We hebben een aantal aanbieders voor Miami Playa voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami Playa

Ik zeg, I”ll be back!

W. D. S.
    13-8-2018

Het dorp is mooi en heeft nog zijn typisch karakter behouden. De stranden zijn heel mooi en goed onderhouden. Veel gezellige barretjes en restaurants en zeker niet te duur. Veel festiviteiten, het gehele jaar door.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Dit jaar wéér

Mar
    8-3-2018

Wij huurden een apartement aan de boulevard met zeezicht. Langs de boulevard vind je verschillende restaurantjes die lekker en betaalbaar zijn. Het strand is heerlijk ruim en schoon. Langs de boulevard kun je heerlijk wandelen naar het volgende vissersplaatsje L’Hospitalet de l’Infant; hier is op zondag een gezellige markt en aan de haven kan je heerlijk eten. Het dorp Miami Playa stelt niet zo veel voor qua gezelligheid, er zijn echter wel voldoende winkels en supermarkten en volop restaurants. Voor een gezellige avond ga je naar Victoria, dit is van Hollandse eigenaren Sjaak en Petra, hier kan je lekker eten maar ook gezellig even borrelen.

Gereisd Met partner in mei 2017

Rustig, maar gezellige, vriendelijke mensen

J.Bos
    27-5-2017

De restaurants in de "hoofdstraat" verschillen nogal van prijs/kwaliteit. Onze persoonlijke favoriet was la Corona. De veelal aangeprezen bars en restaurants van de touroperator kan je beter links laten liggen. La Borda is wel oke, maar dan voornamelijk vanwege de lage prijzen. De beste koffie kan je halen bij "Claudia". Mocht je willen eten bij El Maño (het beste restaurant volgens de lokale bevolking), reserveer direct bij aankomst, in de hoop dat je eind van de week een plekje hebt. Ons is het helaas niet gelukt.

We hebben 4 dagen door de bergen gefietst, met goede mountainbikes die je goedkoop kan huren bij Mané (Av. Barcelona 136)

Gereisd Met partner in mei 2017

Geweldige sfeer en omgeving :)

Nancy Scipio
    27-5-2017

Ik vind Miami Playa bij uitstek super geschikt om mijn vakanties door tr brengen. Het dorp is beregezellig en de omgeving is zo mooi! De verschillende baaien zijn prachtig en de stranden zijn schoon. Restaurants zijn er in overvloed en echt goedkoop. Ook die aan het strand. In de supermarkten krijg je alles, misschien wel meer dan in Nederland. Ik ga zeer zeker weer terug. Heb heimwee naar Miami Playa.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig, niet druk

Frank N
    21-7-2014

Wel gezellig, persoonlijk vermaak ik me wel op terrasjes Ik heb geen last van trein, ik hoor hem alleen als ik naar het strand loop. Prachtig strand, geen discotheken verder wel rust en er rijden tegenwoordig geen vrachtwagens hier en de drukke weg valt wel mee Mvg Frank N 16 jaar oud 21-07-2014

Gereisd Met vrienden in juli 2014
Miami Playa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 68 reviews