Reviews over Miravet

Heerlijk huis

Michael
    4-9-2018

Heerlijk huis van hele lieve en behulpzame Margaret en Ronald. Het huis ligt prachtig in het schitterende dorpje Miravet aan de mooie rivier de Ebro. Wandelen en fietsen was fantastisch. Bedankt!

Geweldige vakantie

Astrid
    1-8-2018

Wij hebben verschrikkelijk genoten op dit vakantieadres. Wat een geweldige mensen en verblijf. Het huis ruim en overal airco. Sateliettelevisie . Ruime keuken met genoeg kookgerei. Alhoewel we dankzij Ronald en Margaret vele lokale restaurantjes hebben ontdekt waardoor we weinig echt hebben gekookt. We kregen alle privacy en ook gebruik van het heerlijke zwembad en tuin. Met onze autopech zijn we enorm geholpen en hebben veel van de cultuur geleerd. Onze kinderen 15 en 10 hebben ook een heerlijke tijd gehad. Iedereen die hier komt heeft garantie op een fantastische vakantie.

Een 'winterse' ervaring om nooit te vergeten!

Hans en Ingrid.
    14-12-2016

Een heerlijk verblijf met alles wat je kan wensen. Een prachtige tuin, fijne zitplekjes binnen en buiten. Fijne eigenaren die je je privacy gunnen en klaar voor je staan als je ze nodig hebt. Zelfs in de december stond het zwembad gebruiksklaar! De omgeving is prachtig, met ruige bergen lieflijke heuvels en op 30 km van zee. We hebben genoten met volle teugen! De rivier, het kasteel, het dorp Miravet hebben ons hart gestolen. Een absolute aanrader!

geweldig vakantieverblijf

Arie
    24-7-2016

La Bonavista ligt in het mooie Catalaanse dorpje Miravet, aan de rivier de Ebro. Het dorp heeft leuke terrassen en een mooi kasteel. Het is omgeven door prachtige natuur en met de auto ben je binnen een half uur aan de Middellandse zee.

La Bonavista heeft een casita, een eigen bungalow met 2 slaapkamers, een badkamer, een flinke huiskamer en keuken en een privé zwembad, omsloten door een prachtige tuin.Vanuit de tuin heb je uitzicht op het kasteel. De bungalow heeft ook een unieke, prachtig ingerichte, grote serre. De behulpzame eigenaren Margaret en Ronald vertellen je alles over de omgeving en de Spaanse cultuur en natuur. Alles is aanwezig voor een heerlijke, onbezorgde vakantie onder de Spaanse zon De luchthaven van Reus is ongeveer 60 km en vanuit Nederland vlieg je daar goedkoop en direct naar toe. Wij zijn er al drie keer geweest en komen er heel graag terug. Een echte aanrader voor een unieke vakantie.

Fantastische locatie, een echte aanrader!!

Ruud en Karin
    19-7-2016

Miravet is een lieflijk dorpje, gelegen aan de rivier de Ebro.

De sympathieke eigenaren van La Bonavista, Ronald en Margareth helpen je graag met tips en advies om Miravet en omgeving te ontdekken.

In de omgeving is er voor elk wat wils: overweldigende natuur, cultuur, sport, ontspanning en rust. Een heerlijk groot zwembad in de met een groene haag omgeven prachtige tuin en de prettige nette ruimten in La Bonavista maakten het een ideale locatie voor onze vakantie samen, maar ook voor een gezin is La Bonavista een fijne vakantieplek.

Vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht met in de verte een berghelling met het kasteel van Miravet, dat 's avonds prachtig verlicht wordt.

Voor ons een topper die we zeker nog vaker willen bezoeken!

Miravet scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews