Camping Camping Barcelona

33 reviews over Camping Camping Barcelona in het Nederlands

super plekje dichtbij Barcelona

Rich en Anne
4-9-2016

Goed uitziende camping prima schoon en netjes sanitair.

Goed zwembad, voldoende lekkere bedjes , iets minder parasols. Fijne liggende met loungebedden.

Mooie ruime plekken, schaduw aan de matige kant.

Prima lokatie aan een wat drukker weg, maar daar heb je eigenlijk geen hinde van. Trein gaat iedere 20 min aan de overkant ook voorbij. Ook hier hebben wij ons niet aan gestoord.

Gratis Pendelbus service naar strand of stadje helemaal top.

Grote strand op 20 min lopen langs het spoor.

Bus is beter om te gebruiken.

Barcelona op 30 min rijden voor een 4 euro gaat er een bus vanaf de camping naar Barcelona. Erg goed geregeld.

Wij hebben geen klagen gehad.

Sanitair is prima en wordt vaak schoongemaakt. Plaatsen zijn prima, maar niet groot. Gratis bus naar Barcelona en het zandstrand van Mataró en een hond is geen enkel probleem in de bus. In Barcelona is het wat lastiger met een hond en muilkorf verplicht. Zwembad ging op laatste dag van ons verblijf open, het water was nog wat koud, maar verder een heel fijn groot zwembad en voldoende ligbedden. Vlak voor camping loopt een heel drukke verkeersweg en er rijden veel treinen, maar is niet zichtbaar vanaf camping en ook niet hinderlijk hoorbaar. Receptie is heel toegankelijk, vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede kampwinkel, vers brood en een prima restaurant. Ook zijn er voldoende wasmachine's etc. Kortom een heel goede keuze om de stad Barcelona te bezoeken en de Costa Brava.

Prima camping en goede service

a.a.van staalduinen
29-5-2016

"Het lijkt leuk, gratis bus (we moesten met 4 kids ruim 40 min staan...) naar Barcelona maar daarmee is alles gezegd. Niks te doen voor de kinderen, zwembad gesloten, je kunt vanaf het terrein geen kant op met de fiets of lopend! Grote plus was het keurige sanitair." schrijft iemand. Mijn commentaar

Jammer, zelden een camping meegemaakt waar de service zo ontzettend goed was in alle opzichten. Je kon van de camping lopen naar Mataro langs het spoor en fietsen over de weg. Staan in de bus? nee als je maar een dag vooraf op tijd een plaats reserveert. Het zwembad was dicht maar dat is normaal in mei toch?

Beter een stukje doorrijden...,

Hanneke
13-5-2016

Uitstekende camping in alle talen

Harrie
27-8-2015

Om Barcelona te bezoeken werd (met ACSI) deze camping bezocht. Tevens lieten wij daar onze camper 10 dagen achter daar wij in onze vakantie nog een cruise maakte vanuit Barcelona. Op vele tijden liep er speciaal vanaf de camping een eigen grote (gratis) bus naar Barcelona. Ook een kleine shuttelbus liep constant naar het strand dan wel Mataró of het station. Klasse geregeld. Heel vriendelijk personeel bij de receptie overigens alle talen sprekend; ook Nederlands. Een uitstekend schoon sanitair en de camping is voorzien van een eigen mooi zwembad. De camping winkel is goed voorzien. Barcelona is een bezoek waard. Jammer dat internet op de camping heel langzaam functioneert. Nog een opmerking: iedere avond werd door een persoon “Security” alle voertuigen gecontroleerd. Ook de prijs om onze camper 10 dagen op dezelfde plek incl. stroom bleek heel reëel.

Wij hebben een uitstekende vakantie genoten.

Prima!!!

Jan Kloppers
14-8-2015

Prima verblijf, goede camping, schoon sanitair, vakken voldoende groot. Zwembad ook goed.

Ideaal gelegen voor een bezoek aan Barcelona.

Shuttle vervoer keurig geregeld.

vuile boel !

peter
26-7-2015

wat een vuile vieze boel, gaan al 12jaar op camping reizen maar dit nog niet gezien,5dagen betaald op voorhand,slechts 2gebleven,heb zelfs de moeite niet gedaan mn geld terug te vragen,dit 5sterren! onbegrijpelijk!!!!

Super camping!

Pieterjan
5-7-2015

Hier verbleven in juni 2015 en hadden een super aangenaam verblijf.

- Restaurant is simpele maar zéér betaalbare keuken

- Ligweide aan zwembad / pool bar met zéér vriendelijk personeel is zeker een pluspunt

- Shuttlebusjes naar Mataro en naar Barcelona zijn een super luxe!

- Prachtige staanplaats gekregen voor onze trekcaravan! Gaf echt rust!

- Héél behulpzaam en vriendelijk personeel aan de receptie (en in bar) in verschillende talen waaronder ook Nederlands.

- Ligt langs een drukke straat maar van niets van te merken op de camping zelf. Zéér rustige en gezellige camping!

- Sanitair lag er steeds proper bij en ruim voldoende!

- Strand in de buurt van de camping is er niet echt maar kan je wel te voet doen via het paadje langs de spoorweg of met de gratis shuttlebus. Kleine strandjes vlakbij de camping bereikbaar via paadje onder de grote weg.

Niets op aan te merken.

Goede uitvalsbasis om Barcelona te bezichtigen.

Beerens-Landuyt
31-5-2015

In mei 2015 op deze camping gestaan, vrnl. om met de gratis shuttle van de camping Barcelona te bezichtigen. Men kon eveneens aan de receptie buskaarten kopen om met de toeristische bus (1;2 of 3 dagen ticket) de stad te bezichtigen; wij hebben een 2-dagen ticket gekocht à 38 € per persoon en dit is ons enorm goed bevallen (op- en afstapplaatsen zoveel men zelf bepaalt; de bussen rijden om de 10' ongeveer). Men ontvangt koptelefoons in meerdere talen in te stellen, ook Ndl.

De camping zelf is heel proper, inclusief sanitair. Vriendelijk onthaal en een goed restaurant met zeer betaalbare prijzen. Een groot nadeel is wel dat men vanaf de camping bijna onmogelijk kan gaan wandelen of gaan fietsen, enorm drukke weg + ook nog eens een treinspoor. Strand is zodoende onbereikbaar vanaf de camping. Men is dus bijna verplicht steeds de wagen te nemen. De meeste bezoekers komen hier meestal specifiek om Barcelona te bezoeken en dit is prima geregeld zodoende geef ik geen beoordeling qua ligging

Zeer te vreden, in september/oktober

Claire & Jos
12-10-2014

We zijn met de camper eind sept.2014 naar deze camping gekomen.

Gratis bus van en naar Barcelona, van en naar het strand, station en stad Mataró was een verassing. Het was echt een must, daar de weersomstandigheden op dat ogenblik niet erg intrek was om in de zon te liggen. Tevens hebben we genoten van de verschillende wandelingen.

de camping is een aanrader voor camper.

Wat betreft enkels nadelen, och je heb steeds kampeerders die het niet zo nauw nemen betreft zuiverheid, mede andere die voor alles en nog een stok zoeken om een hond te slaan. wij waren echt te vrede en keren nogmaals terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Barcelona in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.