Hotel Atenea Port Barcelona

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Atenea Port Barcelona voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Atenea Port Barcelona in het Nederlands

Heel goed hotel,spijtig geen half pension.

Swalens Anthony
16-9-2016

Heel goed hotel,vriendelijk personeel dat altijd behulpzaam is en heel goede uitleg geeft over wat je ook maar vraagt! Met de trein is het toch 40 min.tot aan de Placa Catalunia.Hou hier rekening mee als je b.v. naar een voetbalmatch van F.C Barcelona ga kijken. Zeer mooie kamers tof zwembadje met toffe zetels. Een paar minpuntjes:spijtig is er geen half pension en er wordt volgens ons maar 1 keer per week met nat gekuist! Verder alles perfect dus!

Gereisd Met partner in september 2016

Het was zeer leuk!

Stevens Erwin
24-7-2015

Het is een zeer fijn hotel, zeer propere kamers en zeer vriendelijk personeel. Het biedt voldoende faciliteiten en het zwembad is zeer fijn. We waren er met 2 tieners en die vonden het ook uitstekend. Mataro is ook een mooi dorpje met mooie winkeltjes. De ligging van het hotel is zeer goed. We hadden een kamer met zicht op de haven, zeer mooi! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Anders in juli 2015

Goed hotel, dorpje niet geweldig...

Annelie
11-7-2015

Hotel is super, dorpje vergane glorie Mooi strand en goede trein verbinding met Barcelona

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atenea Port Barcelona in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atenea Port Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.