Vakantiehuis La Bonavista

13 reviews over Vakantiehuis La Bonavista in het Nederlands

Heerlijk huis

Michael
4-9-2018

Heerlijk huis van hele lieve en behulpzame Margaret en Ronald. Het huis ligt prachtig in het schitterende dorpje Miravet aan de mooie rivier de Ebro. Wandelen en fietsen was fantastisch. Bedankt!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige vakantie

Astrid
1-8-2018

Wij hebben verschrikkelijk genoten op dit vakantieadres. Wat een geweldige mensen en verblijf. Het huis ruim en overal airco. Sateliettelevisie . Ruime keuken met genoeg kookgerei. Alhoewel we dankzij Ronald en Margaret vele lokale restaurantjes hebben ontdekt waardoor we weinig echt hebben gekookt. We kregen alle privacy en ook gebruik van het heerlijke zwembad en tuin. Met onze autopech zijn we enorm geholpen en hebben veel van de cultuur geleerd. Onze kinderen 15 en 10 hebben ook een heerlijke tijd gehad. Iedereen die hier komt heeft garantie op een fantastische vakantie.

Een 'winterse' ervaring om nooit te vergeten!

Hans en Ingrid.
14-12-2016

Een heerlijk verblijf met alles wat je kan wensen. Een prachtige tuin, fijne zitplekjes binnen en buiten. Fijne eigenaren die je je privacy gunnen en klaar voor je staan als je ze nodig hebt. Zelfs in de december stond het zwembad gebruiksklaar! De omgeving is prachtig, met ruige bergen lieflijke heuvels en op 30 km van zee. We hebben genoten met volle teugen! De rivier, het kasteel, het dorp Miravet hebben ons hart gestolen. Een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in december 2016

geweldig vakantieverblijf

Arie
24-7-2016

La Bonavista ligt in het mooie Catalaanse dorpje Miravet, aan de rivier de Ebro. Het dorp heeft leuke terrassen en een mooi kasteel. Het is omgeven door prachtige natuur en met de auto ben je binnen een half uur aan de Middellandse zee. La Bonavista heeft een casita, een eigen bungalow met 2 slaapkamers, een badkamer, een flinke huiskamer en keuken en een privé zwembad, omsloten door een prachtige tuin.Vanuit de tuin heb je uitzicht op het kasteel. De bungalow heeft ook een unieke, prachtig ingerichte, grote serre. De behulpzame eigenaren Margaret en Ronald vertellen je alles over de omgeving en de Spaanse cultuur en natuur. Alles is aanwezig voor een heerlijke, onbezorgde vakantie onder de Spaanse zon De luchthaven van Reus is ongeveer 60 km en vanuit Nederland vlieg je daar goedkoop en direct naar toe. Wij zijn er al drie keer geweest en komen er heel graag terug. Een echte aanrader voor een unieke vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische locatie, een echte aanrader!!

Ruud en Karin
19-7-2016

Miravet is een lieflijk dorpje, gelegen aan de rivier de Ebro.

De sympathieke eigenaren van La Bonavista, Ronald en Margareth helpen je graag met tips en advies om Miravet en omgeving te ontdekken.

In de omgeving is er voor elk wat wils: overweldigende natuur, cultuur, sport, ontspanning en rust. Een heerlijk groot zwembad in de met een groene haag omgeven prachtige tuin en de prettige nette ruimten in La Bonavista maakten het een ideale locatie voor onze vakantie samen, maar ook voor een gezin is La Bonavista een fijne vakantieplek. Vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht met in de verte een berghelling met het kasteel van Miravet, dat 's avonds prachtig verlicht wordt.

Voor ons een topper die we zeker nog vaker willen bezoeken!

Gereisd Met partner in juni 2016

excellent, geen vaarwel, wel tot ziens

Schollaert
26-8-2013

Dit is een zeer ruime bungalow met eigen badkamer en een heel groot zwembad, ideaal voor de kindjes. Prijs-kwaliteit zat dit zeer goed. De eigenaars Margaret en Ronald zijn super vriendelijk en bezorgd. Dit is een prachtig dorpje, typisch uit de Tempelierstijd. De omgeving en de vriendelijkheid van de mensen is SUPER.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie

conny
23-8-2013

twee super leuke weken gehad met ons gezin fantastishe omgeving de eigenaars Ronald en Margret zijn heel lieve mensen iedere dag lekkere perziken en tomaten gekregen en de paella was super lekker prachtig uitzicht vanop het terras kinderen hebben uren plezier beleefd in het grote zwembad mooiste vakantie ooit wij gaan zeker terug!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Bijzonder dorp

Piet Visser
7-2-2013

We logeren nu ruim een week in La Bonavista en hebben het prima naar onze zin met onze nederlandse gastheren. Het weer in februari is prima ieder dag volop zon wel een beetje veel wind. Ligging is fastastisch.Aan de rivier de Ebro die wel heel hoog staat .Dicht bij de kust met heel mooie stranden en gezellige restaurants en barretjes.Dicht bij de natuurparken Els Ports en El Montsant. Iedere dag wordt er een paar uur gewandeld ,wat een prachtige natuur wat een geweldige wandel geiten-paadjes. Overmorgen vertrekken we weer met fijne herinneringen aan dit prachtige dorp. De vliegreis van Eindhoven naar Reus is een goede verbinding. Miravet ligt 60km. van Reus Een absolute aanrader , Piet en Geetje Visser

Gereisd Met partner in januari 2013

Leuke vakantiewoning met zwembad

Marian
11-3-2012

Samen een week doorgebracht in La Bonavista. Het dorp is nog een dorp waar iedereen nog tegen elkaar goedemorgen zegt. Ook tegen die vreemden die s morgens naar de bakker lopen om een stokbroodje te scoren. En vergeet de plaatselijke pont niet. Vaart zonder mechanische hulp naar de overzijde. De eigenaren, Ronald en Margaret, zijn hartstikke vriendelijk en uiterst behulpzaam bij het verstrekken van informatie over van alles. Zij weten ook de hele mooie plekjes in de omgeving en dan bedoelen we de plekken die je zelf nooit gevonden krijgt, maar zeker de moeite waard zijn. Zitten absoluut aanraders bij. Als je een weekje tot rust wilt komen kan dat met een boek in een ligstoeltje bij het zwembad. Als je wilt kun je je helemaal in alle rust terugtrekken. In de patio is het s avonds gezellig vertoeven onder de sterrenhemel en het genot van een goed gesprek en een lekker wijntje. Bij aankomst hadden wij in ieder geval het thuiskom gevoel.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen hier zeker weer terug !

Harry en Els
10-3-2012

De bungalow bij La Bonavista in Miravet is gelegen in een rustige buurt van een mooi rustig dorpje. Op enkele minuten wandelen van het dorpspleintje met enkele cafeetjes. De NL eigenaren Ronald en Margaret maken er echt werk van om je de mooiste plekjes in de omgeving te laten zien, met de door hun georganiseerde verrassingstocht kom je op plaatsen die je als toerist nooit gevonden zou hebben. Margaret is een wandelende VVV, zij weet meer van de omgeving en de geschiedenis dan menig Spanjaard. Ronald is zelf een fanatiek wandelaar en weet zodoende alle bekende en onbekende routes in de omgeving; hij is bereid om als gids op te treden van een dag of dagdeel. De tijd dat wij er waren, eind februari, hebben we lekker op het terras kunnen genieten van een BBQ aan het zwembad, om te zwemmen was het water nog te koud.

Gereisd Met partner in februari 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Bonavista in Miravet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Bonavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.