Camping Camping Barcelona *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door a.a.van staalduinen

Prima camping en goede service

a.a.van staalduinen
29-5-2016

"Het lijkt leuk, gratis bus (we moesten met 4 kids ruim 40 min staan...) naar Barcelona maar daarmee is alles gezegd. Niks te doen voor de kinderen, zwembad gesloten, je kunt vanaf het terrein geen kant op met de fiets of lopend! Grote plus was het keurige sanitair." schrijft iemand. Mijn commentaar

Jammer, zelden een camping meegemaakt waar de service zo ontzettend goed was in alle opzichten. Je kon van de camping lopen naar Mataro langs het spoor en fietsen over de weg. Staan in de bus? nee als je maar een dag vooraf op tijd een plaats reserveert. Het zwembad was dicht maar dat is normaal in mei toch?