij moesten betalen het absoluut niet waard. We stonden naast een afwasplek en vuilcontainers. Veel lawaai dag en nacht hierdoor. Je staat wel mooi tussen prachtige bomen. Na negen uur mag niet meer fietsen. Toiletgebouw is prachtig en schoon. Het is een hele mooie camping maar naar mijn idee veel en veels te duur. Oh ja trein rijdt toeterend een paar keer over de camping.

• 4Eetgelegenheden

Camping Playa Montroig info