Camping Camping Barcelona

29 reviews over Camping Camping Barcelona in het Nederlands

Leuke camping

Mar
25-9-2017

Het sanitair is erg goed. Word vaak schoongemaakt en altijd warme douches. Het zwembad is super met veel bedden.Wij hadden de grote plaats dat zijn mooie plaatsen met stroom water en afvoer. Personeel bij het zwembad en het restaurant zijn aardig. Bij de receptie wat minder. Het nadeel is dat er vanaf september huisdieren opmogen.Katten en honden. Leek soms een dierentuin.De honden mogen zelfs mee in de gratis bussen.En in de bus naar Barcelona. Dat is niet erg hygiënisch. Erg veel overlast gehad van de wilde katten.Na meerdere keren dit gemeld te hebben.Hoopten wij dat hier iets aangedaan werd.Helaas helemaal niks. Niet prettig als je ze aantreft in je caravan of stoelen. Verder is de Camping erg schoon.

Goede uitvalsbasis voor Barcelona

Erik De Rouck
25-8-2017

Goede camping met voordeel dat je makkelijk met bus naar Barcelona kan voor nog geen 6 Euro tijdens hoogseizoen. Hebben hier 2x gebruik van gemaakt - goed geregeld je wordt afgezet en opgehaald op de plaça catalunya. Iedere avond was er iets te beleven (animatie : beatles, rock,..). Geen treinen na 23u tot 's morgens 5/6u. Als je boven op camping kan staan is het beter, wij stonden aan de dieren. Er zijn groeten plaatsen en de gewone plaatsen (die laatste zijn wel echt klein). Wij verbleven er 12 nachten - eigenlijk is 1 week voldoende om Barcelona te verkennen. Zwembad is ok en leuke lounge bar. Stoeltjes werden leeggemaakt indien je handdoek laat liggen. Zo was er altijd wel plaats aan het zwembad. Eigenaar stond open voor opmerkingen en naar ons toe zeer klantvriendelijk. Ook hebben ze veel aandacht voor veiligheid. Internet ok maar niet constant en niet over ganse camping, wel gratis.

Montserrat, Cava wijngaarden in de buurt. Ook een goede Outlet aan scherpe prijzen op 15 minuten rijden.

Camping goede uitvalsbasis voor bezoek Barcelona

Familie Besseling
19-8-2017

Camping met relatief weinig schaduw. Goede faciliteiten (kampwinkel, restaurant, receptie). Sanitair ouderwets maar goed schoon en onderhouden (heet water). Pendelbus naar Barcelona (betaald maar voordeliger dan met bus en trein) en gratis pendelbus naar Mataróstad en strand vanaf camping.

Plekken groot genoeg.

Zeer leuke vakantie

Fam. Leemans
14-7-2017

Wij zijn 10 dagen op deze camping verbleven, met onze 4 kinderen tss 8 en 16 jaar. Voor ons was het een heel positieve ervaring. Onze kids hebben zich super geamuseerd en wij ook, trouwens. Gezwommen in het zwembad (al was het in die periode nog koud water, onze kinderen vonden dat niet erg), voetbal gaan kijken in de bar, 2 keer op uitstap naar Barcelona met de gratis shuttle-bus en een paar keer gebruik gemaakt van het busje dat rijdt tot het station, het strand en het stadje. We hadden ook steeds warm water in de douches. Enige minpuntje was de slechte WiFi-ontvangst, wat voor ons niet heel erg is, we waren tenslotte op vakantie. Volgend jaar gaan we zeker terug naar Camping Barcelona.

gratis bus naar Barcelona, perfecte WiFi op al je toestellen, veel leuke activiteiten zoals een gratis cursus sangria maken, goed sanitair, goed café-restaurant en de winkel is tot 21u open. En al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam.

Oude reviews (archief)

Gratis wifi overal op de caming, vriendelijk klant gericht personeel met een super ontvangst, je hoeft niks te vragen echt ales is geregeld. Een mooie supermarkt, een goed restaurant, een prachtig zwembad met alles erop en eraan, super zuivere toiletten en douches met een regen kop zonder muntjes maar een normale kraan een gezellige bar. S'avonds is het heerlijk rustig.

En het is ook gewoon voor iedereen betaalbaar, het is hier net een all inclusif resort maar dan wel lekker in je eigen bedje.

Kortom een camping die wel 10 sterren waard is!

🔝😂😰🎩

Greetz,

Ronald Janus

super plekje dichtbij Barcelona

Rich en Anne
4-9-2016

Goed uitziende camping prima schoon en netjes sanitair.

Goed zwembad, voldoende lekkere bedjes , iets minder parasols. Fijne liggende met loungebedden.

Mooie ruime plekken, schaduw aan de matige kant.

Prima lokatie aan een wat drukker weg, maar daar heb je eigenlijk geen hinde van. Trein gaat iedere 20 min aan de overkant ook voorbij. Ook hier hebben wij ons niet aan gestoord.

Gratis Pendelbus service naar strand of stadje helemaal top.

Grote strand op 20 min lopen langs het spoor.

Bus is beter om te gebruiken.

Barcelona op 30 min rijden voor een 4 euro gaat er een bus vanaf de camping naar Barcelona. Erg goed geregeld.

Wij hebben geen klagen gehad.

Sanitair is prima en wordt vaak schoongemaakt. Plaatsen zijn prima, maar niet groot. Gratis bus naar Barcelona en het zandstrand van Mataró en een hond is geen enkel probleem in de bus. In Barcelona is het wat lastiger met een hond en muilkorf verplicht. Zwembad ging op laatste dag van ons verblijf open, het water was nog wat koud, maar verder een heel fijn groot zwembad en voldoende ligbedden. Vlak voor camping loopt een heel drukke verkeersweg en er rijden veel treinen, maar is niet zichtbaar vanaf camping en ook niet hinderlijk hoorbaar. Receptie is heel toegankelijk, vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede kampwinkel, vers brood en een prima restaurant. Ook zijn er voldoende wasmachine's etc. Kortom een heel goede keuze om de stad Barcelona te bezoeken en de Costa Brava.

Prima camping en goede service

a.a.van staalduinen
29-5-2016

"Het lijkt leuk, gratis bus (we moesten met 4 kids ruim 40 min staan...) naar Barcelona maar daarmee is alles gezegd. Niks te doen voor de kinderen, zwembad gesloten, je kunt vanaf het terrein geen kant op met de fiets of lopend! Grote plus was het keurige sanitair." schrijft iemand. Mijn commentaar

Jammer, zelden een camping meegemaakt waar de service zo ontzettend goed was in alle opzichten. Je kon van de camping lopen naar Mataro langs het spoor en fietsen over de weg. Staan in de bus? nee als je maar een dag vooraf op tijd een plaats reserveert. Het zwembad was dicht maar dat is normaal in mei toch?

Beter een stukje doorrijden...,

Hanneke
13-5-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Barcelona in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Barcelona scoort een 7.28 uit 10 op basis van 43 reviews.