Villa Casalot

Laatste review

Ontzettend genoten!

De mir,
19-9-2017

Fijn schoon huis, met privacy, voorzien van alle gemakken, ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Heerlijk genoten van het grote goed onderhouden zwembad. Met de auto diverse uitstapjes gemaakt o.a. Salou, Tarragona, Cambridge en Barcelona. Kortom een fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Overigens dank aan de eigenaars die erg vriendelijk en behulpzaam waren!

Kenmerken

19-9-2017

Super locatie

Michael van Soelen en Joni Hazebroek,
16-4-2017

Goed onderhouden villa en tuin van alle gemakken voorzien. In een rustige buurt gelegen op ongeveer 3km van het strand. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Mooi/ schoon zwembad

Leuke bar op loopafstand met live muziek en wifi

Buurtsuper in de buurt voor dagelijkse boodschap en verse broodjes.

Ik kom zeker terug!

Mathijs Bos,
25-1-2017

Prachtig onderhouden, zeer vriendelijke en behulpzame verhuurders en een keurig onderhouden villa en tuin met veel privacy. Ook een mooie omgeving (vlakbij het strand) en mooie plaatsen en oude dorpjes in de directe omgeving.

Fantastisch huis en zwembad

Jan Hazebroek,
23-1-2017

Een heerlijk huis met zwembad. Je kan alle kanten op in deze omgeving. Naar het strand, bergen, grote steden en dorpjes. Het aanbevelen waard voor dit huis met een zembad. Wij hebben ervan genoten. Het weer is in de zomer pergect. In het huis is ook een airco aanwezig, wat de temperatuur zeer aangenaam maakt

Een heerlijk zwembad....veel privacy....grote tuin.... een fijne en schone bungalow....een tuin die goed wordt onderhouden....als je iets nodig hebt staat men direct voor je klaar en een mooie omgeving, met genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casalot in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casalot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.