Hotel Ibis Barcelona Mollet

HotelWeer vandaag34°19°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Barcelona Mollet voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Barcelona Mollet in het Nederlands

Prima doorgangshotel

Cees en Sylvia
5-11-2011

Direct aan de snelweg AP 7 rond Barcelona gelegen met een afgesloten parkeerkelder. Er wordt langs de weg geadverteerd met kamers vanaf €49,- Als je echter met 2 personen in zo'n kamer gaat is het €59,- + 2x ontbijt á € 6,50 en parkeergarage á €7,- kom je op €79,- De kamers zijn niet groot maar doelmatig en netjes ingericht. Door de dubbele ramen hoor je niks van de snelweg en met het gordijn dicht moet je echt de wekker zetten om wakker te worden. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende en gevarieerd en prima van kwaliteit. Naast het hotel is een LIDL waar je na de boodschappen een kaartje krijgt om gratis het parkeerterrein van de winkel te verlaten. Kortom een prima overnachtingshotel als je met een auto vol kampeerspullen de volgende dag verder wilt reizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Barcelona Mollet in Mollet del Vallés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Barcelona Mollet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Barcelona Mollet scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.