Aparthotel Tahiti Playa Suites

Aparthotel
Kinderhotel
Aparthotel Tahiti Playa Suites
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti Playa Suites voor je op een rij gezet:

308 reviews over Aparthotel Tahiti Playa Suites in het Nederlands

Toeristisch, leuk, schoon en netjes

RiSaNa,
2-8-2018

Pluspunten

Mooi schoon appartement, wij zaten in suite 114.

Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken

Gevarieerd ontbijt en diner buffet

Strand direct via het zwembad bereikbaar

Altijd ligbedden beschikbaar aan het zwembad, handdoekleggers worden na maximaal een uur verwijderd

Aardig en behulpzaam personeel

Ligt direct aan de boulevard (via tunnel onder spoor door)

Minpunten:

Geen/weinig animatie, de vaste Nederlandse gasten gaven aan dat het sinds 2 jaar heel slecht is. Je kan wel gebruikmaken van de animatie van de andere hotels aan de boulevard. Tip: hotel Indalo Park en hotel ernaast hebben leuke animatie en live muziek

Strand grenzend aan het zwembad loopt erg snel af, niet geschikt voor (kleine) kinderen zonder zwemdiploma. Prijs voor strandbedjes en parasol iets goedkoper voor hotelgasten. Tip: Playa Santa Christina in Lloret is een mooie strand/baai, op 15 min rijden van het hotel, enkele reis €25,- met taxi

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima hotel met een prachtige omgeving!

Nicole,
3-3-2018

Prima hotel, nette kamers, zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Santa Suzanna is een heel leuke toeristische plaats met een mooi strand boulevard, terrassen en veel winkels in gezellige straatjes. Het Spaanse dorp (Pueblo Español ), Blanes met zijn prachtige botanische tuin, het museum van Gaudi en Barcelona (50 km) met zijn prachtige kathedraal, de Ramblas en het Camp Nou, het voetbalstadion van FC Barcelona, zijn in de buurt. Het water van het buitenzwembad van het hotel was helaas te koud, ondanks dat het nog prima weer was (25 graden).

Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit meer, personeel wel heel behulpzaam.

Fam thys,
13-8-2017

Positief :

Eten gedurende 12 dagen is afwisselend

Nette kamers

Zeer behulpzaam personeel en vriendelijk

Negatief :

Eten is niet warm

Overbevolkt hotel

Animatie is zeer eentonig en weinig

Enkel leuk voor kids onder 10jaar

Geen ballen en banden toegelaten in zwembad

S avonds zijn de optredens benedenmaats , geen ambiance

Om uit te rusten ( en daar dient een vakantie toch voor) moet je hier niet zijn

Tot 00 u oorverdovend lawaai om dan nog niet te spreken over het nachtlawaai van de toeristen

Om een leuke plaats te hebben aan zwembad, wekker zetten voor 7u!!!

Personeel legt zowel aan strand als aan het zwembad handdoeken voor gasten, waarschijnlijk mits een super tip!

Je voelt je net als een sardientje, de ligzetels staan super dicht bij elkaar, je voeten in de nek van diegene voor u

Je moet voor alles!! Bijbetalen!! Ligzetel aan het strand; 4€ per dag!!!!!! Parasol: 6€ per dag!!!! Met 4 personen is dit een extra van 264€ voor 12dagen!!!!!!!

Geen gratis WiFi ; 25€ per week voor 1 toestel!!!!!!!!!

Trein ligt naast hotel

Drank aan tafel is betalend, zelfs water

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette suites - rumoerige omgeving

