Reviews over Mollet del Vallés

Ideaal voor een Citytrip

Lore
    7-3-2014

Mooi hotel langs de autostrade, maar weinig last van. Bedden zijn wat van mindere kwaliteit, maar voor de rest niets op aan te merken

Ideaal hotel voor een citytrip naar Barcelona!

mariek-jj
    7-6-2013

Het hotel ligt 18 km. van Barcelona af. Echter is het goed bereikbaar omdat het een eigen treinstation heeft. Van het station naar het hotel loop je ongeveer 10 minuten.

's ochtends als je de trein pakt vanaf mollet, ben je in 15/20 minuten in de binnenstad van Barcelona. Ideaal om goedkoop een stedentrip naar Barcelona te maken.

Wij hadden voor nog geen 100 euro 4 nachten incl. ontbijt. Personeel is vriendelijk en 24 uur per dag is er iemand aanwezig.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt, beddengoed, handdoeken.. het is erg schoon!

Waar voor je geld

Hannes
    25-2-2013

Ruime kamer, dicht bij het F1 circuit waarvoor we kwamen. Gratis parkeren in garage en direct bij afrit maar geen noemenswaardige overlast. Personeel behulpzaam bij de receptie. Ook 's avonds redelijke buurt. Gratis tip: neem stekkerdoos mee want er is maar 1 stopcontact die op een redelijke plek zit. Inhoud minibar ver over datum, airco niet te gebruiken waardoor nogal benauwd op de kamer. Omgeving is Ongeschikte locatie om een restaurantje te pakken... de meesten zijn failliet. Aanrader is de lokale dönerzaak. Schoonmaakster vroeg me om geld op een ochtend, vond ik nogal vaag... Uiteraard gedaan alsof ik d'r niet begreep.

Mollet del Vallés scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews