Camping La Torre del Sol (Glamping)

Camping La Torre del Sol (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Torre del Sol (Glamping) voor je op een rij gezet:

617 reviews over Camping La Torre del Sol (Glamping) in het Nederlands

Prachtige camping, maar....

Frank
11-8-2018

Zoals andere kampeerders hebben aangegeven, is de receptie een chaos. Ook wij werden op het heetst van de dag de camping opgestuurd om een vrije plek te zoeken, die er niet was. Het meisje bij de receptie kon ons niet helpen, zei ze! We zijn heel boos geworden want ook wij hadden gereserveerd en nu was er gen plek en kon men ons niet helpen. Uiteindelijk hebben we na tussenkomst van de Nederlandse manager, een mooie en grotere plek gekregen ( dan we hadden geboekt) en die was fantastisch. Dus uiteindelijk goed opgelost. Als de communicatie op de receptie beter was, zou dan een hoop ergernis schelen.

Het zwembad is prachtig, maar er mag helemaal niets! Geen ballen of opblaasbanden en niet stoeien. Alleen zwemmen. De take a way is erg duur en men werkt langzaam. We kregen ook niet het eten mee dat we besteld hadden.

Sanitair wordt de hele dag goed schoongemaakt en ook de camping wordt heel goed onderhouden.

Fijne vakantie

Geke
11-8-2018

In juni geweest en erg goed bevallen,

Aan het strand , mooie plekken , camping wordt goed schoon gehouden , wel veel onderhoud aan de camping geeft in juni wel wat overlast zeker als je aan de hoofdstraat staat .

Samantha
10-8-2018

Een super mooie camping. We hebben heerlijk genoten de kinderen ook er is zoveel te doen gewoon super.

De enige nadeel was de duiven we konden niet rustig buiten zitten zonder parasol.

Verder een super camping we willen volgend jaar er weer heen.

Geweldig...op naar 2019!

Judith Vermeer
4-8-2018

Het is een prachtig onderhouden groene camping met zeer vriendelijke medewerkers. De camping ligt pal aan zee en je kunt er hele leuke uitstapjes maken. Cambrills, Salou en Tarragona zijn met de auto binnen een half uur te bereiken.

Grote camping direct aan zee, sanitair was netjes en werd goed schoongehouden.

De receptie was een chaos bij aankomst. Na een lange reis werd ons zeer ongeïnteresseerd verteld dat we maar een plek uit moesten zoeken binnen bepaalde zones. In de hitte hebben we op de camping rondgewandeld, echter er was geen enkele vrije plek te vinden terwijl we in januari hadden besproken via de touroperator en ook alles al betaald hadden. Na heel veel gedoe hebben we uiteindelijk een plek uit kunnen zoeken op een andere zone. De staanplaatsen waren krap, alles stond hutje mutje op elkaar en in het straatje waar wij stonden waren overwegend Franse gezinnen die ieder jaar terug kwamen. De staanplaats was schaduwrijk en het strand was op 50 meter afstand. Onze dochter van 16 heeft zich prima vermaakt op deze camping, zij ging ‘s avonds naar een loungeplek en daarna naar de club/disco naast de camping, ze had veel aansluiting met leeftijdsgenoten.

Geslaagde vakantie gehad.

Fred
31-7-2018

Staanplaats voor onze vouwwagen, zeer ongelijke en begroeide ondergrond. Was niet gemaaid en men kon er niets meet mee. Schoon sanitair. Wel een camping waar veel Fransen zitten en die zijn zeer aanwezig . Genoeg te doen voor de jeugd met animatie. Vlak bi j de zee maar met kinderwagens niet te doen.ff zoeken verderop is beter. Afhalen eten is erg duur net als het afhalen broodjes of stokbrood. Op 5 min zit de Aldi ofv lidl dus goedkoper. Verder is er in de buurt genoeg te doen en leuke plaatsen om te bezoeken.

Wij zijn hier nu voor het 4e jaar op rij en zijn dit jaar erg teleurgesteld in de camping !

Wij hebben in Januari al geboekt. Omdat we met onze hond komen is er maar 1 straat waar je mag staan. Bij aankomst bleek onze toegewezen plaats bezet .En ze hadden ons blijkbaar verzet naar een veel te kleine plaats waar onze caravan niet eens op past. Wat bleek : we moesten dan maar een andere vrije plaats uitzoeken. Maar er was er nog maar 1 vrij en dit was geen comfort plek zoals we geboekt hadden. De volgende dag,na veel overleg en gedoe een andere plaats toegewezen gekregen aan t strand in een andere straat. Je zou denken : goed opgelost. Dat was ook zo tot ze 4 dagen voor vertrek kwamen mededelen dat we WEG MOESTEN omdat die plaats gereserveerd was. Terwijl wij zelf gereserveerd hadden in januari. Dan zouden we dus 3x moeten verhuizen in 1 vakantie.

Boos en teleurgesteld zijn we dat het zo moest gaan.

Geen La torre del sol meer voor ons !

Parcelas mucho más pequeñas de lo que anuncian. Horarios de piscina súper reducidos. Súper con suficiente variedad no muy caro. Wc de los niños bonitos pero con horario muy limitado y siempre llenos. Siempre con problemas de caldera, sucedió igual a unos amigos en 2016. Instalaciones antiguas. Mucha vegetación en general. Personal súper estupido tanto los guardias como recepción etc... muchísima cola para todo. No solucionan problemas de parcelas si no eres extranjero. Una pena por su ubicación aunque la playa llena de piedras y muy traicionera para niños. Camas saltarinas siempre estropeadas. Actividades muy repetitivas todos los años. Dicen hinchables por ejemplo y hay un solo mini castillo etc... la piscina de piratas súper poco horario, sábados incluso cerrada!! Toda llena de niños mayores campando a sus anchas entre los bebés hasta que no los tiran al rato no se puede estar. Baños de la piscina sucísimos. Mucho turista antipático francés, belga y alemán, los niños no hacen amigos ni los mayores. No lo recomiendo en absoluto.

Heerlijk rustig ,geen radio en tv

Jcpthielen
2-7-2018

Mooie camping terrein ziet allemaal netjes uit word dagelijks verzorgt

Wc ,paden ,veel onderhoud wordt gedaan aan alles

Zwembaden een woord heerlijk zelfs iedere dag gezwommen met klein kinderen 2/en 4 jaar oud kinderen kunnen overal vrij lopen

Winkel voor wat boodschappen is netjes ,vriendelijk personeel ,hulpzaam

Vriendelijk ook bij aankomst ik spreek geen woord Spaans ,Engels halve woord en toch begrijpen we elkaar

Wassen kost 3€ klink veel maar kan 8 kilo was in

Droge kan ook maar ik weet niet wat het kost heb ik niet nodig gehad

Heerlijk genoten dat in een caravan van touroperator

Min punt

Toch heb ik een min punt voor touroperator wordt het is geen tijd om de caravans groot onderhoud te plegen

Alles lekt . Keuken afvoer ,douchekraan ,douchslang ,douchafvoer ,

Deuren die met veel kracht en lawaai open en dicht moet doen ,

Keuken spullen

8 persoons caravan inhoud voor krap 4 personen

Personeel is daar Super

Wendy
4-3-2018

Super leuke camping, alles voor groot en klein...direct aant strand...

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol (Glamping) in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Torre del Sol (Glamping) scoort een 7.53 uit 10 op basis van 617 reviews.