Camping Camping Barcelona

• Onvoldoende: 1 - 5

Beter een stukje doorrijden...,

Hanneke
13-5-2016

Het lijkt leuk, gratis bus (we moesten met 4 kids ruim 40 min staan...) naar Barcelona maar daarmee is alles gezegd. Niks te doen voor de kinderen, zwembad gesloten, je kunt vanaf het terrein geen kant op met de fiets of lopend! Grote plus was het keurige sanitair.

Uitstekende camping in alle talen

Harrie
27-8-2015

Om Barcelona te bezoeken werd (met ACSI) deze camping bezocht. Tevens lieten wij daar onze camper 10 dagen achter daar wij in onze vakantie nog een cruise maakte vanuit Barcelona. Op vele tijden liep er speciaal vanaf de camping een eigen grote (gratis) bus naar Barcelona. Ook een kleine shuttelbus liep constant naar het strand dan wel Mataró of het station. Klasse geregeld. Heel vriendelijk personeel bij de receptie overigens alle talen sprekend; ook Nederlands. Een uitstekend schoon sanitair en de camping is voorzien van een eigen mooi zwembad. De camping winkel is goed voorzien. Barcelona is een bezoek waard. Jammer dat internet op de camping heel langzaam functioneert. Nog een opmerking: iedere avond werd door een persoon “Security” alle voertuigen gecontroleerd. Ook de prijs om onze camper 10 dagen op dezelfde plek incl. stroom bleek heel reëel.

Wij hebben een uitstekende vakantie genoten.

Prima!!!

Jan Kloppers
14-8-2015

Prima verblijf, goede camping, schoon sanitair, vakken voldoende groot. Zwembad ook goed.

Ideaal gelegen voor een bezoek aan Barcelona.

Shuttle vervoer keurig geregeld.

vuile boel !

peter
26-7-2015

wat een vuile vieze boel, gaan al 12jaar op camping reizen maar dit nog niet gezien,5dagen betaald op voorhand,slechts 2gebleven,heb zelfs de moeite niet gedaan mn geld terug te vragen,dit 5sterren! onbegrijpelijk!!!!

Super camping!

Pieterjan
5-7-2015

Hier verbleven in juni 2015 en hadden een super aangenaam verblijf.

- Restaurant is simpele maar zéér betaalbare keuken

- Ligweide aan zwembad / pool bar met zéér vriendelijk personeel is zeker een pluspunt

- Shuttlebusjes naar Mataro en naar Barcelona zijn een super luxe!

- Prachtige staanplaats gekregen voor onze trekcaravan! Gaf echt rust!

- Héél behulpzaam en vriendelijk personeel aan de receptie (en in bar) in verschillende talen waaronder ook Nederlands.

- Ligt langs een drukke straat maar van niets van te merken op de camping zelf. Zéér rustige en gezellige camping!

- Sanitair lag er steeds proper bij en ruim voldoende!

- Strand in de buurt van de camping is er niet echt maar kan je wel te voet doen via het paadje langs de spoorweg of met de gratis shuttlebus. Kleine strandjes vlakbij de camping bereikbaar via paadje onder de grote weg.

Niets op aan te merken.

Goede uitvalsbasis om Barcelona te bezichtigen.

Beerens-Landuyt
31-5-2015

In mei 2015 op deze camping gestaan, vrnl. om met de gratis shuttle van de camping Barcelona te bezichtigen. Men kon eveneens aan de receptie buskaarten kopen om met de toeristische bus (1;2 of 3 dagen ticket) de stad te bezichtigen; wij hebben een 2-dagen ticket gekocht à 38 € per persoon en dit is ons enorm goed bevallen (op- en afstapplaatsen zoveel men zelf bepaalt; de bussen rijden om de 10' ongeveer). Men ontvangt koptelefoons in meerdere talen in te stellen, ook Ndl.

De camping zelf is heel proper, inclusief sanitair. Vriendelijk onthaal en een goed restaurant met zeer betaalbare prijzen. Een groot nadeel is wel dat men vanaf de camping bijna onmogelijk kan gaan wandelen of gaan fietsen, enorm drukke weg + ook nog eens een treinspoor. Strand is zodoende onbereikbaar vanaf de camping. Men is dus bijna verplicht steeds de wagen te nemen. De meeste bezoekers komen hier meestal specifiek om Barcelona te bezoeken en dit is prima geregeld zodoende geef ik geen beoordeling qua ligging

Zeer te vreden, in september/oktober

Claire & Jos
12-10-2014

We zijn met de camper eind sept.2014 naar deze camping gekomen.

Gratis bus van en naar Barcelona, van en naar het strand, station en stad Mataró was een verassing. Het was echt een must, daar de weersomstandigheden op dat ogenblik niet erg intrek was om in de zon te liggen. Tevens hebben we genoten van de verschillende wandelingen.

de camping is een aanrader voor camper.

Wat betreft enkels nadelen, och je heb steeds kampeerders die het niet zo nauw nemen betreft zuiverheid, mede andere die voor alles en nog een stok zoeken om een hond te slaan. wij waren echt te vrede en keren nogmaals terug.

beoordeling vakantie camping Barcelona.

de Putter
2-6-2014

De camping in Matato is een ideale plaats voor een bezoek aan Barcelona.Het personeel is erg vriendelijk en spreekt vele talen, zo ook nederlands.De bus naar Barcelona is in het voorseizoen gratis,de kaarten voor Sagrada Familia en park Guell zijn daar te bestellen dat voorkomt een lange wachttijd.Sanitair is schoon en netjes. De plaatsen zijn klein Wij vonden het een fijne camping.

Voor ons niet meer!

Ruth
20-5-2013

Wij bezochten deze camping (met Acsi) om Barcelona te bezoeken. De campingplaatsen zijn zeer klein. Het sanitair niet schoon. Barcelona is eigenlijk te ver weg als je zelf ook wel eens met de auto of trein die kant op wil. De shuttle bus is het enige positieve van deze camping.

De kinderboerderij op de camping kon niet bezocht worden en de speeltuin was minimaal. De camping is erg druk met campers. Overdag is het erg rustig op deze camping omdat iedereen naar Barcelona is.

De perfecte ligging maakt veel goed!

katrien janssens
20-3-2013

We kozen deze camping speciaal om Barcelona te bezoeken en huurden een bungalow. Verdergaand op de site geloofden we om voor ongeveer 1000 EUR per week toch een deftig onderkomen te krijgen. Bij aankomst waren ze nog aan het poetsen, maar iets dat volledig versleten en afgeleefd is, kan je niet goed krijgen met een poetsbeurt. We kregen een bungalow met kapotte gordijnen, een doorgebrand lampje (veiligheid??), opgezwollen kastjes omdat ze ooit vochtig geweest waren met bovendien afgebroken hoeken. Kortom: gewoon versleten en zeker geen 1000 EUR per week waard.Toen we dit meldden aan de receptie kregen we wel een andere bungalow, die in iets betere staat was.Douchen hebben we die week in het sanitaire gebouw van de camping gedaan, wat wel zeer proper was. Ook de bereidwilligheid en vriendelijkheid van de mensen aan de receptie is zeker het vermelden waard.De shuttle naar Barcelona is zeker een pluspunt. We hebben die week de auto laten staan en zijn telkens met bus gereden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Barcelona in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Barcelona scoort een 7.38 uit 10 op basis van 44 reviews.