Camping La Torre del Sol (Glamping)

Camping La Torre del Sol (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Torre del Sol (Glamping) voor je op een rij gezet:

561 reviews over Camping La Torre del Sol (Glamping) in het Nederlands

Wendy
4-3-2018

Super leuke camping, alles voor groot en klein...direct aant strand...

Geweldig!

Elida Messchendorp
30-1-2018

Een gezellige camping met vriendelijk personeel , veel te doen voor kinderen van alle leeftijden. Een prachtig strand, lekker eten , mooie caravans. Lekker dichtbij de stadjes. Eigenlijk niks slechts op aan te merken. Wij zijn er al 6 keer heen geweest echt om aan te raden!

Prima camping!

Koenraads
13-1-2018

Goede camping, animatie in de avond minder, voor de rest prima

Mooie camping, prachtig zwembad.

Mike5377
31-12-2017

Het zwembad was top! De standplaats was wat klein maar de ligging maakte veel goed! Op 25 mtr van het strand.

De camping winkel voorzag in vers brood iedere ochtend. Sanitair werd de hele dag door gepoetst! Leuke mini disco en betaalbare drankjes voor pa en ma.

Fam.J van Impelen
20-10-2017

Prachtige, goed onderhouden Camping.

Tuin en paden worden dagelijks goed onderhouden en zien er netjes uit.

Sanitair is schoon, wordt zeer goed gepoetst

Je bent zo aan het strand, kortom een geweldige vakantie beleeft.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Maria
18-9-2017

Ik vond het een top camping en ga er zeker nog een keer naar toe. Al die negatieve reacties over weinig voor kinderen vind ik onzin , ze kunnen beter een nanny inhuren die hun kinderen de hele dag vermaakt, er is veel te doen voor jong en oud.Sanitair word de hele dag schoongemaakt, jammer dat er soms viespeuken bij zitten die hun poep achter laten , ben dan nieuwsgierig hoe het bij hun thuis is. Het personeel vond ik ook aardig , het is maar net hoe je zelf met mensen omgaat. In ieder geval heb ik daar en top tijd gehad.

Super locatie en mooie camping

van de Gevel
14-9-2017

Hele mooie en verzorgde camping. De tenten van touroperator staan op een zeer goede locatie op maar 30 meter van het strand. Voor herhaling vatbaar.

Mooie camping

Fam.Bleeker
13-9-2017

La Torre Del Sol is een mooi aangelegde camping . De plaatsen zijn niet al te groot. Het sanitair is keurig,wordt de hele dag door schoongemaakt door vriendelijke dames. Direct aan een niet al te breed zandstrand.

Voor herhaling vatbaar.

Mw GMT Verhofstadt
22-8-2017

Een prachtig onderhouden camping met vele palmbomen. Wij hadden een nette gehuurde accommodatie. Vele faciliteiten en activiteiten waar je aan mee kunt doen. Een uitgebreid animatieaanbod voor zowel jong als oud. Een prachtig zwembad en een prive strand. Een zeer gunstige uitvalsbasis om andere plaatsen te bezoeken zoals Cambrils, Salou, Tarragona, Reus en natuurlijk Barcelona. Het enige minpunt vond ik de chagrijnigheid van de met name spaanse medewerkers van de camping. Daar valt echt nog wel winst te behalen. Verder een heerlijke tijd daar gehad.

Camping op zich was schoon, tuintjes etc werden goed bijgehouden.

Tent van vacancesoleil stond heel dichtbij het strand...

Strand erg netjes, wel smal en kiezelstenen.

Heel streng bij het zwembad, kids mogen nergens mee spelen.

Lawaaierig snachts waar niet of amper op gecontroleerd wordt.

Geen speelgelegenheden op de veldjes. Alleen 2 kleine speeltuintje vooraan de camping die geschikt waren voor kids vanaf ongeveer 4 jaar.

Eten in de restaurantjes erg vies!!!!

Voor ons een camping om niet weer heen te gaan. En zouden hem ook niet snel aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol (Glamping) in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Torre del Sol (Glamping) scoort een 7.54 uit 10 op basis van 608 reviews.