Camping La Torre del Sol (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag15°7°
Camping La Torre del Sol (Glamping)
7,5

Omschrijving
Camping La Torre del Sol ligt aan de zonovergoten Costa Brava in Spanje. Geniet op de camping van de tropische sfeer in het zwembad, of relax in de wellness. Elke avond zorgt het animatieteam voor entertainment. Slechts 50 meter lopen en je staat met je voeten in het zand. Bezoek de gezellige markt in Cambrils of ga een dagje naar Barcelona.

We hebben een aantal aanbieders voor La Torre del Sol (Glamping) voor je op een rij gezet:

576 reviews over Camping La Torre del Sol (Glamping) in het Nederlands

Prima

Corne,
5-11-2018

Was mooie camping en mooie accomodaties

Alles was boven verwachting!!

Deborah Scholte,
4-10-2018

Het was fantastisch, wat een warm welkom bij de camping en bij de receptie van touroperator! Het was een camping waar we zeker nog eens terug komen! Je hoeft niet eens de camping af want alles is aanwezig!

Alleen heengaan als je levensmoe bent!

Lars Berkhoff,
19-9-2018

Er zijn een paar positieve punten aan deze camping: het strand is dichtbij de staanplaatsen en het douchewater is over het algemeen warm genoeg. Verder is deze camping echt verschrikkelijk en zou ik hier nooit weer heen gaan. Als je van rust houdt moet je 's avonds vooral niet op de camping blijven want zowel vanaf het restaurant en de strandtent is elke avond live muziek te horen die veel te hard staat. Echt al het personeel is onvriendelijk op deze camping, behalve 1 verkeersregelaar bij de ingang, hij was wel best aardig. Het restaurant bij de supermarkt was erg slecht (taai eten en lang wachten), restaurant bij het zwembad was redelijk (simpel eten voor prima prijs), maar het restaurant midden op de camping was helemaal verschrikkelijk (tenzij je graag als een hond behandeld wilt worden) het eten en drinken wordt daar van afstand op tafel gesmeten en als je een cordon bleu bestelt, krijg je een soortontplofte kaassoufflé op je bord.

Selectcamp

Supermooie, levendige camping met voor ieder wat w

Yvonne Lubbe,
16-9-2018

Na jaren terug op deze mooie camping. Omdat wij een grote tent hebben , gekozen voor een comfort plaats waarbij de auto op een aparte plek staat. Dan past het net. Het strand is (vergeleken met jaren terug) een stuk kleiner geworden en vele Hollanders zetten hun strandstoelen vroeg klaar. Alle faciliteiten zijn top; mooi zwembad (alleen geen glijbanen) , mooi terras, vele activiteiten voor kids en elke avond entertainment! Wij willen terug, en dat betekent op tijd reserveren want je komt er blijkbaar niet zomaar 'tussen' ;-)

Onwijs fantastisch

Mevrouw M,
8-9-2018

Zeer vriendelijke, schone en mooie camping. Heel kind vriendelijk en voor eerder wat wils. Enige is dat er te weinig bedjes bij het zwembad zijn

Tegenvaller !!

Garrett,
23-8-2018

Ontzettend hoge verwachtingen van de deze camping !

Zeer mooie ligging direct aan de zee.

Zandstrand is erg smal en om de zee in te komen moet je door een paar meter keien heen strompelen.

Zeer pijnlijk !

Vooral als je door een hoge golf het strand wordt opgegooid (allemaal blauwe plekken en schaafwonden door deze keien)

Het eten op de camping is ontzettend duur !

frietje kost €4.20

fricandel kost €4.90

1 bolletje schepijs €2.20

Restaurant bij het zwembad is eten redelijk, de andere is echt slecht !

Winkeltje is ook duur (dat zijn alle camping winkels)

Camping wordt goed onderhouden maar is wel gedateerd !

Alles is netjes schoon.

Zwembad is mooi maar er loopt heel veel beveiliging rond waarvan echt helemaal niks mag.

Wanneer s'avonds het programma is afgelopen wordt je door de beveiliging van het terras gestuurd (zelfs wanneer je glazen nog niet leeg zijn).

Animatie voor volwassenen valt erg tegen.

Kortom een grote tegenvaller !

Mooie grote camping met verbeterpunten.

Zoover-T,
20-8-2018

Voor ons niet de eerste keer dat wij deze camping bezochten maar de eerdere prettige ervaringen moesten dit jaar helaas wat naar beneden bijgesteld.

Of het de nieuwe eigenaar of de organisatie is laten wij in het midden maar er waren best wat frustraties.

Naast de vele pluspunten van deze mooie camping welke vaak zijn genoemd en wij grotendeels bevestigen zijn de minpunten die wij dit jaar ervaarden:

1. Het Wifi netwerk is duur en dramatisch. Wanneer wordt dit gemoderniseerd...

2. De receptie en haar personeel is vaak onderbemand en soms ongeinteresseerd.

3. Bijna alle medewerkers op de camping spreken alleen Spaans. Erg onhandig.

4. Het personeel van de Beach Bar leek zich dit jaar aan alle bezoekers te irriteren.

5. Personeel rijdt in het donker in golfkarretjes zonder lampen, erg gevaarlijk.

6. De bediening van het campingrestaurant wat dit jaar rommelig en ongeregeld.

Goed op te lossen punten voor een camping met 4 sterren.

Prachtige camping, maar....

Frank,
11-8-2018

Zoals andere kampeerders hebben aangegeven, is de receptie een chaos. Ook wij werden op het heetst van de dag de camping opgestuurd om een vrije plek te zoeken, die er niet was. Het meisje bij de receptie kon ons niet helpen, zei ze! We zijn heel boos geworden want ook wij hadden gereserveerd en nu was er gen plek en kon men ons niet helpen. Uiteindelijk hebben we na tussenkomst van de Nederlandse manager, een mooie en grotere plek gekregen ( dan we hadden geboekt) en die was fantastisch. Dus uiteindelijk goed opgelost. Als de communicatie op de receptie beter was, zou dan een hoop ergernis schelen.

Het zwembad is prachtig, maar er mag helemaal niets! Geen ballen of opblaasbanden en niet stoeien. Alleen zwemmen. De take a way is erg duur en men werkt langzaam. We kregen ook niet het eten mee dat we besteld hadden.

Sanitair wordt de hele dag goed schoongemaakt en ook de camping wordt heel goed onderhouden.

Fijne vakantie

Geke,
11-8-2018

In juni geweest en erg goed bevallen,

Aan het strand , mooie plekken , camping wordt goed schoon gehouden , wel veel onderhoud aan de camping geeft in juni wel wat overlast zeker als je aan de hoofdstraat staat .

Samantha,
10-8-2018

Een super mooie camping. We hebben heerlijk genoten de kinderen ook er is zoveel te doen gewoon super.

De enige nadeel was de duiven we konden niet rustig buiten zitten zonder parasol.

Verder een super camping we willen volgend jaar er weer heen.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol (Glamping) in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.