San,
7-8-2017

Mooie nette appartementen, 2 tv's met BVN, keukenblok zonder toebehoren. Slaapbank biedt twee slaapplaatsen, goede matrassen in slaapkamer, mooie badkamer met douche. Elke dag handdoekenwissel. Geen verschoning van het bedlinnen in 8 dagen. Vanuit balkon kijk je op de balkons van hotel Tahiti (er zit weinig afstand tussen) en je kunt op zee kijken. Het grote nadeel is het lawaai van de langskomende trein, lallende nachtbrakers en vanaf 5.30 uur het werkvolk. Oordopjes zijn een aanrader. Mooi eigen restaurant genaamd Tahaa, met volop keuze. Nadeel: er staan geen bordjes bij het eten. Vaak weet je niet of je vlees, gevogelte of vis eet. Ook jammer dat er geen afvalbakje/bordje op tafel staat voor bijvoorbeeld opengescheurde zakjes mayonaise, zout etc. Je wordt ingedeeld voor het eten. Wij konden s 'ochtends eten van 07.30 uur - 08.30 uur en s' avonds vanaf 19.00 uur. Helaas werd het eten niet altijd goed warm gehouden. Wel voldoende keuze en vriendelijk personeel. Wifi E 25,- per week en kluisje E 16,- voor een week. Frisdrank in het restaurant E 2,20 voor een flesje van 350 ml. Receptie is heel behulpzaam en op diverse dagen is er een Nederlandse receptioniste.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed hotel

Elly,
1-6-2017

Hotel met prima kamers, heerlijk zwembad en centraal gelegen ten op zichte van strand en boulevard. Jammer alleen geen vrij WiFi. Ook het eten was middelmatig en niet goed warm.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi, volledig uitgerust app.met centr.ligging

Roos,
28-3-2017

Inrichting en zwembad.Receptie maar tot 21.00 uur geopend.Geen free wifi.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig

Caro Hultink,
7-3-2017

Meteen aan het strand medewerkers Top.Wij zijn er al 6 keer geweest.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Voor ons laatste keer

TAnja
25-10-2016

DE appartementen op zich zijn keurig, je kan het treffen, met wijds uitzicht, of je zit echt op elkaars lip door het aangrenzende hotel. WAt wij echt verschrikkelijk vonden was de enorme herrie in de avond van muziek van andere hotels. DAt er dan ook nog vroeg in de morgen een stratenveger langs komt met veel herrie en de trein elk half uur voorbij raast, is voor ons de rede om niet meer terug te komen. JAmmer, want voor de rest is de ligging fantastisch met een mooi zwembad en pal aan zee. MEt de trein ben je zo in andere leuke plaatsen. TEn slotte wil ik een pluim geven aan de receptioniste Wendy: zij heeft ons fantastisch geholpen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Niet slecht, niet fantastisch

Martine
20-9-2016

Wij hadden met 2 volwassenen en 1 kind appartement 613, 6e verdieping aan de straatkant.

Schoon appartement, niet erg groot maar voor ons prima. Om de dag schone handdoeken en genoeg keukengerei.

Personeel bij receptie vriendelijk en behulpzaam, sommig ander personeel minder vriendelijk.

Helaas veel last van harde muziek van tegenover gelegen hotels/ restaurants. Meerdere bands die tegelijkertijd live muziek spelen. Woordelijk mee te luisteren in ons appartement. Muziek staat écht hard. Van ongeveer 21:00 tot 24:00 uur (geen aanrader voor moeilijke slapers/kinderen). Hierna is de muziek uit. Trein rijdt langs om de 30 minuten ongeveer , maar wij hadden daar niet veel last van.

Balkon grenste pal aan balkon van naastgelegen hotel.

Weinig varatie aan eten in Santa Susanna, veel friet en pizza, weinig spaans eten. Tip: El ship restaurant. Aardige mensen en lekkere koffie

Leuk en goedkoop met de trein naar Barcelona. Tip: huur een fiets in Barcelona.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

mooi appartement , super locatie.

roos
1-9-2016

mooi schoon ruim appartement, genoeg ruimte voor 4 personen. prachtig uitzicht op het zwembad en de zee. elke 2 dagen schone handdoeken en elke week nieuwe beddenlakens. Je kunt van alle faciliteiten van het naast gelegen hotel Tahiti Playa gebruik maken, met een prachtig groot zwembad met uitzicht op het strand. Leuke kinderanimatie. Om de hoek bij de supermarkt elke dag heerlijke verse broodjes. Santa Susanna is een hele gezellige plaats met veel winkeltjes en elke avond live muziek op de terrassen. Met de trein kun je goedkoop uitstapjes maken naar andere plaatsen. Ook de treintjes die door Malgrat en Santa Susanna rijden is een aanrader. Mooi schoon breed strand, alleen de zee gaat heel snel dieper, dus niet echt geschikt voor hele kleine kindjes. Op dinsdag elke week gezellige markt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tahiti Playa Suites in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tahiti Playa Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.