Camping Camping Barcelona

Camping Camping Barcelona
7,6

Laatste review

Middel grote camping maar kijk goed waar ze je neer zetten want niet alle plekken zijn even ruim en goed gesitueerd.

Zeer drukke weg langs de camping er was een mooi fietspad beloofd maar dat is niet of nauwelijks te bereiken en loopt direct langs het spoor.

Ons werd geadviseerd het eerste stuk over de drukke weg te fietsen of lopen want verderop werd het beter.

Wij besloten ons leven niet te wagen voor een fietstochtje.

De beloofde PICNIC plek was gesloten en de hond mag niet bij het zwembad wat logisch is en de hond in de camper laten terwijl wij zwemmen is geen optie, dus dat viel tegen.

Wel werd na onze klacht voor ons de PICNIC plek geopend dus dat was positief.

En hoewel wij zelf ook een camper hebben vonden we de vuil water loosplaatsen vlak langs de plaatsen zeer onprettig.

Campers die steeds aan en af rijden stank van de vuil water tank en vliegen overlast

Bij elkaar te veel minpunten voor een relatief dure camping

34 reviews over Camping Camping Barcelona in het Nederlands

Voldoet niet aan verwachting

Ina,
6-10-2018

Wij besloten ons leven niet te wagen voor een fietstochtje.

Wel werd na onze klacht voor ons de PICNIC plek geopend dus dat was positief.

Bij elkaar te veel minpunten voor een relatief dure camping

Wij verbleven 10 dagen op de camping om van daaruit uitstapjes te maken naar plaatsen in de buurt. We verbleven in een van de bungalows. Alle positieve punten in de andere reviews worden absoluut ondersteund. Voor ons het enige minpunt was dat we erg veel last hadden van muggen, maar mogelijk kwam dit omdat we helemaal achteraan op de camping lagen (in bungalow 1) en mogelijk ook omdat we in september gingen. Bungalows zijn goed geïsoleerd, waardoor geen last van omgevingsgeluiden.

Leuke camping die op ongeveer 3 kwartier van het centrum van Barcelona ligt. Niet echt een stadscamping dus, maar wij waren positief verrast. De camping ligt vlakbij een strand en is, hoewel naast een spoorweg en autobaan, rustig gelegen. Er is een prima zwembad met daarnaast een ligweide met mooie ligbedden, pooltafel en restaurant. Vanuit het zwembad kijk je uit op zee. Er is enige animatie (knutselen voor de kinderen) en s avonds is er vaak live muziek. De plekken zijn niet groot, maar hebben bijna allemaal wel iets van schaduw. Publiek is heel divers; de meeste mensen blijven een dag of vijf om Barcelona te bezoeken.

Positief: sanitair, warm water, goede douches, goede afwas faciliteiten en schoon. Prima busverbinding met stad/strand en voor €6 in hoogseizoen naar Barcelona. Personeel erg vriendelijk ook bij de receptie.

Negatief: grote staanplaatsen waren toch kleiner dan beloofd. Er komen veel campers vanwege de goede bereikbaarheid van Barcelona. Als caravan eigenaar is dat toch jammer. Kinderen maken daardoor minder vrienden.Animatie is leuk voor jongeren tot 12. jaar. Voor oudere jeugd is er weinig te doen. WiFi is gratis maar vaak een slecht bereik. Restaurant zou een betere kwaliteit kunnen leveren.

Ik ga terug !

Van den eynde bart,
27-6-2018

Zeer aangenaam verblijf gehad hier. Geen enkele onvriendelijke werknemer tegengekomen op het terrein. Leuk dat er op de receptie zoveel talen gesproken wordt, handig ! Sanitair was erg schoon en voldoende aanwezig ook. Gratis busje was ook handig, zeker omdat het elk half uur rijdt, moet je nooit lang wachten. Het enige dat misschien een minpunt is, is dat er geen strand vlak aan de camping is, maar dat maken ze dan weer goed met het gratis busje tot aan de beachbar. Wifi was er maar traag, maar op vakantie zeker goed genoeg. Ik ga er zeker terug !

