Aparthotel Tahiti Playa Suites

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag27°16°
Aparthotel Tahiti Playa Suites
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti Playa Suites voor je op een rij gezet:

19 tips over Aparthotel Tahiti Playa Suites

TJ, 9-6-2015
Receptioniste Wendy spreekt Nederlands. Zij is zeer behulpzaam. Met bijbetaling mochten we nog de hele dag in het app. blijven omdat we een late vlucht hadden.
Jan, 24-9-2014

Wil je iets weten vraag het de receptionistes. Extra bijbetaling voor zwembadzijde is zeer de moeite waard.

Bezoek zeker cafe Het Zonnetje in Malgrat centrum. Supergezellig, lekker btapbiertje, heerlijk eten, hollandse muziek en superuitbaters met rene en Ita

Fam Verhoef, 23-9-2014
schoon en basic ingericht nederlandse recepcioniste wij kregen gratis upgrade kregeneen app met groot zonnen terras nr 110 onder het app is een klein winkeltje daar iedere dag vers stokbrood voor de dagelijkse boodschappe voldoende ga je zelf koken dan kan je naar carefour stukje wandelen het strand is voor de deur en je mag ook gebruik maken van het zwembad van tahity playa

de Jong, 29-8-2014
Wij hadden een appartement aan de zeezijde en weinig geluidsoverlast in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Voor kleine kinderen is het hier heerlijk, vooral het spelen in de fonteinen van Santa Susanna.
Fam Heere, 23-8-2014

Winkels en eettentjes genoeg , en voor het eten kwam voor ons King,s als beste uit de bus.(zit recht tegenover Thallasa )

Calella is makkelijk bereikbaar met de trein ( voor 4 personen nog geen 9 euro retour. en bovendien is dit een mooie stad met veel winkels /cultuur.

Lidl en carefour supermarkten liggen op loopafstand .

marcel, 10-8-2014
Ga verderop in de straat iets huren. Maar Thalassa is zelfkastijding.

Ronald, 21-7-2014
Qua eten hebben we een aantal keren in het centrum van Malgrat gegeten (1,2 km lopen over de boulevard) bij Bar Moon, bij een door een niet - Engelstalige familie gerunde pizzeria en het daarnaast gelegen Spaanse restaurant voor de paella. Als je smaakvol en niet te massaal wilt eten moet je bij 1 van deze tenten zijn.
Brigitte, 22-6-2014
Kies ook met 4 personen ( 2 volwassen en 2 kinderen) voor een 3 kamer appartement. Deze zijn zeer ruim en altijd aan de voorzijde (dus direct zeezicht). Er staat wel een zeer grote boom voor het complex, dus voor het uitzicht moet je wel 4 hoog of hoger zitten of aan de zwembadzijde. Kinderen lekker een eigen slaapkamer (samen) en wij hoefden niet op de smoezelige bank te slapen. Wij betaalden hier een klein bedrag extra voor, maar zeker het geld waard.
Jan, 11-5-2014
We zaten op de 3e verdieping en dan heb je kans van een boom als uitzicht. 1e verdieping zwembadzijde hebben gigantische balkons. Vooruit boeken van zwembadzicht is aan te bevelen. Supermarkt om de hoek heeft elke dag vers gebakken croissants en andere lekkere broodjes. Voor de echte boodschappen moet je bij de Carefour zijn op ongeveer 10 minuten lopen van het appartement. Wil je voor weinig geld lekker eten moet je bij restaurant Maui zijn, deze ligt aan dezelfde weg als Thalassa.
cor, 25-9-2013
ga een eten bij el ship vlak om de hoek goede en lekkere maaltijden tegen nette prijs.

Onze bezoekers bekeken ook: