Villa Chalets Verdi & Romani ****

Review geschreven door damen

nooit meer

damen
15-7-2010

Wij zijn juist terug van een vakantie in Miami Playa. De Chalets Verdi zijn ronduit vies en vuil. Wij hebben 1 nacht in zulk een huisje doorgebracht (nr. 10). Wij zijn de volgende dag gaan reclameren en hebben 1 van de vier huisjes Romani toegewezen gekregen. Die waren proper, nieuw doch qua huishoudgerief niet proper, heel weinig aanwezig! Van de vier huisjes waren er slechts 2 bezet. De andere mensen had men 3 huisjes van Verdi aangeboden. Zij hebben gewoonweg geweigerd in die huisjes te gaan!

De huisjes zijn ook totaal niet beveiligd in tegenstelling tot de huisjes in de omgeving. De ander familie heeft dan ook bezoek gekregen van inbrekers.

Voor ons geen goede vakantie!!!!