We hebben een aantal aanbieders voor Mont-Roig del Camp voor je op een rij gezet:

vakanties Mont-Roig del Camp

Reviews over Mont-Roig del Camp

Fantastisch voor wie rust zoekt.

Marc Van Delm
    6-3-2019

Montroig is een rustig dorpje , op 5km van het strand. Het is weinig toeristisch maar Miami Platja is het kustdorp van Montroig. Miro is in Montroig geboren en opgegroeid. Je vindt er wandschilderijen van terug in de kerk van Montroig. Ook zijn geboortehuis is er nog , nabij de afrit van de A7. Montroig ligt vlak bij de A7.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel leuk

Romana
    20-2-2017

Leuke markt in miami platja, veel campings in de buurt. Ligt dicht bij Cambrills en Salou voor een gezellig avondje weg. Grote zigeunermarkt in Tarragona is de moeite waard, mooie stad. Met de kinderen naar port avontura geweest, vonden het super. Mooie camping Torre del Sol aan het strand, heerlijk klimaat. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving!

vansasv
    1-8-2016

De omgeving in dit deel van Spanje spreekt mij tot de verbeelding en er zijn meer dan genoeg mogelijkheden voor allerlei activiteiten. Denk daarbij aan golf, zwemmen met tonijnen, bezoek aan Tarragona of een bezoek aan het pretpark Port Aventura.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Voldoende mogelijkheden in de buurt.

Tineke
    9-7-2015

In de buurt zijn voldoende supermarkten om alles wat je nodig hebt te kunnen kopen. De plaats zelf is niet veel. Binnen 30 km heb je Cambrils, Salou en Tarragona. Een echte aanrader is Cambrils, een leuke vissersplaats met heel veel restaurantjes. Voor de grootste zigeunermarkt moet je echt naar Tarragona.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Deze plaats is niet veel bijzonders.

ZooverT
    9-8-2014

De camping ligt in een iets wat afgelegen gebied. Maar op 5-10 minuten rijden zit je in Cambrils en Salou waar overdag en 's avonds genoeg te doen is. Winkelen doe je beter na 16:30 uur, dan gaat alles pas open.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Mont-Roig del Camp scoort een 7,1 uit 10, op basis van 78 reviews