Villa Miami Playa

9 reviews over Villa Miami Playa in het Nederlands

Nooit meer.

Caroline
13-9-2015

Slecht onderhouden Villa. Riolering werkte slecht. Vieze riolerings lucht in huis. Regelmatig alle toiletten doortrekken dan werd de stank minder. Twee keer achter elkaar doortrekken dan kwam het water onder de pot vandaan. Jammer want voor de rest een prima huis. Zelf een bier en wijn glas gekocht. Er was een mooie verzameling kapotte borden. ik zou zeggen niet ook qua omgeving. Stranden prima.

Oud en gedateerd.

Neijenhuijs
12-9-2015

Villa met een slecht werkende riolering geen enkele kraan die goed werkte. Enorme stank van de riolering. Twee keer doortrekken en het water kwam onder de pot vandaan. Nog nooit zoveel kapotte borden bij elkaar gezien. Zelf maar een wijn en bier glas gekocht. Jammer dat het pand zo slecht onderhouden is, want verder was het ruim en groot. Lag heel rustig. De touroperator verzuimt te vermelden dat straatnamen en huisnummers niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dit ter gevolgen van twist geschil met de Spaanse regering. Echt geen waar voor je geld. Ik zou zeggen niet doen.

eenvoudig maar okay

evy
17-7-2013

je moet wel een beetje geluk hebben misschien, maar sommige villas zijn echt wel prima. Alle villas zijn van andere eigenaren dus sommigen investeren meer dan anderen in decoratie & renovatie.

zou daar nooit meer naar toe gaan.

vandemoortele gwendolyne
11-8-2012

het is wis in een villa daar. we waren met 6 er waren maar 4 stoelen binnen en buiten. en 2 lig stoelen. die aan niet veel betekenen. rond het zwembad was de rand van de verf aan het komen het afschilverde af. de bq was ook niet voor te spreken de rooster voor het vlees op te leggen was zo vuil dat wij een nieuwe zijn gaan kopen zelfs geen genoeg kook poten dat we 1 gaan kopen zijn. voor 1800€ voor 1 week hadden ons daar heel iets anders bij voorgesteld.

super villa

karly
25-8-2011

De villa in Miami Playa was erg mooi. Hij is erg groot met grote tuin. Er is een prive zwembad bij die 2x per week wordt gereinigd. de omgeving is echter minder. het is totaal niet toeristisch, geen leuke winkel straat op loopafstand. Hebben alles met de auto gedaan! Salou en Cambrills zaten wel dichtbij en waren met 15min goed aan te rijden!!

Oud en onverzorgd

echtpaar met kinderen
30-7-2011

Voor bijna 200 euro per nacht een oud, ouderwets en vies vakantiehuis verhuren is schandalig.

Bedden die verstevigd zijn met karton, na 1 nacht zijn we op de grond gaan slapen, sanitair uit 1950, wc's die niet funktioneren en 4 handdoeken voor 4 personen voor 10 dagen. Een totaal onverzorgde tuin. Het enige pluspunt was een net zwembad.

De touroperator zou zich moeten schamen om deze accomodatie aan te bieden voor dit geld.!!!

a_ruiter487
15-6-2011

Mooie grote 2 onder 1 kap villa met prive zwembad garage onder het huis type 200 2 badkamers 4 slaapkamers sat tv mooie keuken 2 bbq ligbeden.Gelegen in villa wijk strand op 5 min rijden lang breed zandstrand.Goede uitvalbasis voor tripjes om daarna van je rust te genieten in je eigen villa.Hou je van drukte dan zal je de auto moeten nemen voor ons was het een geweldige vakantie en gaan 2011 terug en nemen dan een tye 250 villa .de temp was in sept 2010 30 graden..De service bij de receptie was keurig netjes verzorgd De receptie zit op een centraal punt dus niet bij je villa.De villa,s zijn van verschillende eigenaren dus de indeling zal verschillen.Type 200 kan ik aanbevelen zoveel m2 opp meer als staat aangegeven ik zal wat foto. plaatsen heb je vragen mail me.Wij kijken er alweer naar uit om te gaan.

Hospitalet del Infante een gemeente met Miami Play

Hans en Gina
1-10-2009

Mooi strand leuk in het hoogseizoen, voorjaar en najaar meer voor ouderen die rust zoeken

Bij Playa d,Or een leuk vakantie dorpje met leuke bungalows met uitzicht op zee een heel breed strand en erg schoon zee op afstand 75 meter

2007

Beste mensen, ga hier echt NIET naartoe

Meen
      18-9-2007

Beste mensen, ga hier echt NIET naartoe.

De villa voldoet bij lange na niet aan het omschrijven profiel uit de reisgids. De villa die wij kregen was oud, armoedig, verwaarloosd en vies.

Er hing ook een hele slechte sfeer in het huis, ik kreeg er kippenvel van. Er kon ons niks anders aangeboden worden want het zat allemaal vol volgens de receptie. Vrij uit kon alleen een extra schoonmaak regelen maar daar waren de grootste problemen niet mee verholpen.(drukke weg, kapotte tegels in het zwembad, verf dat van het plafond bladerde, etc. etc.) Van ellende zijn we omgekeerd en maar naar huis gegaan. De week daarvoor zijn we in Mas Fumats geweest en dat was geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Miami Playa in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Miami Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.