Hotel Pino Alto

9 reviews over Hotel Pino Alto in het Nederlands

budgetvriendelijk & superligging

evy
20-10-2014

klopt dat deze acco verouderd is ,maar er zoveel wordt veel goedgemaakt door de mooie tuin & de rustige ligging, vlakbij het grote zandstrand.

De vier sterren is wellicht overropen,maar je betaalt ook geen viersterrenprijs. Hebben een toffe vakantie gehad, weg van de drukte.

Gereisd met partner in juli 2014

Vergane glorie

Kees Harte
26-9-2012

Wij zaten er via touroperator dus vrij goedkoop. Het hotel heeft een ongezellige eetzaal, verouderde kamers, ligstoelen bij het zwembad die doorgezakt zijn, etc.

Gereisd met partner in september 2012

Hotel Pino Alto doet je afvragen wie de sterren in Spanje uitdeelt en hoe zij er in godsnaam zijn in geslaagd van er 4 (****) te bemachtigen. 2 of maximaal 3 sterren lijken me ruim voldoende voor hetgeen zij te bieden hebben! De infrastructuur is aan hernieuwing toe, het personeel geeft een amateuristische en gelaten indruk, het eten is ronduit teleurstellend, ... Absoluut GEEN aanrader dus...

De lokatie Miami Platja (vlakbij Salou en Cambrils) is daarentegen een absolute aanrader voor gezinnen die een aangename, rustige strandvakantie in gedachten hebben. Je vindt er de ene baai na de andere met prachtige witte en beveiligde stranden afgelijnd door palmbomen en een heerlijk warme en heldere Middelandse zee. Als je ook van cultuur houdt kan je afwisselend terecht in de prachtige historische steden in Catalunië waarvan enkele alvast tot het UNESCO werelderfgoed mogen worden gerekend.

Gereisd met partner in juli 2012

4 sterren ?!?

D.E. Desmyter
23-7-2012

Hotel Pino Alto doet je afvragen wie de sterren in Spanje uitdeelt en hoe zij er in godsnaam zijn in geslaagd van er 4 (****) te bemachtigen. 2 of maximaal 3 sterren lijken me ruim voldoende voor hetgeen zij te bieden hebben! De infrastructuur is aan hernieuwing toe, het personeel geeft een amateuristische en gelaten indruk, het eten is ronduit teleurstellend, ... Absoluut GEEN aanrader... De lokatie Miami Platja (vlakbij Salou en Cambrils) is daarentegen een aanrader voor gezinnen die een aangename strandvakantie in gedachten hebben.

Gereisd met partner in juli 2012

Mooi complex met heerlijke rustige tuin

M de Nijs
21-4-2011

We hebben genoten van een heerlijke vakantie. Ruime chalets, vriendelijk personeel, goed eten en nabij het mooie zandstrand van Miami Playa.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
2004

ik vond het echt reuze meevallen

lieke
8-2-2004

ik vond het echt reuze meevallen. Ik denk dat er negatieve ervaringen zijn omdat het al een prive eigendom is en dus naar de smaak van de eigenaar is ingericht. Bij ons was het echt perfect goede ligging en fijn balkon alleen een nadeel je kon nergens terecht met vragen maar dat kon ook aan onze reisorganisatie liggen. Was goedkoop en het is een aanrader!

Gereisd anders in februari 2004

Zeer, zeer slecht appartement en zeer vies. Eigenaars kunnen alleen maar zeuren, maar zijn verder niet bereiken. Hier absoluut niet naar toe gaan.

Gereisd anders in februari 2004

Dit is echt het meest verrotte appartement waar ik ooit in mijn hele leven in heb geslapen. De bedden vallen uit elkaar, het bestek en alle andere zooi die daar in het appartement ligt is te vies om aan te raken. Mensen een advies: GA HIER NIET NAAR TOE, ANDERS ZAL JE ER SPIJT VAN KRIJGEN!

Gereisd anders in januari 2004

Dit is echt geen aanrader!! T was zo verrot toen we binnen kwamen. De schimmel zat aan het fornuis. Het was voor zes personen maar er waren maar drie stoelen!! Een NACHTMERRIE!!

Gereisd anders in januari 2004

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pino Alto in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pino Alto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.