Leuke camping

Mar,
25-9-2017

Het sanitair is erg goed. Word vaak schoongemaakt en altijd warme douches. Het zwembad is super met veel bedden.Wij hadden de grote plaats dat zijn mooie plaatsen met stroom water en afvoer. Personeel bij het zwembad en het restaurant zijn aardig. Bij de receptie wat minder. Het nadeel is dat er vanaf september huisdieren opmogen.Katten en honden. Leek soms een dierentuin.De honden mogen zelfs mee in de gratis bussen.En in de bus naar Barcelona. Dat is niet erg hygiënisch. Erg veel overlast gehad van de wilde katten.Na meerdere keren dit gemeld te hebben.Hoopten wij dat hier iets aangedaan werd.Helaas helemaal niks. Niet prettig als je ze aantreft in je caravan of stoelen. Verder is de Camping erg schoon.

Goede uitvalsbasis voor Barcelona

Erik De Rouck,
25-8-2017

Goede camping met voordeel dat je makkelijk met bus naar Barcelona kan voor nog geen 6 Euro tijdens hoogseizoen. Hebben hier 2x gebruik van gemaakt - goed geregeld je wordt afgezet en opgehaald op de plaça catalunya. Iedere avond was er iets te beleven (animatie : beatles, rock,..). Geen treinen na 23u tot 's morgens 5/6u. Als je boven op camping kan staan is het beter, wij stonden aan de dieren. Er zijn groeten plaatsen en de gewone plaatsen (die laatste zijn wel echt klein). Wij verbleven er 12 nachten - eigenlijk is 1 week voldoende om Barcelona te verkennen. Zwembad is ok en leuke lounge bar. Stoeltjes werden leeggemaakt indien je handdoek laat liggen. Zo was er altijd wel plaats aan het zwembad. Eigenaar stond open voor opmerkingen en naar ons toe zeer klantvriendelijk. Ook hebben ze veel aandacht voor veiligheid. Internet ok maar niet constant en niet over ganse camping, wel gratis.

Montserrat, Cava wijngaarden in de buurt. Ook een goede Outlet aan scherpe prijzen op 15 minuten rijden.

Camping goede uitvalsbasis voor bezoek Barcelona

Familie Besseling,
19-8-2017

Camping met relatief weinig schaduw. Goede faciliteiten (kampwinkel, restaurant, receptie). Sanitair ouderwets maar goed schoon en onderhouden (heet water). Pendelbus naar Barcelona (betaald maar voordeliger dan met bus en trein) en gratis pendelbus naar Mataróstad en strand vanaf camping.

Plekken groot genoeg.

Zeer leuke vakantie

Fam. Leemans,
14-7-2017

Wij zijn 10 dagen op deze camping verbleven, met onze 4 kinderen tss 8 en 16 jaar. Voor ons was het een heel positieve ervaring. Onze kids hebben zich super geamuseerd en wij ook, trouwens. Gezwommen in het zwembad (al was het in die periode nog koud water, onze kinderen vonden dat niet erg), voetbal gaan kijken in de bar, 2 keer op uitstap naar Barcelona met de gratis shuttle-bus en een paar keer gebruik gemaakt van het busje dat rijdt tot het station, het strand en het stadje. We hadden ook steeds warm water in de douches. Enige minpuntje was de slechte WiFi-ontvangst, wat voor ons niet heel erg is, we waren tenslotte op vakantie. Volgend jaar gaan we zeker terug naar Camping Barcelona.

gratis bus naar Barcelona, perfecte WiFi op al je toestellen, veel leuke activiteiten zoals een gratis cursus sangria maken, goed sanitair, goed café-restaurant en de winkel is tot 21u open. En al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Barcelona in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.