Hotel SUMUS Monteplaya - Adults Only

8.4Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Monteplaya - Adults Only voor je op een rij gezet:

• Aan zee

8Gerard10-07-2019

Het eten ging wel

Goed hotel vriendelijk personeel

Oscar Caballe, Comercial, 26-11-2019

Bedankt voor het bezoeken van Sumus Hotel Monteplaya. Groeten van al ons team. Tot gauw!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Miss-Marge06-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Het hotel is fantastisch. Meest vriendelijke personeel dat je hele vakantie een warm gevoel geeft. Top service zowel aan de balie als in het restaurant. Adult Only hotel dus geen schreeuwende kinderen. Hoog senioren gehalte. Kamers super, clean en comfortabel. Prachtige badkamer met ruime inloop douche. 10 minuten van treinstation naar alle richtingen. Eten is prima. Comfort in dit hotel is heerlijk. Minpuntje: werkzaamheden aan de boulevard en naastgelegen hotel. Verder absoluut aan te raden.

Oscar Caballe, Comercial, 26-11-2019

Bedankt voor je bezoek aan Sumus Hotel Monteplaya. We zullen je graag weer zien. Tot gauw!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Mia thielen13-04-2019

Geweldig hotel goed eten mooie kamers en rustig zonder kinderen deze vakantie was mijn eerste vlieg ervaring na ruim 30 jaar met de bus te reizen samen met mijn man die helaas in 2015 is overleden ik vind het nog wel jammer dat ik het nooit eerder gedurft heb met mijn man maar die vond het gelukkig heerlijk om 2 maal per jaar met de touroperator bus te gaan we hebben er samen al die jaren van genoten

Oscar Caballe (Customer Service), Comercial, 19-04-2019

Danke für Ihren Besuch.

Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen.

Grüße vom gesamten Sumus Monteplaya Team.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2018
    5Lisa16-08-2018

Matig, nog veel verbeterpunten

6 dagen in dit hotel verbleven op basis van halfpension. Hotel ligt op een goede locatie aan de boulevard van Malgrat de Mar waar je zo van plaatsje naar plaatje loopt en op 5 min van het strand. Hotel is net gerenoveerd en ziet er strak, schoon en verzorgd uit. Onze kamer was erg klein, maar met alle gemakken voor zien. Kamer was erg gehorig, deuren die hard worden dicht gegooid, wc’s die worden doorgespoeld en douches hoor je allemaal. Het ontbijt is niet bijzonder maar prima. Het diner is slecht. Klein buffet met weinig keuze, iedere avond hadden ze qua vlees alleen kip die aan de rode kant was. Veel oostblokkers en engelsen in dit hotel. Zwembad is prima, alleen redelijk ondiep. Kortom een oké hotel, maar met nog aardig wat verbeterpunten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7E.04-07-2018

Wekker zetten voor zwembadbedje, verder prachtig

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, mogelijkheid om de koffers te plaatsen tot de kamer gereed was (14.00 uur) en mogelijkheid om te douchen.

De kamers zijn prachtig en de bedden zijn goed. Ook het ontbijt en diner in buffet vorm zijn prima en gevarieerd.

Wat ontzettend tegenviel is het aantal bedjes bij het zwembad en de handhaving van eigen beleid. Er wordt op 5 plaatsen aangegeven dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden. Helaas worden er iedere dag (nog voor 7 uur) al handdoeken geplaatst en komen vele van deze mensen pas ruim na 10.00 het bedje innemen.

Tweemaal aangegeven bij de receptie, na veel overleg en wachten werd ons medegedeeld dat wanneer iemand 15 tot 20 minuten niet bij het bedje was wij zelf maar de handdoeken moesten weghalen en de mensen moesten doorverwijzen naar de receptie. Op dag 9 hebben wij onze wekker maar gezet....

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Ingrid15-06-2018

Goed, maar zakelijk, zonder sfeer

We kwamen al om 10.30u aan in het hotel, maar onze kamer was nog niet klaar. Geen probleem, de uiterst zakelijke receptioniste wees ons de bagageruimte, waar een apart gedeelte was om je om te kleden. Erg prettig, want zo konden we alvast naar het strand. Onze kamer was ruim en schoon, met een belachelijk groot bed, wat lekker lag, maar wel wat kraakte. De badkamer had genoeg opbergruimte en een hele fijne inloopdouche. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer, werd dagelijks aangevuld. Schoonmaak was prima. Ontbijt was iedere dag hetzelfde, wel oké. Ook in de ontbijtzaal waren de medewerkers erg zakelijk. Handdoekenservice aanwezig, je kunt net zo vaak wisselen als je wilt, je betaalt alleen een borg. Gratis WiFi overal. Geen gebruik gemaakt van zwembad. Al met al een goed hotel, maar er ontbreekt sfeer en gezelligheid. In de bar is het personeel traag en geven ze je het gevoel er geen zin in te hebben, jammer!

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Patrick Deijkers24-05-2018

Nooit meer

Zeker geen 4* S waard , ontbijt elke morgen oud brood, wat stokbrood en mini broodjes.Het avondeten was bar slecht vlees bestond veelal uit Bamischijven, Kipkorn Kroketten , of zeer dun gesneden lapjes taai vlees wat niet te eten is, voedsel ook altijd te koud. Budget om te koken is nog geen 3 euro pp mijn inziens, hadden half pension maar zijn regelmatig uit gaan eten. Zwembad is voor accommodatie te klein en Ligbedjes zijn veelal stuk, matrasjes hebben ze geen. Voor ons nooit meer. Personeel doet wel erg zijn best en weten van het slechte eten af, maar kunnen ook niets doen. Manager op de foute manier aanwezig,

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Linda Madou25-08-2017

Mooie kamer, vriendelijk personeel

Een week verbleven in hotel Monteplaya. Mooie kamer, moderne badkamer met grote inloopdouche. Goed werkende airco. Buffetten zijn ok, ook steeds vers fruit. De bar is niet echt gezellig maar in de zomer kan je buiten iets drinken -ook lounge zeteltjes- bij het sfeervolle zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk. Hotel ligt vlakbij de wandelpromenade en het strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Wouter19-08-2017

Top vakantie

Top vakantie gehad super voor elkaar. Zeer net en schoon hotel met top personeel. Het eten was super wij komen hier zeker weer. Maximaal genieten

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9MV16-08-2017

Mooi hotel

Nieuwe kamers,alles heel open.Toilet en inloopdouche te open. Verder echt heel mooi

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk