Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°3°
Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Monteplaya - Adults Only voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only in het Nederlands

Matig, nog veel verbeterpunten

Lisa,
16-8-2018

6 dagen in dit hotel verbleven op basis van halfpension. Hotel ligt op een goede locatie aan de boulevard van Malgrat de Mar waar je zo van plaatsje naar plaatje loopt en op 5 min van het strand. Hotel is net gerenoveerd en ziet er strak, schoon en verzorgd uit. Onze kamer was erg klein, maar met alle gemakken voor zien. Kamer was erg gehorig, deuren die hard worden dicht gegooid, wc’s die worden doorgespoeld en douches hoor je allemaal. Het ontbijt is niet bijzonder maar prima. Het diner is slecht. Klein buffet met weinig keuze, iedere avond hadden ze qua vlees alleen kip die aan de rode kant was. Veel oostblokkers en engelsen in dit hotel. Zwembad is prima, alleen redelijk ondiep. Kortom een oké hotel, maar met nog aardig wat verbeterpunten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, mogelijkheid om de koffers te plaatsen tot de kamer gereed was (14.00 uur) en mogelijkheid om te douchen.

De kamers zijn prachtig en de bedden zijn goed. Ook het ontbijt en diner in buffet vorm zijn prima en gevarieerd.

Wat ontzettend tegenviel is het aantal bedjes bij het zwembad en de handhaving van eigen beleid. Er wordt op 5 plaatsen aangegeven dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden. Helaas worden er iedere dag (nog voor 7 uur) al handdoeken geplaatst en komen vele van deze mensen pas ruim na 10.00 het bedje innemen.

Tweemaal aangegeven bij de receptie, na veel overleg en wachten werd ons medegedeeld dat wanneer iemand 15 tot 20 minuten niet bij het bedje was wij zelf maar de handdoeken moesten weghalen en de mensen moesten doorverwijzen naar de receptie. Op dag 9 hebben wij onze wekker maar gezet....

Gereisd met vrienden in juli 2018

Goed, maar zakelijk, zonder sfeer

Ingrid,
15-6-2018

We kwamen al om 10.30u aan in het hotel, maar onze kamer was nog niet klaar. Geen probleem, de uiterst zakelijke receptioniste wees ons de bagageruimte, waar een apart gedeelte was om je om te kleden. Erg prettig, want zo konden we alvast naar het strand.

Onze kamer was ruim en schoon, met een belachelijk groot bed, wat lekker lag, maar wel wat kraakte.

De badkamer had genoeg opbergruimte en een hele fijne inloopdouche. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer, werd dagelijks aangevuld.

Schoonmaak was prima.

Ontbijt was iedere dag hetzelfde, wel oké. Ook in de ontbijtzaal waren de medewerkers erg zakelijk.

Handdoekenservice aanwezig, je kunt net zo vaak wisselen als je wilt, je betaalt alleen een borg.

Gratis WiFi overal. Geen gebruik gemaakt van zwembad.

Al met al een goed hotel, maar er ontbreekt sfeer en gezelligheid. In de bar is het personeel traag en geven ze je het gevoel er geen zin in te hebben, jammer!

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

Patrick Deijkers,
24-5-2018

Zeker geen 4* S waard , ontbijt elke morgen oud brood, wat stokbrood en mini broodjes.Het avondeten was bar slecht vlees bestond veelal uit Bamischijven, Kipkorn Kroketten , of zeer dun gesneden lapjes taai vlees wat niet te eten is, voedsel ook altijd te koud. Budget om te koken is nog geen 3 euro pp mijn inziens, hadden half pension maar zijn regelmatig uit gaan eten. Zwembad is voor accommodatie te klein en Ligbedjes zijn veelal stuk, matrasjes hebben ze geen. Voor ons nooit meer. Personeel doet wel erg zijn best en weten van het slechte eten af, maar kunnen ook niets doen. Manager op de foute manier aanwezig,

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie kamer, vriendelijk personeel

Linda Madou,
25-8-2017

Een week verbleven in hotel Monteplaya. Mooie kamer, moderne badkamer met grote inloopdouche. Goed werkende airco. Buffetten zijn ok, ook steeds vers fruit. De bar is niet echt gezellig maar in de zomer kan je buiten iets drinken -ook lounge zeteltjes- bij het sfeervolle zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk. Hotel ligt vlakbij de wandelpromenade en het strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top vakantie

Wouter,
19-8-2017

Top vakantie gehad super voor elkaar. Zeer net en schoon hotel met top personeel. Het eten was super wij komen hier zeker weer. Maximaal genieten

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel

MV,
16-8-2017

Nieuwe kamers,alles heel open.Toilet en inloopdouche te open.

Verder echt heel mooi

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi gerenoveerd Hotel

Eric,
11-8-2017

Aankomst was heel onpersoonlijk. De blonde receptioniste heeft tijdens ons 12-daagse bezoek geen 1 keer een glimlach laten zien. Alleen de dames van het restaurant waren een visitekaartje voor het hotel. Begonnen in een comfort-kamer op de eerste verdieping, maar hadden veel overlast van het naastgelegen hotel en hun harde optredens (elke avond). Na de eerste dag wou de blonde receptioniste niets voor ons doen, totdat op ons aandringen we met de manager konden praten. Hij heeft een andere kamer en wat extra's geregeld omdat we naar een standaard kamer verhuisden. Dit is ons echter zeer goed bevallen, de standaard kamer was in onze optiek zelfs mooier. Eten was standaard hotel-voedsel. Housekeeping was ook zeer vriendelijk. Goede ligging, direct aan de boulevard en op een uurtje van barcelona.

Gereisd met partner in juli 2017

Een keer en nooit meer

Kerremans Dirk,
30-7-2017

Bij het aanmelden aan de receptie bij aankomst zijn we helemaal niet vriendelijk ontvangen. Nog geen welkomswoordje,.. alleen kunnen we onmiddellijk 1€ per persoon per dag verblijfsbelasting innen, wat maakte dat ik al direct 28 € cash kon uitgeven, en betalen met een bankkaart was ook al niet mogelijk. Als ik dan vroeg waar ik op straat geld uit de muur kon halen, was het antwoord : "ooh ik zou het niet weten". Terwijl er toch heel wat automaten in de directe omgeving zijn.

Het ontbijt was weinig gevarieerd, evenals het avondeten. Veel gefrituurd eten, en je moest iedere keer wel goed kijken of je bord en bestek wel goed afgewassen was.

In het zwembad is veel te klein je bijna nergens staan, en 't water is véél te koud.

Hier heb je echt niets aan.

De ligging is OK met het station in de buurt waardoor je een bezoek kan brengen naar Girona en Barcelona. Is zeker een must.

Het is wel een kleinschalig hotel maar er zijn héél wat werkpunten.

Ik hoop echt dat ze met de commentaar van de mensen iets doen ter verbetering.

Vraag mij echt af hoe ze aan vier sterren sup geraakt zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk hotel.

Rita de Petter,
24-6-2017

( Wij zijn jonge zestigers). Knap hotel, modern ingericht. Het hotel is in 2017 adults only geworden met mooie vernieuwde kamers. Vriendelijk personeel, speciaal in de bar. Het eten was gewoon goed, niet speciaal. Sommige opdieners spreken enkel Spaans, daar moet nog aan gewerkt worden. Het publiek is gemengd, jong en oud, misschien toch meer jonge mensen, ook veel Russen. Goede ligging, niet ver van station, binnen het uur ben je in Barcelona of Gerona.

Eind april, begin mei was het koud buiten, in het hotel stond de koude airco aan en dat was heel onaangrnaam. Iedereen zat met jas in de eetzaal. De laatste dagen hebben ze dan toch de warme lucht aangezet maar niet in alle plaatsen. Wij vonden het een koele vakantie.

Wij keren toch terug naar dat andere Sumus hotel Stella en Spa in Pineda de Mar, veel gezelliger en het eten is daar lekkerder. Er is wel een ouder publiek, jonge mensen zijn beter in Monteplaya.

Gereisd met partner in april 2017

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.