Reviews over Manresa

Zeer klantvriendelijk personeel

Jide,
    29-12-2011

Zeer klantvriendelijk personeel. Een medewerker, Mark ... heeft ons zeer goed geholpen met het uitzoeken van een restaurant, bellen van een taxi etc..

Mooi, centraal gelegen appartement

B. Nagel,
    17-5-2010

Mooi ingericht appartement centraal gelegen in het oude gedeelte van Manresa, dichtbij de kathedraal en de oude brug. Het gebouw is volledig gerenoveerd met behoud van oude elementen, wat erg mooi is. Het appartement beschikte over een volledig ingerichte keuken en een wasmachine/droger en comfortabele bedden. Enige minpuntjes waren dat er geen internetverbinding was, en dat het soms moeilijk was om een parkeerplekje te vinden.

Manresa scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews