Camping Playa y Fiesta

Camping Playa y Fiesta
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Playa y Fiesta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Playa y Fiesta in het Nederlands

Dat dit nog kan!

Familie van Heijst, 16-7-2017

Met veel moeite deze reis geboekt. We zijn hier nu twee dagen en wij hebben op onze aankomstdag (zaterdag) direct touroperator gebeld om ons om te boeken, Dit schijnt in het weekend niet te kunnen en we worden maandag terug gebeld?

Een ieder die hier naar toe op vakantie wil weet dan dat;

De staat van de bungalows beneden acceptabel zijn, lekkende kranen, slechte bedden, kapotte koelkast, veel ongedierte.

De receptie vriendelijk personeel maar ze spreken totaal geen Engels/Frans of andere talen dan Spaans.

Veel herrie op het terrein ( vakantiepark kan ik het niet noemen )

Blaffende honden, heel veel zwerfkatten.

Strand is geen strand om te zonnebaden ( geen mogelijkheid om te gaan ivm de vele keien )

Zwembadterrein ligt daarom dan ook bomvol met schreeuwende Spanjaarden. ( zwembad is simpel weg te klein )

Om het terrein te bereiken dien je over een zeer gevaarlijke half bewaakte spoorweg overgang te gaan.

Al met al reden genoeg omtrent zeggen " Gillend naar huis "

Zo willen wij geen vakantie vieren, hier hebben wij te hard moeten sparen.

Lekker aan het strand

unica, 18-9-2016

Hier gestaan in mei prachtige locatie aan zee, zeer veel wind. Wifi kost € 1,= per uur en alleen te ontvangen bij de receptie. Dit is niet van deze tijd. Geen winkeltje op het terrein of in de buurt. Op het terrein zijn div. water tappunten aanwezig. Douche worden goed schoon gemaakt. Als Wifi over de gehele camping aanwezig is voor een redelijke prijs zouden wij hier zeker terug komen. Nu niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa y Fiesta in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa y Fiesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Playa y Fiesta scoort een 5.22 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: