Camping Oasis Mar

Camping Oasis Mar
7,2

35 reviews over Camping Oasis Mar in het Nederlands

ok maar acsi was beter !

Marc Van Delm,
28-2-2019

Ik was als andersvalide op de camping en kreeg veel support van de leiding en verantwoordelijken, er is een speciale ruimte met aangepast toilet voor andersvaliden. Echt een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie camping. Vriendelijk personeel en goede service. Ligging direct aan zee. Inkoopmogelijkheden in Cambrils. Helaas is de betaalde wifi dermate traag dat je er eigenlijk niets mee kunt en de stroom is maar 5 ampere. In de weekenden veel overlast van de spaanse gezinnen waarvan de kleine kinderen tot soms half één 's nachts nog over de camping rondrennen. Restaurant is vaker dicht dan open en waar we voor een kan sangria in het voorjaar 6 euro betaalden, kostte dat in september ineens 12 euro. Kortom, wij zijn opgestaan en niet meer terug gegaan.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke camping direct aan zee

Sam,
25-9-2018

Super aardige ontvangst, behulpzame en vriendelijke mensen op de receptie. Douches zijn vernieuwd, alleen het warm water kan beter. Restaurant in september alleen in het weekend open, is niet duur maar het eten is van matige kwaliteit. We hadden weer een supermooie plek aan zee met stroom, water en afvoer. Strand is schoon en zee heerlijk om te zwemmen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

altijd ok

ivov,
8-8-2017

alles is voor ons ok is niet superdelux maar alles is er wat ge nodig hebt.

Gereisd met partner in juni 2017

Twijfelachtig

Peter,
7-8-2017

Sanitair zéér vies, verouderd... Waterkraantjes verstopt zodat het water op de weg of op de kampeerplaatsen liep. Elektriciteit was ook een ramp, is normaal dat je op een camping minder elektriciteit hebt maar hier was het een regelrechte ramp! Ik lees hier dat er ieder jaar dingen verbeterd worden maar ze zouden beter de juiste dingen verbeteren!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Kan beter

Roy de Vries,
2-8-2017

Sanitair zeer slecht, erg vies en oud. strand is erg vies water (dode waterplanten) broodjes sochtends is op bestelling, maar als je je bestelling op gaat halen is het niet meer beschikbaar. Wel grote plaatsen en diverse nationaliteiten.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verkapte dure camping.

Catherine2010
20-6-2016

wij zijn nu op oasis mar. camping staat in acsi boek voor € 15,--, maar daar komt 1 euro toeristenbelasting bij. dat geldt alleen voor catalonië, tot op heden niet voor de provincie Valencia. Wifi is € 3,-- per dag, of € 7,-- per 3 dagen en € 15,-- per week. Je betaalt 7 euro voor 3 dagen internet verbinding , maar kan het maar op één apparaat gebruiken. Als je uitlogt en op je telefoon verbinding wilt maken, dan is dat onmogelijk omdat je met de code al eerder ingelogd hebt op een ander apparaat. Zo bang zijn ze dat je de code door een ander laat gebruiken. Terwijl je toch voor 3 dagen betaalt. Heb dit bij de receptie gevraagd en ze zijn idd. bang dat een ander de code gebruikt terwijl je dan zelf niet op internet bent., Dus,.....kassa !! Als je meerdere laptops/ tablets/telefoons hebt dan moet je voor elk apparaat een aparte code kopen. Volgens mij, pure oplichterij. Bijna iedereen heeft meerdere apparaten bij zich. Daarom hebben ze sinds 2 dagen geleden dit zo ingesteld.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit jaar is er een nieuwe ruimte met nieuwe wasmachines en een droger, ook hebben ze een invalide douche en toilet gemaakt. De directie streef er naar ieder jaar verbeteringen aan te brengen. Diverse plaatsen op de camping zijn groter gemaakt. 👍👍👍👍

Gereisd met partner in mei 2016

Klein en gezellig

Tonny v/d Dobbelsteen
3-5-2016

Gezellige leuke camping wel voor kinderen in de leeftijd tot ongeveer 10 jaar Het is erg overzichtelijk Leuk zwembad mooi speelveld Vlak aan het strand

Gereisd met partner in juli 2015

Leuke kleine camping direct aan zee.

Jan
21-12-2015

Het sanitair en de douche deuren zijn aan vervanging toe. Het zou mooi zijn dat ze regelmatig het gras ( onkruid ) maaien op de plekken. Maar ieder jaar worden diverse projecten gedaan tot het steeds mooier word

Gereisd met partner in april 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oasis Mar in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oasis Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.